Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bazinga skrev:Ville anbefale dig, at købe en ny samsung galaxy s3 mini, da den er super god i forhold til prisen.
Kan købes i elgiganten til 1349 kr.
den har har 1GHz dualcore processor, og 1gb ram, hvilket fungerer fint til disse funktioner du nævner.
Er selv ejer af den - ingen problemer med den.

Ole_S skrev:Hvad med en brugt Samsung Galaxy S4 mini?
Jeg tænker på 4G.

RSH87 skrev:Har du undersøgt Huawei? de har lavet flere prisbillige mobiler der faktisk kan en del og har fået fine andmeldelser

Hannibal for king! skrev:Jeg har selv en Huawei Ascend P2, og jeg er rigtig glad for den! Bedste mobil på market til prisen og den mobil ifølge mig, man får mest for pengene.
Jeg gav selv 2400 kr for den i Elgiganten, du burde kunne finde den brugt til 2000 kr.
Den har også 4G hvilke er rigtig godt, når du skal bruge den som hotspot til din bærbar. (Det er verdens hurtigste smartphone på nettet ) John fra mobilsiden.dk målte internettet til noget med 110 m/bit ( Kan ikke lige huske de præcise tal, men ekstremt højt)
-Den har quad core 1.5 ghz'
Søg på nettet og læs mere om den, du ville helt sikkert blive glad for den

Steendahl skrev:jeg fik en Samsung Galaxy Express til 1900 i Telia, uden abonement.
det er en af de helt nye modeller og jeg er i hvertfalde rigtig glad for den!
den kan alle de ting du skriver at du har behov for

Hannibal for king! skrev:Jeg har selv en Huawei Ascend P2, og jeg er rigtig glad for den! Bedste mobil på market til prisen og den mobil ifølge mig, man får mest for pengene.
Jeg gav selv 2400 kr for den i Elgiganten, du burde kunne finde den brugt til 2000 kr.
Den har også 4G hvilke er rigtig godt, når du skal bruge den som hotspot til din bærbar. (Det er verdens hurtigste smartphone på nettet ) John fra mobilsiden.dk målte internettet til noget med 110 m/bit ( Kan ikke lige huske de præcise tal, men ekstremt højt)

tjek den ud

Ole_S skrev:Hannibal for king! skrev:Jeg har selv en Huawei Ascend P2, og jeg er rigtig glad for den! Bedste mobil på market til prisen og den mobil ifølge mig, man får mest for pengene.
Jeg har været inde og læse lidt om den. Den ser faktisk rigtig lækker ud!
Min største bekymring er den lille mellemrums-tast. Hmm

jcbovergaard skrev:Har den nye LG optimus G.
Den gør det jo skide godt i alle test! Den billigeste af "high-end" modellerne, og selvfølgelig har den nogle mangler i forhold til Htc ONE, og galaxy s4, men ærlig talt - så tror jeg godt du leve uden de ekstra funktioner som de har.
Ihvertfald er jeg helt vildt glad for den. Super hurtig, lækker skærm. Alt fungerer.
Fås til under 2000 brugt

Active skrev:Jeg var ude og kigge på den nye Nokia lumia 925 idag, og den er da godt nok lækker! køber den imorgentjek den ud

K1M skrev:jcbovergaard skrev:Har den nye LG optimus G.
Den gør det jo skide godt i alle test! Den billigeste af "high-end" modellerne, og selvfølgelig har den nogle mangler i forhold til Htc ONE, og galaxy s4, men ærlig talt - så tror jeg godt du leve uden de ekstra funktioner som de har.
Ihvertfald er jeg helt vildt glad for den. Super hurtig, lækker skærm. Alt fungerer.
Fås til under 2000 brugt
+1
Præcis. Klart den der giver mest bang for the buck.
Sent from my LG-E975 using Tapatalk 2

Hannibal for king! skrev:Ole_S skrev:Hannibal for king! skrev:Jeg har selv en Huawei Ascend P2, og jeg er rigtig glad for den! Bedste mobil på market til prisen og den mobil ifølge mig, man får mest for pengene.
Jeg har været inde og læse lidt om den. Den ser faktisk rigtig lækker ud!
Min største bekymring er den lille mellemrums-tast. Hmm
Du kan bare hente et andet tastatur i google play eller på http://www.4shared.com, har jeg også selv gjort og fået et meget bedre tastatur! Jeg har downloadet Swiftkey 3

Ole_S skrev:K1M skrev:jcbovergaard skrev:Har den nye LG optimus G.
Fås til under 2000 brugt
+1
Præcis. Klart den der giver mest bang for the buck.
Sent from my LG-E975 using Tapatalk 2
Jeg har også læst flere gode anmeldelser af den. Dog har Huawei også fået mange rosende ord med på vejen. Valget bliver nok en af disse to smartphones

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster