Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nicobruun skrev:Min mor har et fra Garmin, hvor hun kan se, hvor mange kcal hun forbrænder på løbeturen. Om det vil give et nøjagtig tal af at have den på en hel dag, ved jeg ikke.

Dingo skrev:Nicobruun skrev:Min mor har et fra Garmin, hvor hun kan se, hvor mange kcal hun forbrænder på løbeturen. Om det vil give et nøjagtig tal af at have den på en hel dag, ved jeg ikke.
Næppe....
Og hvad er pointen? Så har man et ur der kan sige at man forbrænder xx kalorier. Så skal man alligevel til at tælle kcal for at vide om man opfylder det.

Nicobruun skrev:Men jeg fik skam et chok da jeg så at man forbrændte så mange kalorier af at løbe...

Træbenet skrev:Nicobruun skrev:Men jeg fik skam et chok da jeg så at man forbrændte så mange kalorier af at løbe...
Ikk mig!!!![]()
Jeg løber 4,5 km på 26.33 min og jeg forbrænder kun 115 kcal..... Jeg bruger det dog ikk til noget, har kun uret på for at tjekke puls og løbetid

Garik skrev:Træbenet skrev:Nicobruun skrev:Men jeg fik skam et chok da jeg så at man forbrændte så mange kalorier af at løbe...
Ikk mig!!!![]()
Jeg løber 4,5 km på 26.33 min og jeg forbrænder kun 115 kcal..... Jeg bruger det dog ikk til noget, har kun uret på for at tjekke puls og løbetid
Sjovt, jeg forbrænder det tredobbelte på sådan en tur
I hvert fald ifølge mit pulsur + diverse beregnere på nettet. Hvad der så stemmer, ved jeg ikke. Men indtager jeg den samme mængde energi/føde, som mit ur siger jeg har forbrændt, plejer jeg i hvert fald at ramme ligevægt på dagen (hvis det er det, jeg sigter efter).

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 74 gæster