Nu har jeg trænet i mit nuværende center i lidt over en måned, og der er nogen ret så store typer (som i stort set alle andre centre også.. Intet mærkeligt ved det)
Det der undre mig er at de alle (med enkelte undtagelser naturligvis) udfører øvelserne mere eller mindre dårligt.. Oftes pga. for meget vægt i øvelserne.
Så sent som idag så jeg en der gik lidt ned i knæ, og "sprang op" fordi han ikke kunne tage den vægt han havde valgt i lateral raises. Dette gjorde han hver gang. Det mest almindelige er dog jeg ser folk bruge hele overkroppen på DB/BB curls. Ser også tit folk der "svajer" i ryggen og prøver at løfte med fødderne samtidigt i fransk pres/bænkpres (lidt svært at forklare, men hvertfald ukorrekt udført).
Det der i virkeligheden undre mig lidt er, at de alle sammen er enormt store. Troede det vigtigste var at udfører øvelserne med god teknik? Men dette er måske kun pga. af skadespotientalet?
Hvis nogen ved det, hvorfor kører alle de buff typer så med så dårlig teknik? Er det for at være sejere og vise man kan løfte meget mere end andre eller hvad ?
Håber i kan svare