Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Damsgaard13 skrev:TIP: Hvis du gerne vil reducere din fedt-procent, så tag Bcaa'er imellem dine måltider. Dette sikre at opretholde din muskelmasse, selvom din krop er i et kalorieunderskud, og derfor går i dine fedtdepoter istedet.

vallemayn skrev:Det undrer mig at du ikke kan få dækket dit behov igennem kosten hvis du siger du spiser proteinrigt, nå, men nok om det... Køb noget pulver, og tag en shake efter træning! Færdig!

Damsgaard13 skrev:Og fortsæt nu endelig med din udvikling! Man kan indtage alle de forskellige ting man vil, men uden viljestyrke og et mål så kommer man ingen vegne! - held og lykke :-)

MoM86 skrev:Så fik jeg leveret Bodylab Whey 100 med jordbærsmag - og det smager så hodt! Lidt ligesom milkshake fra McD.
Men der er lige noget jeg vil spørge om. Jeg blander 30g med 300ml - kan jeg ikke blande det op med 200ml i stedet?

MadPanda skrev:MoM86 skrev:Så fik jeg leveret Bodylab Whey 100 med jordbærsmag - og det smager så hodt! Lidt ligesom milkshake fra McD.
Men der er lige noget jeg vil spørge om. Jeg blander 30g med 300ml - kan jeg ikke blande det op med 200ml i stedet?
Det jan du naturligvis godt.
Derudover kan du supplere op med nødder (fx mandler). De indeholder godt med protein og sunde fedtsyrer. Vær dog opmærksom på, at de er ret energitætte, hvilket jo kan være et problem når du gerne vil tabe dig.

MoM86 skrev:MadPanda skrev:MoM86 skrev:Så fik jeg leveret Bodylab Whey 100 med jordbærsmag - og det smager så hodt! Lidt ligesom milkshake fra McD.
Det jan du naturligvis godt.
Derudover kan du supplere op med nødder (fx mandler). De indeholder godt med protein og sunde fedtsyrer. Vær dog opmærksom på, at de er ret energitætte, hvilket jo kan være et problem når du gerne vil tabe dig.
Hvad menes der med energitætte? Jeg spiser 20g mandler om dagen, for at få sunde fedtsyrer..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster