Starten på et nyt pas og en relativt tidlig træning sammenlignet med hvad jeg normalt plejer. Synes i dag, at der var rigtig god kontakt til ryggen, og at jeg snart er ved at være tilbage i min gamle dagsform styrkemæssigt, dog et par kilo lettere. Er begyndt at prøve at holde mine pauser så korte som mulige for at undgå for meget unødvendig hvile mellem sæt og øvelser. Hilste kort på Mazzy, bestwr96 og BigOzzy. Da jeg spurgte Ozzy hvad han skulle træne svarede han "Det samme som jeg gør hver dag", hvilket mindede mig om et quote fra Pinky and The Brain "Det samme som vi laver hver dag Pinky, prøve at overtage verdensherredømmet" LOL

Nok om det her er dagens træning:
WG pulldowns1 x 8 @ 75kg
1 x 8 @ 85kg
2 x 8 @ 90kg
1 x 6 @ 90kg - Skulle formentlig ikke have kørt 90 i dette sæt, den var relativ tung og de sidste reps var ikke særlig pæne.
2 x 8 @ 80kg
1 x 12 @ 75kg
Pull ups2 x 8 @ BW
1 x 6 @ BW
CS barbell rows1 x 12 @ 40kg
1 x 8 @ 60kg - den var fandme tung, som i modbydelig tung.
1 x 12 @ 50kg
2 x 10 @ 50kg
Skiftet til camber bar2 x 12 @ 30kg
1 x 12 @ 35kg
Efter dette var det så meningen, at Kaptain og jeg ville køre dropset med camberbar. Tror det er længe siden jeg har været så irriteret og træt af en øvelse. Så efter et mislykket forsøg grundet greb mv. besluttede vi os at køre dropsettet med en normal stang.
CS barbells rows - dropset1 x 5 @ 45kg
1 x 8 @ 35kg
1 x 12 @ 25kg
Highrep WG pulldowns - Fokus på reps og kontakt (I go you go)
1 x 11 @ 55kg
1 x 12 @ 45kg
1 x 12 @ 40kg
Seated Cablerows (I go you go)
2 x 10 @ 55kg
3 x 12 @ 50kg
CS DB rows3 x 12 @ 20kg
SS.
Bent over lateral raises3 x 12 @ 2kg
Det var dagens træning, og en rigtig god en af slagsen. Kunne, da træningen var slut mærke et dejligt pump i ryggen, og en tilfredsstillende træthed. Nu vil jeg snart drage på arbejde.
God fredag aften og weekend til jer alle.