- Jeg har nogle spørgsmål jeg vil prøve have svar på.
Vægttab: Jeg har styrketrænet godt med en månede nu. Jeg varmer op med 12 minutters opvarmning med RO maskinen, løbebånd eller cykle. Efter styrketræner jeg en time eller to. Efter løber jeg lidt eller cykler lidt omkring 20 minutter. Så går jeg i bad og smutter hjem. Problemet ligger her. Jeg har ikke vejet mig selv endnu men når jeg kikker på spejlet ser jeg intet forandring ikke en smule. Er det normalt?
Mit andet spørgsmål er angående kost. Lige nu får jeg en god madpakke med om morgenen som indholder 2 stks frugt og 1-2 fluits med noget godt i. Så kommer jeg hjem og spiser en god ret INDEN jeg smutter til træning og så efter træning drikker jeg en shake og sover. Nogle gange kan jeg frestes til at spise en stykke berliner eller noget chokolade
Så til proteinpulver. Man siger at man skal drikke en shake efter 30 minutter efter træning. Men efter træning smutter jeg i damp bad i godt med 10 minutter går i bad i 10 minutter og klæder om cykler hjem og laver min shake ca 20 minutter. Sker der noget hvis man tager shaken lidt sent? Omkring en time eller 45 minutter? Får jeg den samme virkning?
Tusindtak!