Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1445
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1442

Følg bodybuilding.dk på

Vægttab, protein pulver.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Vil lige starte med at sige hej :)

- Jeg har nogle spørgsmål jeg vil prøve have svar på.

Vægttab: Jeg har styrketrænet godt med en månede nu. Jeg varmer op med 12 minutters opvarmning med RO maskinen, løbebånd eller cykle. Efter styrketræner jeg en time eller to. Efter løber jeg lidt eller cykler lidt omkring 20 minutter. Så går jeg i bad og smutter hjem. Problemet ligger her. Jeg har ikke vejet mig selv endnu men når jeg kikker på spejlet ser jeg intet forandring ikke en smule. Er det normalt?

Mit andet spørgsmål er angående kost. Lige nu får jeg en god madpakke med om morgenen som indholder 2 stks frugt og 1-2 fluits med noget godt i. Så kommer jeg hjem og spiser en god ret INDEN jeg smutter til træning og så efter træning drikker jeg en shake og sover. Nogle gange kan jeg frestes til at spise en stykke berliner eller noget chokolade :P. Jeg vil vide om i har en godt kost plan den skal være nem så jeg ikke skal bruge tonsvis af tid på at lave mad.

Så til proteinpulver. Man siger at man skal drikke en shake efter 30 minutter efter træning. Men efter træning smutter jeg i damp bad i godt med 10 minutter går i bad i 10 minutter og klæder om cykler hjem og laver min shake ca 20 minutter. Sker der noget hvis man tager shaken lidt sent? Omkring en time eller 45 minutter? Får jeg den samme virkning?

Tusindtak!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du kan tage din shaker med med puler i og når du så har trænet kan du bare fylde noget koldt vand i og drikke den :)

Hvis du vil tabe dig, skal du helst ikke gå få meget i gange med berlinere og andet guf, tænk på alt du spiser skal være godt for dig, hvis du vil se gode resultater!

At du ikke ser det vilde fremskridt i spejlet skal du ikke lade dig snyde af, det kan jo være du bare har tabt fedt, samtidig med du har opbygget dig nogle større muskler!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 90.00

Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan

Jeg prøver! Men julen er på vej så det bliver nok svært! Men jeg prøver så godt jeg kan!

Angående det med pulver det smager ikke godt med vand ad :O

Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do

thejoker skrev:Vil lige starte med at sige hej :)

- Jeg har nogle spørgsmål jeg vil prøve have svar på.

Vægttab: Jeg har styrketrænet godt med en månede nu. Jeg varmer op med 12 minutters opvarmning med RO maskinen, løbebånd eller cykle. Efter styrketræner jeg en time eller to. Efter løber jeg lidt eller cykler lidt omkring 20 minutter. Så går jeg i bad og smutter hjem. Problemet ligger her. Jeg har ikke vejet mig selv endnu men når jeg kikker på spejlet ser jeg intet forandring ikke en smule. Er det normalt?

Mit andet spørgsmål er angående kost. Lige nu får jeg en god madpakke med om morgenen som indholder 2 stks frugt og 1-2 fluits med noget godt i. Så kommer jeg hjem og spiser en god ret INDEN jeg smutter til træning og så efter træning drikker jeg en shake og sover. Nogle gange kan jeg frestes til at spise en stykke berliner eller noget chokolade :P. Jeg vil vide om i har en godt kost plan den skal være nem så jeg ikke skal bruge tonsvis af tid på at lave mad.

Så til proteinpulver. Man siger at man skal drikke en shake efter 30 minutter efter træning. Men efter træning smutter jeg i damp bad i godt med 10 minutter går i bad i 10 minutter og klæder om cykler hjem og laver min shake ca 20 minutter. Sker der noget hvis man tager shaken lidt sent? Omkring en time eller 45 minutter? Får jeg den samme virkning?

Tusindtak!

Om du drikker shaken lige efter eller en time efter ha jo nok ikke marginalt stor betydning men klart bedst at drikke den efter træning.

Jeg kan klart anbefale

http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-whey-80-178p.html

Fersken/appelsin smag den er god med vand også til efter træningen med druesukker og kreatin.

Det lydder til at du bare gerne vil tabe dig, husk at for at tabe sig må du ha forbrændingen i gang og spise 5-6 gange om dagen du skal bare ligge i kcal underskud og kiloerne vil forsvinde men for at opbygge muskler skal du bruge energi, da du er begynder kan du godt opbygge muskler og tabe fedt men vil ikke anbefale dig at spise mindre end 2000-2300 kcal dagligt.

Når du har trænet i længere tid skal du ha kcal overskud for at opbygge muskel masse og styrke.
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: DK Østjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00

Hvordan vil kroppen se ud efter man er blevet tynd?
Jeg er 15 år og jeg vejer 10 kilo for meget tror jeg. Vil jeg få løs hud?
Og taber man sig af styrketræning fordi min forbrænding er kun ca 30 minutter ved fitness og resten styrketræning men så har jeg også fodbold og snekamp i skolen og cyklen til arbejde :)

thejoker skrev:Hvordan vil kroppen se ud efter man er blevet tynd?
Jeg er 15 år og jeg vejer 10 kilo for meget tror jeg. Vil jeg få løs hud?
Og taber man sig af styrketræning fordi min forbrænding er kun ca 30 minutter ved fitness og resten styrketræning men så har jeg også fodbold og snekamp i skolen og cyklen til arbejde :)

Det kommer an på hvor hurtigt du taber dig.
Taber du dig meget hurtigt, så bliver huden ved med at være slap.
Taber du dig langsommere er den mindre slap, og hvis du så samtidig begynder at få noget masse på kroppen, så kan du sagtens komme helt af med den slappe hud :)

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Ok godt at høre

Tilbage til Kost & kosttilskud