Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Martin88 skrev:Tage på ferie før du starter, en god gang dekonditionering skal nok fucke din styrke nok op til at de lave vægte kan føles lidt tungere.. Tag 14 dag...

Illisher skrev:Martin88 skrev:Tage på ferie før du starter, en god gang dekonditionering skal nok fucke din styrke nok op til at de lave vægte kan føles lidt tungere.. Tag 14 dag...
Der er da ingen grund til at dekonditionere hvis ikke han ahr brug for det?
Hvis du både kører med lav vægt, og rep/sæt i starten, ja så tror jeg det bliver alt for nemt til at det vil give noget i starten. Og alt for hårdt hen mod slutningen. Alt efter hvor lavt du starter og hvor tungt du slutter.
Jeg ville nok vælge at køre 2 cyklusser i stedet. 1 Hvor du har progression i form af vægt, og en hvor du har det i form af flere sæt/reps.

Martin88 skrev:Tage på ferie før du starter, en god gang dekonditionering skal nok fucke din styrke nok op til at de lave vægte kan føles lidt tungere.. Tag 14 dag...

Herakle skrev:Martin88 skrev:Tage på ferie før du starter, en god gang dekonditionering skal nok fucke din styrke nok op til at de lave vægte kan føles lidt tungere.. Tag 14 dag...
Lidt overdrevet 7 til 10 dage uden træning burde kunne gøre det.

Martin88 skrev:Herakle skrev:Martin88 skrev:Tage på ferie før du starter, en god gang dekonditionering skal nok fucke din styrke nok op til at de lave vægte kan føles lidt tungere.. Tag 14 dag...
Lidt overdrevet 7 til 10 dage uden træning burde kunne gøre det.
Næææh. Det er individuelt. Fair nok, at 7-10 dage er nok for dig. Kommer an på ens generelle aktivitetsniveau og arbejdskapacitet, så dit råd kan være lige så godt som mit
som alt andet træning også er

Herakle skrev:jeg syntes du køre det på en mærkelig måde.. men så længe der bliver øget er det vel underordnet. prøv det og se om det virker, så kan vi andre følge med.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster