Nogle dage vil nok mainly blive cardio.
Så tænker, hvilket split ville i køre?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Cazper skrev:Mere masse.
Har noget overflødigt fedt der skal af, derfor jeg bliver nødt til at sætte nogen dage af til kardio, men ellers er selve målet mere masse overall.

flamingopikken skrev:Virker det du laver lige nu? I så fald, hvorfor lave om på det?
Et højere split/flere træningsdage er ikke nødvendigvis ensbetydende med instant gains.

a34 skrev:Jeg synes du skal holde dig til et fullbody-program, eller et 2-split. (et 3-split er også en mulighed, såfremt det køres igennem to gange ugentligt)
Ved højere split, mener jeg, at frekvensen bliver for lav.
Det afhænger selvfølgelig af, hvor mange år du har trænet.

a34 skrev:Jeg synes du skal holde dig til et fullbody-program, eller et 2-split. (et 3-split er også en mulighed, såfremt det køres igennem to gange ugentligt)

A Menace To Chicken skrev:a34 skrev:Jeg synes du skal holde dig til et fullbody-program, eller et 2-split. (et 3-split er også en mulighed, såfremt det køres igennem to gange ugentligt)
*BEEEEEEEEEEEP*
.. ved det nævnte 3-split, opnås en glimrende frekvens. Hvis ellers der tages udgangspunkt i store flerledsøvelser, vil der pga. overlappet mellem de respektive muskelgrupper opnås en frekvens der lyder henad tre gange ugentligt for overkroppen, og to gange ugentligt for underkroppen. Kombineret med en høj volumen, er dette et udmærket udgangspunkt for muskelvækst.

a34 skrev:A Menace To Chicken skrev:a34 skrev:Jeg synes du skal holde dig til et fullbody-program, eller et 2-split. (et 3-split er også en mulighed, såfremt det køres igennem to gange ugentligt)
*BEEEEEEEEEEEP*
.. ved det nævnte 3-split, opnås en glimrende frekvens. Hvis ellers der tages udgangspunkt i store flerledsøvelser, vil der pga. overlappet mellem de respektive muskelgrupper opnås en frekvens der lyder henad tre gange ugentligt for overkroppen, og to gange ugentligt for underkroppen. Kombineret med en høj volumen, er dette et udmærket udgangspunkt for muskelvækst.
Ja, hvis der på en uge er seks træningspas, vil han kunne nå den frekvens du taler om. Det skrev jeg tidligere.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster