Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1339
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1336

Følg bodybuilding.dk på

"Valgkampen i aftes"

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Nøj hvor er Anders Fogh åleglat at høre på, han gentager sig selv og siger generelt ikke en skid.
Bendt bendtsen, han er færdig i politik aldrig har jeg hørt så uskarp en politiker.

Og Pia Kjærsgård, haha, rene skræmmepagne hun disker op med uden at sige noget fornuftigt.

Villy, Helly og Margrete var de eneste der imponerede mig. Præcise, og svarede på det stillede spørgsmål.

Min meget meget subjektive holdning :D

Kom med jeres !

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Nis skrev:Nøj hvor er Anders Fogh åleglat at høre på, han gentager sig selv og siger generelt ikke en skid.
Bendt bendtsen, han er færdig i politik aldrig har jeg hørt så uskarp en politiker.

Og Pia Kjærsgård, haha, rene skræmmepagne hun disker op med uden at sige noget fornuftigt.

Villy, Helly og Margrete var de eneste der imponerede mig. Præcise, og svarede på det stillede spørgsmål.

Kom med jeres !

Bare et gæt - du havde sat dit kryds på forhånd?? :)
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Syntes du er helt forkert på den, dem du nævner viste sig på deres stærke side. Ander fogh virkede dog ikke særlig intelligent, og gentagede sig selv hele tiden. Konservative for min stemme det er sikkert, og det har det været i lang tid.

Line Barfod er nok den mest sindsyge politiker med de mest weird holdninger jeg længe har set. Hun lukker kun gylde ud. Hende er jeg ikke særlig glad for :twisted:
never argue with a fool he will only bring you down to his lv, and beat you with experience.

Geografisk sted: køge

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00

Det er sq et nederen valg i år.

PÅ den ene side har vi anders bullshit fogh. Manden der gik ind for uddannelse og så samtidig sørgede for at gymansier måtte lukke ved at tage 10 mia fra skolesystemet + indførte alle de der fuldstændig uoverskuelige reformer. Ikke at forglemme hvor sørgelig vores folkeskole er, men det har den self altid været. Også er der self også de ældre og miljøet som de snakker om hele tiden men aldrig gør noget ved. Tilgengæld skal der penge til de stinkende rige børnefamilier.

På den anden side har vi til dato den mest bittre statsministerkandidat jeg længe har set. Hun ser altid så fucking sur ud. Nogen gange virker det som om hun slet ikke har kontrol over sig selv og bare har lyst til at gå over og pande Fogh en. Det er ikke lige den type jeg ville være stolt over at skulle lede vores land. Det virker heller ikke som om hun har nogen rigtig mærkesager fordi hun har så travlt med at kritisere fogh. Tit når man spørg hende om hvordan hun vil finde pengene så ender det tit i at hun siger hun kun kan skaffe halvdelen også må resten dukke op ud af det blå.

Villy 07´ !! :mrgreen:
No One Ever Really Dies

jaja tag nu ikke fejl af pia K, tror hun er en af de klogste politiker... men dog ikke hende der får mit kryds.

Men det bliver jo en Venstre regering med Konservative og DF igen. måske også NYALI.
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 120.00

Som Marle siger, så tror jeg også Pia K er en meget klog politiker. Hvis ikke den klogeste der er at finde blandt toppen i Danmark.

- Hvis jeg kunne stemme, ville min stemme falde på DF eller venstre.

Geografisk sted: Esbjerg.

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Jacob skrev:Som Marle siger, så tror jeg også Pia K er en meget klog politiker. Hvis ikke den klogeste der er at finde blandt toppen i Danmark.

:roll: :roll: x 10000000000

Jacob skrev:Som Marle siger, så tror jeg også Pia K er en meget klog politiker. Hvis ikke den klogeste der er at finde blandt toppen i Danmark.

Pia K er i mine øjne Danmarks dygtigste politiker. Uden tvivl. DF får dog ikke min stemme, da jeg er stik imod holdningerne, men objektivt set er Pia DKs bedste politiker.

N*E*R*D skrev:På den anden side har vi til dato den mest bittre statsministerkandidat jeg længe har set. Hun ser altid så fucking sur ud. Nogen gange virker det som om hun slet ikke har kontrol over sig selv og bare har lyst til at gå over og pande Fogh en. Det er ikke lige den type jeg ville være stolt over at skulle lede vores land. Det virker heller ikke som om hun har nogen rigtig mærkesager fordi hun har så travlt med at kritisere fogh. Tit når man spørg hende om hvordan hun vil finde pengene så ender det tit i at hun siger hun kun kan skaffe halvdelen også må resten dukke op ud af det blå.

Jeg er enig i den del med Fogh, og delvist enig med din mening om Helle. Korrekt at hun har travlt med at komme med skarpe insigter mod regeringen hele tiden, men der synes jeg egentlig regeringen kommer med lige så mange "skræk-kampagner/skarpe insigter" igen. Så den kan du ikke argumenterer med.
At oppositionen lover mange ting de på papiret ikke kan holde er meget standard i en valgkamp. Jeg vil godt vædde på, at INGEN og jeg mener INGEN partier kan holde 100% hvad de lover til vælgerne.
Se bare Venstre. De lovede ungdommen jeg ved ikke hvor meget sidste valgkamp, og reelt set er der sket NADA siden valget '05, tværtimod er det bare dér der er blevet skæret.
Where there is a will, there is a way!

Geografisk sted: Gladsaxe

Træner her: Atlas Motion og Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 112.00
- Dødløft: 170.00

Nis skrev:

Jeg kan godt følge Jacob :wink:
Min stemme falder dog på venstre imorgen, selvom DF også har været inde i billiedet..
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Nis skrev:

Jeg elsker velargumenterede indlæg =D>

.. helt ærligt, lad være med at skriv noget, hvis du alligevel ikke skriver noget brugbart Nis.

Pia Kjærsgaard ved virkelig hvordan man debatere. Hun kan jo rive en hver rundt i en diskussion og hun gør det gang på gang. Jeg elsker personligt når hun får ordet, det kan sku sætte et smil på læben.

Geografisk sted: Esbjerg.

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00

Hehe Jacob, troede ikke du ville tage det tungt, var skam bare for sjov no harm intended.

Jeg synes bare ikke at Pia K havde noget på hjertet ud over det sædvanlige man hører fra hende, konstant skal hun rode i skræmmekampagner hvor galt det kan gå osv. Bevares hun er skam velformulerende og ved lige hvordan hun skal smøre den tykt så det ramme hendes vælgere. Bare se, den har jo åbenbart ramt dig.

Kan godt være det virker lidt som skræmmekampagner, men hun har sgu ret i nogle af de ting som hund kommer med.

Synes venstres politik er okay, men igen så synes jeg at Anders Fogh er knap så veltalende som mange af de andre...?!
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Styrkeliste

Marle: hvad mener du hun har ret i? - det med "flytninger magneten" igen et skræmmeord som hun bevist bruger, det er spin.

Jeg kan bare ikke forstå at du kan synes at venstres politik er okay, når hele velfærden er tilside sat. I mit hovede er det pisse egoistisk, at man bare tænker på at få lidt flere penge på bordet, hvis det overhovedet bliver en realitet i år.

Iøvrigt, så er det da tankevækkende at Bush synger på sidste vers. Og det kunne da tænkes at han gerne vil huskes for noget, men hvad? endnu en krig? - som Fogh gerne vil bakke op om ;-)

Nis det jeg mener hun har ret i er lidt det med at sørge for vores egen folk inden vi skal tage os af alle andre.

Og iø så er deres velfærds politik da bestemt også ok.

Men altså for at være helt ærlig, så synes jeg sgu ikke jeg kan mærke nogen forskel fra den gamle sociale regering og venstres....
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Styrkeliste

Marle, hun har helt sikkert nogle gode holdning, og hun er uden tvivl en skarp politiker. Jeg har helt sikkert også en masse tilfælles med hende.

Jeg taber bare pusten når hun kommer med så aggresive holdninger til visse ting. Også hendes små jammmerlige kommentare hun kom med under valg debatten, det var da lange under bæltestedet.

Ja det er jeg så også tildels enig i....

Men holder på at hun er nok pt den dygtigste i dk.
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Styrkeliste

Pia.. Dygtig... :shock:

Den kan jeg slet ikke følge med på. Hun spiller på folks frygt og bruger skræmmebilled på skræmmebilled. Hun lader sig gå i en træls og ensporet clinch med Khader, og iøvrigt er hun populismens Almoder-ish.. Hendes politik ligger der hvor der er stemmer at hente - i højere grad end de andre..

Ikke at jeg er enig i hans politik, men den dygtigste politiker er da Fogh. Han har udviklet sig sindsyg meget siden han overtog Venstre, minimeret sine fejl, og så man ikke glemme at han har ordet i sin magt - en retorikkens mester. Hans 30 sekunder, brugte han på de unge som kategorisk er dem der er lettest at ændre stemme hos ! Genialt.

:ninja: Det bedste citat i valgkampen er imo helt klart: "Overskud handler om mennesker" (S)
Brugeravatar

Træner her: Farum Sol & Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 175.00

KMA- skrev:Pia.. Dygtig... :shock:

Den kan jeg slet ikke følge med på. Hun spiller på folks frygt og bruger skræmmebilled på skræmmebilled. Hun lader sig gå i en træls og ensporet clinch med Khader, og iøvrigt er hun populismens Almoder-ish.. Hendes politik ligger der hvor der er stemmer at hente - i højere grad end de andre..

Ikke at jeg er enig i hans politik, men den dygtigste politiker er da Fogh. Han har udviklet sig sindsyg meget siden han overtog Venstre, minimeret sine fejl, og så man ikke glemme at han har ordet i sin magt - en retorikkens mester. Hans 30 sekunder, brugte han på de unge som kategorisk er dem der er lettest at ændre stemme hos ! Genialt.

:ninja: Det bedste citat i valgkampen er imo helt klart: "Overskud handler om mennesker" (S)

Har du overhovedet været inde og se deres mærkesager?
I mine ører lyder det som om du ikke har. Godt være hun spiller på folks frygt, men der er sku hold i deres mærkesager. Hvorfor hente flere indvandrer til landet, end samfundet kan absorbere? IMO derfor der er forekommet integrationsproblemer.
At så de har veto-ret i den nuværende regering på udlændinge politik, vil jeg være mere tryg ved end at lade Eks. Bodil Kornbæk styrer det.

God Valgaften i morgen :)

Geografisk sted: aalborg

KMA- skrev:
den dygtigste politiker er da Fogh. Han har udviklet sig sindsyg meget siden han overtog Venstre, minimeret sine fejl, og så man ikke glemme at han har ordet i sin magt - en retorikkens mester. Hans 30 sekunder, brugte han på de unge som kategorisk er dem der er lettest at ændre stemme hos ! Genialt.

Fogh er skam dygtig, men han er glat som bare fanden, han er indbegrebet af spin. Hvilket jeg bestemt ikke kan lide. Han mangler personlighed, jeg kan ikke se det mindste der ville appelere til mig i ham.

Iøvrigt synes jeg faktisk at hans præstation under valg debatten var under alt kritik, Margrethe vestager overraskede mig tilgengæld, hun var da klart den skarpeste.

ATT Rades:

Ja, det har jeg da, og står fast ved det jeg mener. Kan ikke lige hoste et konkret eksempel op, men da finansloven skulle laves sidste år, var Soc. Dem. ude at kræve højere pension for førtids, og - invalidpensionister (3500 i kvartalet så vidt jeg husker), det gjorde DF til en af deres såkaldte mærkesager med det samme, og bagefter paraderede de på forside efter forside, som om det var deres forslag - direkte fra smedjen!

Og Kornbek kommer jo ikke ind og får lov til at styre noget som helst ! hendes parti ligger under spærregrænsen, så det er dystopia!
Men selvom regeringen har snørret grænserne mere i, så er integrationen da ikke blevet forbedret. kriminalit begået af indvandrere i københavn er bl.a. steget. De klarer sig stadig ikke godt på videregående uddannelser.

Og for bare at understrege DF's skræmmekampagne så prøv at se deres annoncer: http://www.danskfolkeparti.dk/Annoncer.asp

UDEN AT KALDE DF FOR RACISTER, så prøv at sammenlign med tidlige nazistiske plakater og slogans... De spiller på det samme!
Brugeravatar

Styrkeliste

Rades skrev:

I mine ører lyder det som om du ikke har. Godt være hun spiller på folks frygt, men der er sku hold i deres mærkesager. Hvorfor hente flere indvandrer til landet, end samfundet kan absorbere? IMO derfor der er forekommet integrationsproblemer.
At så de har veto-ret i den nuværende regering på udlændinge politik, vil jeg være mere tryg ved end at lade Eks. Bodil Kornbæk styrer det.

o.0 Hvorfor hente indvandrer vi ikke har brug for? Det virker næsten for groft det her. Du betragter åbenbart udlændinge udlukkende som en ressource vi kan tage og kassere som det passer os? Du ved godt at der er folk med virkelige problemer ude i verden? Du ved godt at vores nordiske naboer hader os for bare at sende dem alle flygtninge og indvandrere videre til dem, og at det er et stort problem hos dem? Fordi de rent faktisk tænker på andre end sig selv... Jeg ser og forstår problemerne ved en for åben immigrationspolitik, f.eks. at kultursammenstødet skaber en masse konflikter, men man skal bare huske at det er mennesker vi har med at gøre, og ikke bare ressourcer.
No One Ever Really Dies

N*E*R*D skrev:
Rades skrev:

o.0 Hvorfor hente indvandrer vi ikke har brug for? Det virker næsten for groft det her. Du betragter åbenbart udlændinge udlukkende som en ressource vi kan tage og kassere som det passer os? Du ved godt at der er folk med virkelige problemer ude i verden? Du ved godt at vores nordiske naboer hader os for bare at sende dem alle flygtninge og indvandrere videre til dem, og at det er et stort problem hos dem? Fordi de rent faktisk tænker på andre end sig selv... Jeg ser og forstår problemerne ved en for åben immigrationspolitik, f.eks. at kultursammenstødet skaber en masse konflikter, men man skal bare huske at det er mennesker vi har med at gøre, og ikke bare ressourcer.

Hvem snakker om at det bare er ressourcer??

Jeg siger blot at det hjælper ikke at lukke flere indvandrer ind end der er kapacitet til. At du så prøver at fører den over til noget umenneskeligt med at jeg betragter dem som en 'ting', er akkurat de samme rygter som går på Pia K. Godt være hun er skarp i sin udlændinge politik. Men sådan som nogle rygter går om hende passer slet ikke.
Jo Jeg ved udemærket der er folk med problemer i verden, det er i tv hver dag? Hvor vil du hen? :roll:

At vores nordiske naboer hader os, kender jeg intet til. Men først og fremmest handler det om hvad vi kan hjælpe med i verden. Vores land er meget lille, hvorfor er det os der skal være en flygtningemagnet fra pakistan, afghanistan osv.? Vores samfund kan ikke absorbere alle de invandrer som Venstre fløjen vil have ind..

Tænker vi på os selv? Den må du meget gerne uddybbe, forhold til vores BNP, lands størrelse vil jeg mene vi gør en betragtelig forskel, dog både negativt men også positivt. Jeg aner ikke præcist hvormange penge der om året bliver sendt ud til U-lande i % af BNP, og ellers hvad danske organisationer hjælper. Men det er ganske meget.
Vi kan jo ikke redde verden alene. De store lande må ind her akkurat som i klima-situationen.

KMA- skrev:ATT Rades:

Ja, det har jeg da, og står fast ved det jeg mener. Kan ikke lige hoste et konkret eksempel op, men da finansloven skulle laves sidste år, var Soc. Dem. ude at kræve højere pension for førtids, og - invalidpensionister (3500 i kvartalet så vidt jeg husker), det gjorde DF til en af deres såkaldte mærkesager med det samme, og bagefter paraderede de på forside efter forside, som om det var deres forslag - direkte fra smedjen!

Og Kornbek kommer jo ikke ind og får lov til at styre noget som helst ! hendes parti ligger under spærregrænsen, så det er dystopia!
Men selvom regeringen har snørret grænserne mere i, så er integrationen da ikke blevet forbedret. kriminalit begået af indvandrere i københavn er bl.a. steget. De klarer sig stadig ikke godt på videregående uddannelser.

Og for bare at understrege DF's skræmmekampagne så prøv at se deres annoncer: http://www.danskfolkeparti.dk/Annoncer.asp

UDEN AT KALDE DF FOR RACISTER, så prøv at sammenlign med tidlige nazistiske plakater og slogans... De spiller på det samme!

Nu reagerede jeg på du sagde hun kun satsede på folks frygt. Derfor jeg spurgte til om du havde læst om deres mærkesager på deres hjemme side.
Ligger kornbek under spærregrænsen? - Har ikke lige set det nyeste men mener da at de var over? - Dertil var kornbek også bare et eksempel. Jeg kunne også sige VIlly Søvndal, hvor det lyder som om at pengene hænger på træerne.

Nej integrationen er ikke bedre, har bestemt ikke sagt. Men bliver integrationen bedre ved at vi bare lade afviste asylansøgere blive integreret i det danske samfund? - der er vel en årsag til de er afvist.
Siden Fogh er kommet til er 30.000 ekstra indvandrere kommet i arbejde, okay fremgang i mine øjne når man ser på hvor svært det egentlig kan være grundet nogle virksomheder ikke vil have turban osv.

I mine meget blå øjne(dog ike ude i DF) er det ikke racistisk, deres mærkesager bygger jo på de danske værdier? At de så bruger muhammed katastrofen som en valg plakat er måske en kende uheldigt, da konsekvenserne dengang var dyrer for dansk eksport.

Men skal der ikke stilles krav til udlændinge? Hvis de vil have samme rettigheder som danskerne må de vel skaffe sig det. Det kommer vel ikke bare af at råbe ASYL, og derefter få dagpenge?

Dog den sidste med skik følge eller land fly kan være lidt barsk da vi går ind for frihed, men alligevel. Der er nogle muslimske skikke som kan gå imod dansk lovgivning, og det kan give problemer..

God valgaften :)

Var du ikke klar over at Danmark er berygtet for vores udlændingspolitik? Det var ellers også i nyhederne. Men har tilfældigvis boet i Norge og der var vores politik helt vildt upopulær. Kender også en del svenskere og vi er berygtet for det. Så du må jo bare tage mit ord for det ;)

At vi er et lille land er da bare en dårlig undskyldning. Vi skal self hjælpe som vi kan i forhold til vores størrelse, men det er jo så spørgsmålet om vi netop gør det. Man kan jo ikke sætte en grænse for meget det er, så jeg synes også det er forkert når du snakker om at vi har en vis kapacitet som om der var et specifikt tal. Du kan jo ikke måle det, det er jo en skønssag hvor meget man vil/kan hjælpe.

Det jeg bare kan forholde mig til er at vores hjælp blegner fuldstændig i forhold til vores nabolande, og det er lidt pinligt. Nogen gange kan det også være svært som alm. dansker at vide nøjagtigt hvordan forholdene er for indvandrer der vil ind og om det er fair... Vi får ikke så meget konkret at vide, jeg går bare ud fra hvad jeg ved og føler.

Men altså, fair nok..Det kom bare næsten til at lyde som om det kun var en ressource med den måde du formulerede dig på, men det mener du jo self ikke som du også siger nu, så no problemo mate.. det var vel i bund og grund bare en misforståelse, vi kan bare lade det ligge nu for min skyld =)
No One Ever Really Dies

N*E*R*D skrev:Var du ikke klar over at Danmark er berygtet for vores udlændingspolitik? Det var ellers også i nyhederne. Men har tilfældigvis boet i Norge og der var vores politik helt vildt upopulær. Kender også en del svenskere og vi er berygtet for det. Så du må jo bare tage mit ord for det ;)

At vi er et lille land er da bare en dårlig undskyldning. Vi skal self hjælpe som vi kan i forhold til vores størrelse, men det er jo så spørgsmålet om vi netop gør det. Man kan jo ikke sætte en grænse for meget det er, så jeg synes også det er forkert når du snakker om at vi har en vis kapacitet som om der var et specifikt tal. Du kan jo ikke måle det, det er jo en skønssag hvor meget man vil/kan hjælpe.

Det jeg bare kan forholde mig til er at vores hjælp blegner fuldstændig i forhold til vores nabolande, og det er lidt pinligt. Nogen gange kan det også være svært som alm. dansker at vide nøjagtigt hvordan forholdene er for indvandrer der vil ind og om det er fair... Vi får ikke så meget konkret at vide, jeg går bare ud fra hvad jeg ved og føler.

Men altså, fair nok..Det kom bare næsten til at lyde som om det kun var en ressource med den måde du formulerede dig på, men det mener du jo self ikke som du også siger nu, så no problemo mate.. det var vel i bund og grund bare en misforståelse, vi kan bare lade det ligge nu for min skyld =)

Jamen hvis nogle i Norge siger det, aner jeg ikke, så må vel bare høre hvad du siger hvis du ved det.

At vi ikke har et specifikt tal er jeg enig i. Men jeg synes sagtens man kan stille et interval op. der er stor forskel på belastningen ved at skulle integrere 10.000 indvandrere eller 100.000.
At vores land er lille er ingen dårlig undskyldning,
De fleste rige lande giver 0,5% af deres BNP, så vidt jeg husker fra en IØ time hvor vi giver 0,7%. Er ikke sikker men mener det ligger sådan.

Og der kommer størrelsen ind, deres 0,5 % er jo langt større ved eks. USA BNP end DK's 0,7% af deres BNP. Så jo det er en undskyldning. Vores lille land kan ikke redde verden, vi kan følge med i EU's arbejde omkring det og støtte organisationer, støtte op om forslag osv. Men IMO kan DK ikke kan en større betydning alene, hvorimod nogle større lande ville have en større chance. (her skal samfundsøkonomien selvfølgelig være til det).

At eks. Finland har lavet fri indvandring, er jo nemmere for dem end for Danmark.
Danmark ligger lige i zonen til flygtninge. Kan huske der var en dokumentar om det for noget tid siden(omkring 1 uge.) Hvor der blevet lavet undersøgelser om hvad flygtninge foretrak og der lå DK helt i top, både fordi de ligger lige i zonen og deres Velfærd er meget socialfokuseret.

Nej nej, sådan er jeg bestemt ikke. Men synes bare der skal være overskud til at integrere folk. :)

Nis skrev:Nøj hvor er Anders Fogh åleglat at høre på, han gentager sig selv og siger generelt ikke en skid.

Kom med jeres !

Ja måske, men du skal da have chancen for at tage dit indlæg op til genovervejelse :P

Lidt fornuft må en eller anden have sagt.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)

Andersbr skrev:

Kom med jeres !

Ja måske, men du skal da have chancen for at tage dit indlæg op til genovervejelse :P

det er da ikke nødvendigt, det er bare den der får snakket sig bedst uden om problemerne .. og det er ligemeget om det er Højre eller Venstre fløjen .. Det er et spil hele vejen igennem jo ..
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2009

Geografisk sted: Herlev

Træner her: Fitness World City
Fitness World Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00

the-QB skrev:
Andersbr skrev:

Kom med jeres !

det er da ikke nødvendigt, det er bare den der får snakket sig bedst uden om problemerne .. og det er ligemeget om det er Højre eller Venstre fløjen .. Det er et spil hele vejen igennem jo ..

Ja det kan du have ret i, men nægter at tro på at vi alle er nikkedukker der bare suger til sig. Så det må jo have vundet indpas hos nogle folk, det der nu en gang er blevet sagt rundt omkring. Om man så er blevet skræmt væk fra noget, eller lokket til. Er vel bare en del af hele valg-showet.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)

Andersbr skrev:
the-QB skrev:
Andersbr skrev:

Kom med jeres !

Ja det kan du have ret i, men nægter at tro på at vi alle er nikkedukker der bare suger til sig. Så det må jo have vundet indpas hos nogle folk, det der nu en gang er blevet sagt rundt omkring. Om man så er blevet skræmt væk fra noget, eller lokket til. Er vel bare en del af hele valg-showet.

Åbenbart, venstre kunne jo spinne sig igennem, og største del af befolkningen faldt jo for det :) heldigvis er partier som SF jo gået meget fremad, så nationen er ved at vågne op :)

Det kan godt være SF er gået frem, men det ser vidst desværre ud til, at de ikke har hevet så manger stemmer over midten, men tværtimod fra de andre venstrefløjspartier :cry:
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Off topic

Brugere online