Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ped skrev:Google "Beregn ligevægtsindtag". Vælg en side, indtast din data. Job done.

Adamdragør123 skrev:Ped skrev:Google "Beregn ligevægtsindtag". Vælg en side, indtast din data. Job done.
super og hvad får jeg ud af at regne det ud? hvad fortæller det mig ?

Ovenstående er en god indførsel i almindelig kost og ernæring i forbindelse med styrketræning.

Garik skrev:Læs denne: guide-til-kost-og-kosttilskud-t69592.html
Du har tydeligvis ikke styr på ernæring, selvom du påstår, du harOvenstående er en god indførsel i almindelig kost og ernæring i forbindelse med styrketræning.

Adamdragør123 skrev:Garik skrev:Læs denne: guide-til-kost-og-kosttilskud-t69592.html
Du har tydeligvis ikke styr på ernæring, selvom du påstår, du harOvenstående er en god indførsel i almindelig kost og ernæring i forbindelse med styrketræning.
Lige endu et hurtigt spørgsmål kan det passe at hvis jeg er 17 år gammel, 190 høj og vejer 72 kg. og jeg gerne vil i energioverksud at jeg så skal indtage ca. 4500 kalorier om dagen? er lidt forvirret er det måske evt. nogle der kan fortælle mig hvor mange kalorier jeg skal bruge hvis dette ikke passer?
Udgaard skrev:Adamdragør123 skrev:Garik skrev:Læs denne: guide-til-kost-og-kosttilskud-t69592.html
Lige endu et hurtigt spørgsmål kan det passe at hvis jeg er 17 år gammel, 190 høj og vejer 72 kg. og jeg gerne vil i energioverksud at jeg så skal indtage ca. 4500 kalorier om dagen? er lidt forvirret er det måske evt. nogle der kan fortælle mig hvor mange kalorier jeg skal bruge hvis dette ikke passer?
Prøv det og følg din vægtudvikling. Du falder ikke død om af at tabe et par kilo eller tage at par kilo på.

Adamdragør123 skrev:Lige endu et hurtigt spørgsmål kan det passe at hvis jeg er 17 år gammel, 190 høj og vejer 72 kg. og jeg gerne vil i energioverksud at jeg så skal indtage ca. 4500 kalorier om dagen? ...
Udgaard skrev:Adamdragør123 skrev:Lige endu et hurtigt spørgsmål kan det passe at hvis jeg er 17 år gammel, 190 høj og vejer 72 kg. og jeg gerne vil i energioverksud at jeg så skal indtage ca. 4500 kalorier om dagen? ...
I den jeg har sendt til dig i en pm (lige om lidt) har du med dine tal og 8 timers søvn og et aktivitetsniveau på 0 procent, lig du sidder ned resten af tiden, et dagligt forbrug på lidt under 2500 kcal. Prøv at sætte de tal ind og se om du kan få det samme. Sæt så ind hvor meget du bevæger dig dagligt. Slutteligt prøv tallene af irl og se hvad der sker.

Adamdragør123 skrev:Udgaard skrev:Adamdragør123 skrev:Lige endu et hurtigt spørgsmål kan det passe at hvis jeg er 17 år gammel, 190 høj og vejer 72 kg. og jeg gerne vil i energioverksud at jeg så skal indtage ca. 4500 kalorier om dagen? ...
I den jeg har sendt til dig i en pm (lige om lidt) har du med dine tal og 8 timers søvn og et aktivitetsniveau på 0 procent, lig du sidder ned resten af tiden, et dagligt forbrug på lidt under 2500 kcal. Prøv at sætte de tal ind og se om du kan få det samme. Sæt så ind hvor meget du bevæger dig dagligt. Slutteligt prøv tallene af irl og se hvad der sker.
Tusind tak, hvad forstås ved IRL ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster