hehe
godt med en log og velkommen:D det jo ikke fordi jeg har presset dig hehe...
når du skriver:
Pull-ups 5 x 5 x 40 kg
mener du så BW+40kg eller assisted pull-ups?
endnu engang velkommen..
kigger med fra sidelinien:D

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
godt med en log og velkommen:D det jo ikke fordi jeg har presset dig hehe...
Pull-ups 5 x 5 x 40 kg

T-Reder skrev:endelig Hame!!!
hehegodt med en log og velkommen:D det jo ikke fordi jeg har presset dig hehe...
når du skriver:Pull-ups 5 x 5 x 40 kg
endnu engang velkommen..

triple skrev:T-Reder skrev:endelig Hame!!!
hehegodt med en log og velkommen:D det jo ikke fordi jeg har presset dig hehe...
endnu engang velkommen..
Hov hov! Kan du så stave mit navn rigtigt.
Det er assisted pullups.Men det er ikke noget vi skal snakke om.
Takker

T-Reder skrev:triple skrev:T-Reder skrev:endelig Hame!!!
hehe :D godt med en log og velkommen:D det jo ikke fordi jeg har presset dig hehe...
endnu engang velkommen..
Hov hov! Kan du så stave mit navn rigtigt.
Det er assisted pullups. :oops: Men det er ikke noget vi skal snakke om. :D
Takker :wink:
har du set min udvikling i min log med billedet hehe :D

Ja ja. Det ser faktisk meget godt ud, når du kun har trænet i 6 måneder. Imponerende. =D>

[/quote]T-Reder skrev:Ja ja. Det ser faktisk meget godt ud, når du kun har trænet i 6 måneder. Imponerende. =D>
heh
tager du nogle tilskud? whey, kreatin, osv?

triple skrev:T-Reder skrev:Ja ja. Det ser faktisk meget godt ud, når du kun har trænet i 6 måneder. Imponerende. =D>
heh

triple skrev:Whey 80. Men jeg tager bare det, som brormand bestiller. Så må jeg bare nøjes med det. Tager det 3 gange om dagen.

T-Reder skrev:triple skrev:Whey 80. Men jeg tager bare det, som brormand bestiller. Så må jeg bare nøjes med det. Tager det 3 gange om dagen.
okay 3x30g? eller hvad? hehe
jeg er all naturel bby spiser bare sundt:D

triple skrev:T-Reder skrev:triple skrev:Whey 80. Men jeg tager bare det, som brormand bestiller. Så må jeg bare nøjes med det. Tager det 3 gange om dagen.
3x20 g protein. Du kan da umuligt få 180 g protein gennem kost. eller?

T-Reder skrev:triple skrev:T-Reder skrev:Ja ja. Det ser faktisk meget godt ud, når du kun har trænet i 6 måneder. Imponerende. =D>
heh
Ja jeg tager whey protein. Var også 1 sek fra at bestille kreatin, men brormand sagde det ikke hjalp en skid.
Så tager jeg selvfølgelig også fiskeolie, forskellige vitaminer og mineraler.

Bork skrev:T-Reder skrev:triple skrev:T-Reder skrev:Ja ja. Det ser faktisk meget godt ud, når du kun har trænet i 6 måneder. Imponerende. =D>
heh
Ja jeg tager whey protein. Var også 1 sek fra at bestille kreatin, men brormand sagde det ikke hjalp en skid.
det skulle jo hjælpe, men ved ikke hvor meget?
er det 80 eller 95 du bruger?
Bork skrev:[Kreatin er individuelt. Dog siges det at det ikke virker på 30%. For mig har det dog en vild effekt!

T-Reder skrev:jeg cutter stadig
hehe

triple skrev:Bork skrev:T-Reder skrev:triple skrev:T-Reder skrev:Ja ja. Det ser faktisk meget godt ud, når du kun har trænet i 6 måneder. Imponerende. =D>
heh
er det 80 eller 95 du bruger?Bork skrev:[Kreatin er individuelt. Dog siges det at det ikke virker på 30%. For mig har det dog en vild effekt!
30 %? det da en hel del. har aldrig prøvet det så ved ikke om det nogen effekt. Men er du steget meget i styrke eller hvorledes?

triple skrev:T-Reder skrev:triple skrev:Whey 80. Men jeg tager bare det, som brormand bestiller. Så må jeg bare nøjes med det. Tager det 3 gange om dagen.

Bork skrev:triple skrev:Bork skrev:T-Reder skrev:triple skrev:T-Reder skrev:Ja ja. Det ser faktisk meget godt ud, når du kun har trænet i 6 måneder. Imponerende. =D>
heh
er det 80 eller 95 du bruger?Bork skrev:[Kreatin er individuelt. Dog siges det at det ikke virker på 30%. For mig har det dog en vild effekt!
30 %? det da en hel del. har aldrig prøvet det så ved ikke om det nogen effekt. Men er du steget meget i styrke eller hvorledes?
Ja. Første gang jeg tog kreatin var styrken ekstrem, jeg blev overrasket ved hvert pas at jeg kunne smide mere og mere vægt på. Det er intet vidundermiddel, men det har helt sikkert en positiv effekt på træningen.

Misterhamper skrev:triple skrev:T-Reder skrev:triple skrev:Whey 80. Men jeg tager bare det, som brormand bestiller. Så må jeg bare nøjes med det. Tager det 3 gange om dagen.
Det er meget let at få over 180g gennem kosten alene.
Du burde da også sagtens kunne få en 150g gennem kosten alene.

triple skrev:Misterhamper skrev:triple skrev:T-Reder skrev:triple skrev:Whey 80. Men jeg tager bare det, som brormand bestiller. Så må jeg bare nøjes med det. Tager det 3 gange om dagen.
Jeg holder egentlig ikke styr på hvor meget protein jeg får gennem kost. Syntes bare 180 g lød af meget.
Prøvede med Krop&kost for at se hvor meget protein jeg fik og det var sku ikke ret meget.
Ideer til nogle meget proteinholdige produkter?

Moqensen skrev:triple skrev:Misterhamper skrev:triple skrev:T-Reder skrev:triple skrev:Whey 80. Men jeg tager bare det, som brormand bestiller. Så må jeg bare nøjes med det. Tager det 3 gange om dagen.
Jeg holder egentlig ikke styr på hvor meget protein jeg får gennem kost. Syntes bare 180 g lød af meget.
Prøvede med Krop&kost for at se hvor meget protein jeg fik og det var sku ikke ret meget.
Æg (1 om dagen), kylling, lean beef, tun

triple skrev:Jeg holder egentlig ikke styr på hvor meget protein jeg får gennem kost. Syntes bare 180 g lød af meget.

Misterhamper skrev:triple skrev:Jeg holder egentlig ikke styr på hvor meget protein jeg får gennem kost. Syntes bare 180 g lød af meget.
Spiser du nok rugbrød (med skinkepålæg fx) og havregryn og mælk kan du sagtens komme op på de 140-150g

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster