Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mikkel_baech skrev:tror du ik bare det er at stikke derind to min istedet for at skrive side op og side ned herinde om det? det er sgu da noget lettere. desuden så har der garanteret stået i din kontrakt hvordan evt opsigelse af abon skal foregå.

alfross skrev:Næsten uanset hvad dit fitnesscenter har af regler om den slags, som fx at udmeldelse skal ske ved personlig henvendelse eller at du skal bruge en bestemt blanket, kan du altid sende dem en skriftlig udmeldelse.
Skriv fx en linje á la
"Jeg opsiger hermed pr. d.d. mit medlemsskab af (navn og adresse på centeret)."
og send den i et brev. Så skulle der ikke være flere ben i den.

Selleri skrev:Jeg har bare slettet mit PBS til fitnessworld, men de bliver altså ved med at sende mig breve, sig mig forstår de ingenting??????![]()
Burde os lige få kigget derhen haha

Dingo skrev:Selleri skrev:Jeg har bare slettet mit PBS til fitnessworld, men de bliver altså ved med at sende mig breve, sig mig forstår de ingenting??????![]()
Pænt dum idé, for så har du ikke meldt dig ud men har bare et stadigt aktivt medlemskab som du ikke betaler for. Og da det er tilfældet vil de garanteret sende dig til inkasso ...
Det er jo ligesom med alt andet du har meldt dig til, du kan ikke bare lade være med at betale.. Hvis du bare afmelder PBS til betaling af dine kanaler og holder op med at tænde fjernsynet, vil du jo stadig have et aktiv hos udbyderen og det vil igen ende med inkasso...

Selleri skrev:Dingo skrev:Selleri skrev:Jeg har bare slettet mit PBS til fitnessworld, men de bliver altså ved med at sende mig breve, sig mig forstår de ingenting??????![]()
Pænt dum idé, for så har du ikke meldt dig ud men har bare et stadigt aktivt medlemskab som du ikke betaler for. Og da det er tilfældet vil de garanteret sende dig til inkasso ...
Det er jo ligesom med alt andet du har meldt dig til, du kan ikke bare lade være med at betale.. Hvis du bare afmelder PBS til betaling af dine kanaler og holder op med at tænde fjernsynet, vil du jo stadig have et aktiv hos udbyderen og det vil igen ende med inkasso...
Derfor den sarkastiske tone i indlæggetVed det, det er åndssvagt! Tager derhen i aften.

Dingo skrev:Selleri skrev:Dingo skrev:Selleri skrev:Jeg har bare slettet mit PBS til fitnessworld, men de bliver altså ved med at sende mig breve, sig mig forstår de ingenting??????![]()
Derfor den sarkastiske tone i indlæggetVed det, det er åndssvagt! Tager derhen i aften.
Ville bare understrege det, da det vil bide dig selv i halen

roedz skrev:Jeg var faktisk nede og melde mig ud af FitnessWorld i dag, det gik smertefrit, jeg fik en kvittering på at havde meldt mig ud. Endog var hende tøsen som stod dernede meget sød ;)

roedz skrev:Jeg var faktisk nede og melde mig ud af FitnessWorld i dag, det gik smertefrit, jeg fik en kvittering på at havde meldt mig ud. Endog var hende tøsen som stod dernede meget sød ;)

Dingo skrev:roedz skrev:Jeg var faktisk nede og melde mig ud af FitnessWorld i dag, det gik smertefrit, jeg fik en kvittering på at havde meldt mig ud. Endog var hende tøsen som stod dernede meget sød ;)
Hvor skal du træne nu?
Mourning: Hvilket center trænede du i ?

Dingo skrev:roedz skrev:Jeg var faktisk nede og melde mig ud af FitnessWorld i dag, det gik smertefrit, jeg fik en kvittering på at havde meldt mig ud. Endog var hende tøsen som stod dernede meget sød ;)
Hvor skal du træne nu?
Mourning: Hvilket center trænede du i ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster