Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moody skrev:sørg i hvert fald for at undgå at shrugge stangen, men at trække den istedet.
iøvrigt er det en værre skulderdræber

Kardon93 skrev:Moody skrev:sørg i hvert fald for at undgå at shrugge stangen, men at trække den istedet.
iøvrigt er det en værre skulderdræber
Mener at have læst at den skulle være rigtig god hvis man udfører den med db's

Moody skrev:iøvrigt er det en værre skulderdræber

Misterhamper skrev:Moody skrev:iøvrigt er det en værre skulderdræber
Ikke mere end andre øvelser er for visse personer.
Du kan ikke bare kalde en øvelse for "dårlig" eller "god" da det afhænger af personerne der kører dem. Nogen kan køre BTN pres og træk og upright rows osv mens det er fx flad bænk eller tunge chins der ødelægger deres skuldre.

Misterhamper skrev:Moody skrev:iøvrigt er det en værre skulderdræber
Ikke mere end andre øvelser er for visse personer.
Du kan ikke bare kalde en øvelse for "dårlig" eller "god" da det afhænger af personerne der kører dem. Nogen kan køre BTN pres og træk og upright rows osv mens det er fx flad bænk eller tunge chins der ødelægger deres skuldre.

wireframed skrev:Jeg har faktisk haft større problemer når jeg kørte tunge DB lateral raises end upright rows. Muligvis fordi jeg har en tendens til at køre for langt op i DB latraise.![]()
Man skal generelt være forsigtig med ALLE deltoid øvelser, skulderleddet er ikke vildt robust og man smadrer let noget hvis man ikke er meget bevidst om vægt og hvor stor rotation man bruger.
K.

flamingopikken skrev:wireframed skrev:Jeg har faktisk haft større problemer når jeg kørte tunge DB lateral raises end upright rows. Muligvis fordi jeg har en tendens til at køre for langt op i DB latraise.![]()
Man skal generelt være forsigtig med ALLE deltoid øvelser, skulderleddet er ikke vildt robust og man smadrer let noget hvis man ikke er meget bevidst om vægt og hvor stor rotation man bruger.
K.
Ja hvis man hæver armene, så de er over parallel med gulvet samt intern rotation (tommelfingrene nedad), så stresser det også skuldrene i højere grad. (Ifølge "Lateral Thinking for Wide Shoulders" fra Tmuscle)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster