Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1328
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1326

Følg bodybuilding.dk på

undren omkring sult under/efter cut...

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg har en længere historie bag mig, omhandlende spiseforstyrrelse, angst etc. For at gøre en rigtig lang historie meget kortere, vil jeg blot fortælle at jeg nogle dage tillader mig selv mentale off-days, gerne når jeg har været i byen og der får jeg nogle out-of-this-world ædeflips. Jeg kan sagtens bekæmpe dem, men det hjælper mig til at holde min vægt stabil, så trods at der findes sundere spisevaner, vælger jeg at sige "fuck it, jeg vil have junk". Så blev det lidt langt alligevel, men anyhow, mit spørgsmål er: Hvordan kan det være at jeg kan konsumere så store mængder mad og ikke bliver mæt inden? Eller får stillet lysten for that matter - for jeg får bare mere og mere munchies. Mit sidste feast bestod af: 4 store frikadellesandwiches, 6 store amerikanske pandekager, en STOR pose slik, en plade Milka, 1 bøtte Ben&Jerrys, en pose mini KitKatCrunchy, 1 pose M&Ms, 2 Magnum is og så lige en plade Marabou til. Nu når jeg skriver det virker det temmelig absurd, men det er som sådan ikke nogen overspisning da jeg på ingen måde forcerer det eller føler skam bagefter. Jeg ligger gerne bare, lidt hangover-mellow og chiller og snacker. Og pludselig har jeg ædt alt det...

Reputation point: 45

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det er fordi det er lort på lort på lort du hælder ind uden fibre. Prøv at gøre det samme med brugbar næring, så vil du opleve noget helt andet.

Der er der absolut intet underligt i. Det er ikke mængden af kcal der mætter hvis det er det du går og tror.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog

Hvor stort et kalorieunderskud har du ligget i? Jeg har selv erfaret at hvis man har været meget langt nede i kalorier og fedtprocent så sker der et eller andet i kroppen der gør at den bliver ved med at skrige på mad uanset hvad man fylder i den.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Ingen kostplan

Som pind er inde på, så handler det ikke om hvor mange kcal du indtager men i hvilken form.
Chokolade og junk fylder næsten intet, hvilket er grunden til at du kan spise så meget.
Jeg kan godt finde på at gøre det samme, der er ingen bund for hvor meget jeg kan spise når det er slik/pizza.
Prøv at spis dig mæt i fx proteinpandekager, det mætter for sindsygt men smager stadig dejligt.

Geografisk sted: Downtown Aalborg

Styrkeliste
- Squat: 160.00

Pind skrev:Det er fordi det er lort på lort på lort du hælder ind uden fibre. Prøv at gøre det samme med brugbar næring, så vil du opleve noget helt andet.

Der er der absolut intet underligt i. Det er ikke mængden af kcal der mætter hvis det er det du går og tror.

Det er skam ikke kalorierne, men derimod mængden der undrer mig. Oh og hey, der var altså både nødder i chokoladen og grøntsager i frikadellesandwiches'ne (læs syltede agurker)...

Cronfeld skrev:Hvor stort et kalorieunderskud har du ligget i? Jeg har selv erfaret at hvis man har været meget langt nede i kalorier og fedtprocent så sker der et eller andet i kroppen der gør at den bliver ved med at skrige på mad uanset hvad man fylder i den.

Jeg har levet af lidt over 2100kcals, de fleste af ugens dage, i et par år nu. Min laveste vægt var vist omkring 59kg - og jeg 190cm. Men nu hvor jeg er på vej op i vægt, undrer det mig lidt at jeg ikke bliver mæt af sådanne enorme mængder. Jeg håber dog på at det vil normalisere sig ved et generelt forhøjet indtag...

Reputation point: 45

murdockrates skrev:Jeg har levet af lidt over 2100kcals, de fleste af ugens dage, i et par år nu. Min laveste vægt var vist omkring 59kg - og jeg 190cm. Men nu hvor jeg er på vej op i vægt, undrer det mig lidt at jeg ikke bliver mæt af sådanne enorme mængder. Jeg håber dog på at det vil normalisere sig ved et generelt forhøjet indtag...

Det er også enormt lidt, men du har selvfølgelig heller ikke vejet så meget. Jeg vil tro at at din krop er i sultetilstand og suger alt det til sig den kan hver gang den får muligheden. I så fald løser det sig formentlig når du stille og roligt får kørt kalorierne op på et mere fornuftigt niveau :)

Styrkeliste
- Squat: 150.00

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster