jeg er helt frisk herinde på sitet, og synes det er vildt fedt engagement at se folk gider bruge tid på at hjælpe hinanden, derfor spørger jeg også lidt til råds herinde. Jeg skriver fordi jeg i mange år efterhånden har været/er et langt strå. Jeg har stabilt ligget på 72 kg de sidste mange år, men er begyndt at spise flere gange om dagen nu , og mere indholdsrig mad end før. ( bl.a. fordi jeg er startet på udd. / skole) så nu kan jeg se min vægt har bevæget sig op på 77 kg. I den anledning kunne jeg godt tænke mig at styrketræne samtidig for ikke bare at blive en ordentlig bolle. Jeg er startet med en kammerat der har trænet i nogle år nu, men virker lidt som om han træner seriøst, også alligevel ikke ? ved ikke om det giver mening. Anyways, havde tænkt mig at hoppe på B2B programmet, da det efter hvad jeg kan læse rundt omkring er udemærket program både for mid-erfarne og helt friske inde for styrketræning/fitness. Jeg har vedhæftet et billede så i kan se min kropsbygning, beklager det ikke viser så meget , men er det eneste jeg lige har . Jeg har sat mig grundigt ned og lavet kostplan (som jeg også kan følge) , og ligger inde for alle de kriterier der skal til med protein pr. kg. osv. mit spørsmål er så til jer, mit ligevægtsindtag ligger på 2618 cal. De sidste 14 dage har jeg ligget på omkring 3300 cal/dag . da jeg altid har haft ubeskriveligt svært ved at tage på, så nu vil jeg prøve og se om vægten går i den rigtige retning også se hvad der sker. Vil i mene jeg bare skal fortsætte med de 700 + cal. eller skal jeg skrue 200 ned ?
på billedet vil jeg tro jeg har ligget på omkring 74-75 kg. så maven er lidt mere "rund" nu

ps. jeg er ca. 192 høj

på forhånd tak
og god torsdag aften derude