Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

08guma skrev:det er super godt at variere workload og reps fra dag til dag! din krop vender sig til at du kører et vidst antal reps og sæt, for eksempel 10 reps 4 sæt eller 8 reps 4 sæt, men hvis du så forvirre kroppen en dag ved måske at køre 15 reps i 4 sæt, så giver du kroppen et chock og det stimulerer muskelvækst!
har selv haft tung, medium og let dag. og det gav mig 4 kg under bulk og 1,5 cm om armen:)

08guma skrev:det er super godt at variere workload og reps fra dag til dag! din krop vender sig til at du kører et vidst antal reps og sæt, for eksempel 10 reps 4 sæt eller 8 reps 4 sæt, men hvis du så forvirre kroppen en dag ved måske at køre 15 reps i 4 sæt, så giver du kroppen et chock og det stimulerer muskelvækst!
har selv haft tung, medium og let dag. og det gav mig 4 kg under bulk og 1,5 cm om armen:)

Lystfiskeren skrev:08guma skrev:det er super godt at variere workload og reps fra dag til dag! din krop vender sig til at du kører et vidst antal reps og sæt, for eksempel 10 reps 4 sæt eller 8 reps 4 sæt, men hvis du så forvirre kroppen en dag ved måske at køre 15 reps i 4 sæt, så giver du kroppen et chock og det stimulerer muskelvækst!
Sikke en omgang ævl.

DeMenT skrev:Hejsa..
Som skrevet ved jeg ikke lige hvad det hedder i fagtermer. Men jeg har set at nogle mennesker i deres træningsprogrammer har dage hvor de f.eks køre bryst (tungt) og andre hvor de køre (medium) med flere reps. Har kigget lidt i de artikler herinde, men synes ikke at kunne se noget omkring det. Ellers er det bare fordi jeg ikke ved hvor jeg skal lede. Men kunne godt tænke mig, at høre hvad det gør godt for, og om det evt. er noget man bør indarbejde i ens program.
På forhånd tak

TheRookie skrev:Lystfiskeren skrev:08guma skrev:det er super godt at variere workload og reps fra dag til dag! din krop vender sig til at du kører et vidst antal reps og sæt, for eksempel 10 reps 4 sæt eller 8 reps 4 sæt, men hvis du så forvirre kroppen en dag ved måske at køre 15 reps i 4 sæt, så giver du kroppen et chock og det stimulerer muskelvækst!
Sikke en omgang ævl.
kan du udbyde hvorfor det er ævl?

Bnaz skrev:TheRookie skrev:Lystfiskeren skrev:08guma skrev:det er super godt at variere workload og reps fra dag til dag! din krop vender sig til at du kører et vidst antal reps og sæt, for eksempel 10 reps 4 sæt eller 8 reps 4 sæt, men hvis du så forvirre kroppen en dag ved måske at køre 15 reps i 4 sæt, så giver du kroppen et chock og det stimulerer muskelvækst!
Sikke en omgang ævl.
Fordi du ikke giver kroppen et "chok" ved at variere dine reps. Hele argumentet er jo fail. "kroppen ved ikke, hvad den skal gøre, så den vokser". Vidste den ikke, hvad den skulle gøre, så kunne den lige så godt skrumpe.. Det er ligesom at sige, at du gik ud i byen og svinede en pige så meget, at hun ikke vidste, hvad hun skulle gøre af sig selv - derfor gik hun med dig hjem. Ellers er det bare min logik, der ikke rækker..
Og hvor vidt 1.5cm på armene er et godt resultat kommer jo både an på udgangspunkt og hvor lang tid træningen er forløbet over.
Når det er sagt er det en rigtig god idé at være varieret i sin træning.

Lystfiskeren skrev:Bnaz skrev:TheRookie skrev:Lystfiskeren skrev:08guma skrev:det er super godt at variere workload og reps fra dag til dag! din krop vender sig til at du kører et vidst antal reps og sæt, for eksempel 10 reps 4 sæt eller 8 reps 4 sæt, men hvis du så forvirre kroppen en dag ved måske at køre 15 reps i 4 sæt, så giver du kroppen et chock og det stimulerer muskelvækst!
Sikke en omgang ævl.
Fordi du ikke giver kroppen et "chok" ved at variere dine reps. Hele argumentet er jo fail. "kroppen ved ikke, hvad den skal gøre, så den vokser". Vidste den ikke, hvad den skulle gøre, så kunne den lige så godt skrumpe.. Det er ligesom at sige, at du gik ud i byen og svinede en pige så meget, at hun ikke vidste, hvad hun skulle gøre af sig selv - derfor gik hun med dig hjem. Ellers er det bare min logik, der ikke rækker..
Og hvor vidt 1.5cm på armene er et godt resultat kommer jo både an på udgangspunkt og hvor lang tid træningen er forløbet over.
Når det er sagt er det en rigtig god idé at være varieret i sin træning.
Enig med Bnaz. Synes dog ikke man burde variere hver dag, men nærmere hvis ens styrke-masse er ved at stagnere, så kan man overveje nye øvelser-reps-set osv.

Lystfiskeren skrev:Du ved vel godt hvad styrke og masse er`?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster