Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 812
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 810

Følg bodybuilding.dk på

Upper/lower program :)

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej BB :)

Jeg har læst og kikkede lidt på siden her, for at finde et program der vil passe til mig. Jeg er kommet frem til at vil prøve Upper/lower program. :) Jeg har trænet i 6 måneder hvor jeg har kørt full body, og vil til at prøve noget nyt også for at gøre det nemmere for mig selv. :)
Jeg er overvægdigt har en BMI på 27,2 har været helt oppe på 35+ for 8 måneder siden. Jeg vejer 77,6 kg nu og er 169 cm høj. Jeg vil gerne tabe mig 10-15 kg mere og håber at få lidt hjælp til mit trænings program. :) Det skal lige siges at jeg selv har lavet trænings programmet. :)

Har også en spørgsmål om jeg kan køre sådan min træning sådan på en uge? :)

Mandag: Upper body
Tirsdag: Lower body
Onsdag: fri
Torsdag: Spinning
Fredag: Upper body
Lørdag: Lower body
Søndag: en løbe tur på 3-5 km eller cykel på motioncykel 15 km

Træningsprogram:

Upper Body
- Bænkpres 5x5
- Dip 3x10-12
- Militær pres 3x10-12
- Pull up 4xMax
- BB Row 3x10-12
- DB Curls 3x10-12

Lower Body
- Squat 5x5
- Deadlift 4x6-8
- benpres 3x10-12
- Lunges 4x10-12
- Calf-raise 3x10-12
- noget mave træning

håber det er en god rækkefølge jeg køre øvelserne :D

Vis der er noget der skal laves om eller om der skal mere på :)

der er nok nogle af jer der vil anbefale B2B til mig men den har jeg set på den og prøvet det max 2 uger i sommerferien synes det ikke var noget for mig. :(

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det ser ummidelbart ok ud, såfremt at dukører en form for progressionscyklus til dit 5x5. Jeg ville bytte om på dips og militairy. Hvor mange reps. kan du tage i pullups på nuværende tidspunkt?
Brugeravatar

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.20
- Squat: 4.70
- Dødløft: 9.80

Almond skrev:Det ser ummidelbart ok ud, såfremt at dukører en form for progressionscyklus til dit 5x5. Jeg ville bytte om på dips og militairy. Hvor mange reps. kan du tage i pullups på nuværende tidspunkt?

er det fint nok at jeg køre 5x5 til de store øvelser? :)
okay så bytter jeg om på de 2 øvleser :)
Pull ups max 4 det plejer at være sådan 4,3,3,2 er ikke så stærk i det men prøver at blive det :D

Nexus Cut skrev:
Almond skrev:Det ser ummidelbart ok ud, såfremt at dukører en form for progressionscyklus til dit 5x5. Jeg ville bytte om på dips og militairy. Hvor mange reps. kan du tage i pullups på nuværende tidspunkt?

Pull ups max 4 det plejer at være sådan 4,3,3,2 er ikke så stærk i det men prøver at blive det :D

5x5 er fint såfremt du ikke kører maksimal belastning hver gang. Her vil det være smart at implementere en progressionscyklus. Du kan evt. kører pulldowns istedet for pullups til hver 2. træning, for at kunne tage nogle flere reps. Pulldowns har nemlig en stor overførlighed til pullups.
Brugeravatar

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.20
- Squat: 4.70
- Dødløft: 9.80

Almond skrev:
Nexus Cut skrev:

5x5 er fint såfremt du ikke kører maksimal belastning hver gang. Her vil det være smart at implementere en progressionscyklus. Du kan evt. kører pulldowns istedet for pullups til hver 2. træning, for at kunne tage nogle flere reps. Pulldowns har nemlig en stor overførlighed til pullups.

Okay det vil jeg gøre og tak for feedback er glad for jeg kan bruge det jeg har lavet :D

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster