Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1009
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1006

Følg bodybuilding.dk på

Vægt/Styrketræning på hold?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Min motivation til træning er fuldstændig lost :-(
Føler mig hele tiden træt og uoplagt. Og når jeg tager afsted synes jeg ikke jeg får meget ud af det.
Det eneste der giver mig lyst til at genvinde motivationen er frygten for at min muskelmasse svinder ind. En træningskammerat vil jeg ikke have, for han skal sgu ikke lide under mig.
Jeg har derimod tænkt på at starte på et "styrketræningshold."
Hold er jo cool fordi det holder en til ilden på et tidspunkt og man bliver presset under træning.
Jeg er ikke helt sikker på hvad konceptet "Bodypump" indeholder? Men hvis jeg husker korrekt er det kondi/styrke-træning med lette vægte og mange gentagelser.
Findes der slet ingen hold, hvor der også er mænd med, og man hovedsageligt kører vægttræning eller anden styrketræning? Jeg bor i Vejle.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det center jeg træner i Dansk Fitness, er den eneste form for styrketræning også bodypump, Og ja det er mange reps en form for syretræning, som jo nok kan være en god afveksling fra dit normale program. Variation er godt hører man jo så ofte, du bør dog nok også styrketræne som du plejer ved siden af.

Men prøv at giv det en chance, jeg lover dig for du vil føle dig helt ødelagt bagefter, jeg taler af erfaring :D
The Benchpress Is My Best Friend.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Præstø Sjælland

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Gasp skrev:Det center jeg træner i Dansk Fitness, er den eneste form for styrketræning også bodypump, Og ja det er mange reps en form for syretræning, som jo nok kan være en god afveksling fra dit normale program. Variation er godt hører man jo så ofte, du bør dog nok også styrketræne som du plejer ved siden af.

Men prøv at giv det en chance, jeg lover dig for du vil føle dig helt ødelagt bagefter, jeg taler af erfaring :D

Okay. Jamen jeg må da bare igang med at prøve Bodypump så.

Bodypump er et fint alternativ hvis du ikke gider løfte vægte selv. Du kan jo bare smide en ordentlig røvfuld vægt på og evt bare lave lidt mindre reps end de andre gør... men regn ikke med at stå og lave 100 kg military pres for reps :lol:
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

De Bodypump-programmer jeg har set er noget højrepetitions/cardioagtigt stads.

Hvis dit mål er decideret styrketræning eller bodybuilding, vil jeg derfor ikke anbefale det.

Vil umiddelbart anbefale dig at få dig en fast træningspartner. Du kan jo bare vælge en på et tilsvarende niveau, så kommer han jo ikke til at lide under dig, som du formulerede det.

Ellers kig ned i en styrke/vægtløfterklub. Der er typisk en hjælpsom og indbydende atmosfære, og folk er flinke, så man er motiveret til at tage afsted. Og hvad motivationen under selve træningen angår, bliver det altså ikke bedre end i en jernhule, når du både får personlig teknikkritik eller hele klubben til at råbe opmuntrende, når du skal løfte tungt.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Afsted med dig - meld dig på en pumptime!
En engageret instruktør, fed ogh motiverende musik - og en flok glade mennesker som kan lide det de gør - Jeg kan (næsten) love dig at du har det skønt når du er færdig med timen.
Og som nævnt - ja så bestemmer du jo selv hvor tungt du træner. Men lur mig om du evt bliver overrasket :)
Jeg kan - fordi jeg vil, tør og tror på det!

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster