Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 834
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 832

Følg bodybuilding.dk på

Væk med øl maven

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Nogle gode råd her? Jeg har prøvet at holde mig helt væk fra kulhydrater og spiste kun kylling og rodfrugter samt magert kød. Samtidig dyrkede jeg motion og styrketræning. Men intet skete andet end jeg tabte mig i ansigtet og at jeg ikke kan klare lugten eller smagen af rodfrugter mere.

Lige pt køre jeg kun styrketræning og holder mig til havregryn og en protein Shake om morgenen (Shake efter træning) middag rugbrød (skovmand) med pålæg med lav fedtprocent og til aftensmad, det der nu er også prøver jeg at holde mig til grov pasta eller en meget lille portion kartofler. Øl, vin, sprut, chips osv rør jeg kun i weekenden i små mængder. Men synes bare ikke at der sker noget ](*,)

Så havde jeg overvejet en High fat, low carb omgang med styrke og konditions træning, men er dette en god ide når øl maven skal væk.??

Håber en eller flere har stået i samme situation og kan hjælpe :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

artikler/kost-kosttilskud/kost-kosttilskud/kosten-fra-a-til-.html

Læs :)

Det er meget simpelt at tabe sig; spis færre kalorier end du forbrænder.
"Second by second, you lose the opportunity to become the person you wanna be. When are you gonna stop making excuses, and take charge of your fucking life?"

-Greg Plitt

My skin is too thick and bulletproof, to touch me!
Brugeravatar

Reputation point: 47

Logbog: Vis logbog

M.nielsen skrev:Nogle gode råd her? Jeg har prøvet at holde mig helt væk fra kulhydrater og spiste kun kylling og rodfrugter samt magert kød. Samtidig dyrkede jeg motion og styrketræning. Men intet skete andet end jeg tabte mig i ansigtet og at jeg ikke kan klare lugten eller smagen af rodfrugter mere.

Lige pt køre jeg kun styrketræning og holder mig til havregryn og en protein Shake om morgenen (Shake efter træning) middag rugbrød (skovmand) med pålæg med lav fedtprocent og til aftensmad, det der nu er også prøver jeg at holde mig til grov pasta eller en meget lille portion kartofler. Øl, vin, sprut, chips osv rør jeg kun i weekenden i små mængder. Men synes bare ikke at der sker noget ](*,)

Så havde jeg overvejet en High fat, low carb omgang med styrke og konditions træning, men er dette en god ide når øl maven skal væk.??

Hvor lang tid har du forsøgt dig uden der er sket noget?

Det er forskelligt hvilke dele af kroppen folk først taber sig på nemlig. Hvis du taber dig nu er det bare at blive ved.

Den bedste ide når øl maven skal væk er kalorieunderskud. Dette lyder jo selvfølgelig simpelt nok, jeg ved for eksempel udmærket godt at det er det kræver, nogle gange er det bare ikke så lige til. Men jeg synes du skal begynde at veje din mad og indtaste det i madfunktionen her på siden, eller hvis du har en smartphone kan jeg varmt anbefale Lifesum, den har gjort det meget nemt for mig.

Men ellers lyder det jo som om du har ok styr på de sunde madvarer og så videre, skal dog lige tilføje at Low Carb diæter ikke er overlegene kontra almindelige diæter, men for nogle er det nemmere.

Jeg vil stærkt anbefale dig at læse følgende artikel hvis du ikke allerede har gjort det.
http://news.bodylab.dk/artikler/537-sad ... den-sommer

Samtidig synes jeg du skal prøve kræfter af med et styrketræningsprogram der hedder stronglifts 5x5, super simpelt og super effektivt. Du kan starte med ikke at lave cardio og så når dit vægtab taber fart kan du tilføje 20-30 minutters cardio et par gange om ugen, og så øge det efterhånden. Samtidig kan du også skrue ned for dit kalorie indtag.

Men for at opsummere mine råd
Find dit ligevægtsindtag
Vej din mad og tast den ind i en eller anden form for mad log
Læs overstående artikel
Kom i gang med stronglifts 5x5
Tilføj Cardio hen ad vejen

Så har du en skudsikker plan til et sundt vægttab.

Håber noget af det kunne bruges.

Mvh

Træner her: Workout & Fitness club

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Logbog: Vis logbog

hjælpervenner skrev:http://www.bodybuilding.dk/artikler/kost-kosttilskud/kost-kosttilskud/kosten-fra-a-til-.html

Læs :)

Det er meget simpelt at tabe sig; spis færre kalorier end du forbrænder.

Kanon artikel jeg takker :)

anonymG skrev:
M.nielsen skrev:Nogle gode råd her? Jeg har prøvet at holde mig helt væk fra kulhydrater og spiste kun kylling og rodfrugter samt magert kød. Samtidig dyrkede jeg motion og styrketræning. Men intet skete andet end jeg tabte mig i ansigtet og at jeg ikke kan klare lugten eller smagen af rodfrugter mere.

Hvor lang tid har du forsøgt dig uden der er sket noget?

Det er forskelligt hvilke dele af kroppen folk først taber sig på nemlig. Hvis du taber dig nu er det bare at blive ved.

Den bedste ide når øl maven skal væk er kalorieunderskud. Dette lyder jo selvfølgelig simpelt nok, jeg ved for eksempel udmærket godt at det er det kræver, nogle gange er det bare ikke så lige til. Men jeg synes du skal begynde at veje din mad og indtaste det i madfunktionen her på siden, eller hvis du har en smartphone kan jeg varmt anbefale Lifesum, den har gjort det meget nemt for mig.

Men ellers lyder det jo som om du har ok styr på de sunde madvarer og så videre, skal dog lige tilføje at Low Carb diæter ikke er overlegene kontra almindelige diæter, men for nogle er det nemmere.

Jeg vil stærkt anbefale dig at læse følgende artikel hvis du ikke allerede har gjort det.
http://news.bodylab.dk/artikler/537-sad ... den-sommer

Samtidig synes jeg du skal prøve kræfter af med et styrketræningsprogram der hedder stronglifts 5x5, super simpelt og super effektivt. Du kan starte med ikke at lave cardio og så når dit vægtab taber fart kan du tilføje 20-30 minutters cardio et par gange om ugen, og så øge det efterhånden. Samtidig kan du også skrue ned for dit kalorie indtag.

Men for at opsummere mine råd
Find dit ligevægtsindtag
Vej din mad og tast den ind i en eller anden form for mad log
Læs overstående artikel
Kom i gang med stronglifts 5x5
Tilføj Cardio hen ad vejen

Så har du en skudsikker plan til et sundt vægttab.

Håber noget af det kunne bruges.

Mvh

Fedt man :) har lige hentet lifesum og kigger på stronglifts nu :dope: men jeg må prøve at veje min mad og kæmpe imod den første periode indtil min mave har "lært". At der bare ikke kommer mere mad end det, synes os jeg har hørt at det skulle være sundt at føle sig, lidt sulten i løbet af dagen.

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster