Mit navn er Klaus og jeg er 17 år. Jeg har valgt at kontakte dette forum af den simple årsag, at jeg har brug for jeres hjælp. Jeg er en stor dreng og har altid været det. Jeg har været på Julemærkehjemmet og en slem fortid med hård mobning... Mobningen resulterede i en trøstespisning og da min fedtforbrænding er lav gik det lige pludselig stærkt.
Jeg blev tilbudt i sin tid om at komme på Julemærkehjemmet for overvægtige børn og takkede ja. Jeg endte med at tabe 15kg og skabte en stor selvtillid. Jeg troede ikke det var muligt at jeg kunne ende i den gale ende igen men det gjorde jeg. Jeg er 17 år idag og vejer 115kg. Det går mig på... Har altid været stor og det okay men at altid være den langsommeste, stønneste og den slappeste går mig meget på. Har altid været en fighter og er det stadigvæk.
Har styrketrænet i 2år nu hvilket jeg er vild med! Finder ro blandt vægtskiverne
Havde en daværende bedste ven som jeg trænede sammen med, han var også stor. En masse forandringer skete for ham. Han endte med at tabe flere kilo nemt mens jeg stod tilbage... Det eneste der var sket for mig var at jeg var blevet en del stærkere både fysik men også mentalt gennem årerne men føler bare jeg altid gør noget forkert, for man kan ikke se st jeg kan squatte 190kg eller det store faste chest. Ved ikke hvad jeg gør galt...
Jeg går på efterskole lige pt. Så har ikke et indblik på det mad jeg indager. Men ved jeg er i kaloire underskud.
jeg er MEGEt fysisk aktiv og har da også tabt mig men synes godt nok det går langsomt. per dag bevæger jeg mig minimum 5000 skridt og før træning tager jeg 3km på romaskine i et intensivt niveu.
Det skal da også lige siges at jeg har da tabt mig men ikke meget. var på 116kg i sommers og er på 108kg nu men nu går det fandme dårligt. Føler bare at jeg gør det meget mere besævrligt for mig selv end det er......
Grunden til jeg træner er ikke for at imponere andre folk, blive anerkendt eller score damer med drømmekroppen nej. Grunden er at jeg vil i Hæren og bevise at ALLE de år hvor folk har sagt at jeg ikke kunne, at jeg bare var og forblev et nul. Jeg skal vise dem
sqaut: 190kg
Bench: 95kg
deadlift: 155kg
For at se min Psysik tjek her: https://www.instagram.com/klaus_my_fitness_journey/