Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:9800-Kolditz skrev:Jeg har fx. bulket siden sommerferien. Startede på 54 og vejer idag 70. Men det er meget lidt fedt jeg har fået på kroppen så jeg bulker bare videre. Det meget forskelligt, få erfaring her og gør hvad du føler er bedst ud fra din erfaring.
Tror desværre du er blevet federe end som så, jeg har læst flere steder, at med mindre man er på krudt er det ikke muligt at tage mere end 5-8 kg ren muskelmasse på, på et år. Du har taget 16 kg på, på et halvt år hvoraf 3-4 kg måske er væske og 3-5 kg er muskelmasse, dvs du i best case scenario har taget 7 kg fedt på ?... Med mindre din protein-syntese er helt speciel ? Ved ikke om det måske for begyndere er muligt at gaine mere ren masse i starten ?

Lithium skrev:Ville stadig gerne høre om nogen havde svar på nedenstående ?
Sidste ting, hvis kropsvægten holdes konstant og der trænes hård styrketræning/bb, vil det da være muligt at øge muskelmassen relativt til fedtet, eller kræves der cut/bulk ? ligevægtsindtaget betyder jo i sig selv at man svinger mellem katabolsk og anabolsk tilstand i løber af dagen/ugen ?

Lithium skrev:Misterhamper skrev:Lithium skrev:Ville stadig gerne høre om nogen havde svar på nedenstående ?
Sidste ting, hvis kropsvægten holdes konstant og der trænes hård styrketræning/bb, vil det da være muligt at øge muskelmassen relativt til fedtet, eller kræves der cut/bulk ? ligevægtsindtaget betyder jo i sig selv at man svinger mellem katabolsk og anabolsk tilstand i løber af dagen/ugen ?
Hvorfor gør du det så besværligt for dig selv? Du bliver nok ikke særlig stor af at bekymre dig om din sixpack er synlig året rundt...
Besværligt ???... der er vist meget stor forskel på hva du og jeg synes er besværligt... Jeg bekymrer mig ikke om min sixpack, jeg bekymrer mig om den mest optimale måde at spise og træne på hvad alle burde gøre, om det så er besværligt eller ej.
Jeg kan omstille spørgsmålet: Hvilken approach er bedst for større ren muskelmasse Cutte/bulke som ender på udgangsvægt, eller ligevægtsindtag med svag eller ingen vægtøgelse ? Dem der synes det er besværligt need not reply.;-)

Lithium skrev:

Lithium skrev:Misterhamper skrev:Lithium skrev:
Det er selvfølgelig en vægtforøgelse, der ikke består af særlig meget fedt (og hvis der ingen vægtforøgelse er, så spiser man selvfølgelig for lidt). Og det opnår man ved moderat bulk - også når man har opbygget rigtig meget muskelmasse, ville det være smart at cutte.
Yes, det er også min overbevisning, men er Moderat bulk = ca. +0,5 kg om ugen ? Og ved hvilken fedtprocent ville de være klogt at bgynde at cutte igen, jeg tænker det måske er usmart at ryge op på 25 % kropsfedt i og med at fedtceller replikerer sig selv og man vil have nemmere ved at gaine fedt på igen når man har øget antallet af fedtceller.

Misterhamper skrev:
Selvfølgelig er det det. Du gainer jo mere som nybegynder end som trænet.
Også lad vær med at ligge for meget i sådan nogen præcise tal. Vi er alle forskellige, og nogen kan tage mange kg på, nogen kan ikke tage mange kg på.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster