Jeg har styrketrænet on/off i 2 1/2 år, men føler ik at jeg har fået det ud af det, som jeg gerne ville. Bevares, jeg har da blevet større, blevet mere bredskuldret og har fået mere muskelmasse. Men set i lyset af det arbejde jeg har lagt i det, så synes jeg ik at resultatet står mål med indsatsen.
En af de ting jeg har overvejet, er om mit proteinpulver og creatin er specielt godt. Jeg startede med at bruge disse to produkter, for lidt over et år siden. Jeg bruger (og har brugt) produkter fra Nutramino, da det er dét mærke mit træningscenter sælger. Men, deres proteinpulver smager af helvedes til, og uden at være ekspert på området, så tror jeg ik at skidtet har den effekt det ska ha'. Det samme går for deres creatin, der heller ik lever op til det "ry" creatine normalt ellers har. Jeg ved godt at at proteinpulver og creatin ik er mirakelskabere, men jeg tvivler på at Nutraminos produkter gør dét, som produkter inden for det område ska gøre.
Derfor, føler jeg at jeg har brug for at søge andre græsgange. Jeg leder efter noget proteinpulver og creatin, der selvfølgelig er med til at opbygge muskler, men samtidig også øger fedtforbrændingen. Hvis i ka anbefale produkter inden for dette område, så vil det være perfekt. Selvfølgelig vil det være lettest (og billigst) for undertegnede, hvis det ka købes via. en dansk hjemmeside. Men hvis et produkt der er virkelig godt kun ka fås via. en udenlandsk hjemmeside, så vil jeg også tage dette til overvejelse.