Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1440
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1438

Følg bodybuilding.dk på

Video: Megareksi

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej.
Nogen af jer kan nok identifisere jer med klippet her :)
http://vimeo.com/10043788
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Valby

Træner her: Fitness World Valby

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Rigtig fed video!
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

Kom til "senere i udseendelsen kan du møde Ditlev Fynbo Nielsen" før jeg lukkede.....
Nubretpumper
Brugeravatar

Fair nok...
Men det er da mere doping de går op i end megereksi?
eller er det bare mig
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Ingen logbog

M - B skrev:Fair nok...
Men det er da mere doping de går op i end megereksi?
eller er det bare mig

Megareksien førte ham til et misbrug af doping, som sidenhen resulterede i, at han fik en blodprop i hjernen pga. dopingen.
Brugeravatar

Styrkeliste

fin film, syntes dog også at der er mere om doping end der er om megareksi.
Succes builds on failure Citat: Derek Poundstone
Brugeravatar

Reputation point: 5

Synes fanme også folk piver nu... nu skal alle store brød i DK gå og høre på folk sige MEGAREKSI.. han har jo ikke fået en blodprop fordi han var stor og pumpet, han fik den fordi han var på krudt - tough cookie det er et valg man tager og så må man sgu leve med konsekvenserne.

men er det virkelig så slemt at man spiser sundt, og optimerer sin krop ?

Reputation point: 15

Ja, det er selvfølgelig krudten der har givet ham blodproppen. Men problemet er jo, at hvis man er en såkaldt megarektiker, så vil man bare være større, og man kan ikke se, at man er stor - selvom man er det. Og når man lige pludselig har nået en størrelse, hvor man stadig ikke synes man er stor nok, og den størrelse er tæt på maks for hvad du kan blive uden krudt, jamen hvad gør man så ? Så begynder man at krudte - og det er jo der hele humlen ligger. For man når jo et punkt, hvor man simpelthen ikke kan blive meget større end man er - uden krudt. Så er vi bare bygget.
Og ja, der er mange store brød i Danmark, som med garanti sagtens kan se de er store, og vælger at være det, uden krudt, men så har du jo heller ikke megareksi.

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Derunderon skrev:Ja, det er selvfølgelig krudten der har givet ham blodproppen. Men problemet er jo, at hvis man er en såkaldt megarektiker, så vil man bare være større, og man kan ikke se, at man er stor - selvom man er det. Og når man lige pludselig har nået en størrelse, hvor man stadig ikke synes man er stor nok, og den størrelse er tæt på maks for hvad du kan blive uden krudt, jamen hvad gør man så ? Så begynder man at krudte - og det er jo der hele humlen ligger. For man når jo et punkt, hvor man simpelthen ikke kan blive meget større end man er - uden krudt. Så er vi bare bygget.
Og ja, der er mange store brød i Danmark, som med garanti sagtens kan se de er store, og vælger at være det, uden krudt, men så har du jo heller ikke megareksi.

+1
Brugeravatar

Styrkeliste

Derunderon skrev:Ja, det er selvfølgelig krudten der har givet ham blodproppen. Men problemet er jo, at hvis man er en såkaldt megarektiker, så vil man bare være større, og man kan ikke se, at man er stor - selvom man er det. Og når man lige pludselig har nået en størrelse, hvor man stadig ikke synes man er stor nok, og den størrelse er tæt på maks for hvad du kan blive uden krudt, jamen hvad gør man så ? Så begynder man at krudte - og det er jo der hele humlen ligger. For man når jo et punkt, hvor man simpelthen ikke kan blive meget større end man er - uden krudt. Så er vi bare bygget.

spørgsmålet er bare om disse "rene" BB'ere ikke også bare kommer til at høre for det.
Jeg vil bare ikke høre på en masser mennesker som har krudtet sig som så bagefter går ud og bruger denne smarte nyopfundne lidelse til at pive over hvor syndt for dem det er.
Fair nok man krudter sig, det er et individuelt valg - men man bærer sgu også selv konsekvenserne.
Hvis det her blive blæst for meget op har vi pludselig krisecentre og alt mulig andet lort

Reputation point: 15

At sige det "bare er krudten" der har givet ham blodproppen, taget ikke helt højde for at han har brugt 450.000 kr over 13 år på sit "misbrug". Dvs 35.000 kr om året. Det svarer vel nærmest til 20 halvstore kure eller sådan noget om året. Han kan næppe have kørt så meget (og især ikke for stadig at have så sølle størrelse), så størstedelen er sgu nok gået til ecstaty og coke. Steroider er selvfølgelig ikke så sunde, men når man først blander det med coke og en hamster-hjerne går det helt galt. Han er en klaphat af episke proportioner og havde formået at komme op og veje "120 kg", der lignede mig da jeg vejede 80 kg og havde trænet 1 år selvom jeg var et hoved højere. Og jeg er virkelig træt af at høre om ham eller fra ham. Han skal gå sin vej og lade være med at forpeste min computerskærm mere. Tak.
Nubretpumper
Brugeravatar

Misterhamper skrev:At sige det "bare er krudten" der har givet ham blodproppen, taget ikke helt højde for at han har brugt 450.000 kr over 13 år på sit "misbrug". Dvs 35.000 kr om året. Det svarer vel nærmest til 20 halvstore kure eller sådan noget om året. Han kan næppe have kørt så meget (og især ikke for stadig at have så sølle størrelse), så størstedelen er sgu nok gået til ecstaty og coke. Steroider er selvfølgelig ikke så sunde, men når man først blander det med coke og en hamster-hjerne går det helt galt. Han er en klaphat af episke proportioner og havde formået at komme op og veje "120 kg", der lignede mig da jeg vejede 80 kg og havde trænet 1 år selvom jeg var et hoved højere. Og jeg er virkelig træt af at høre om ham eller fra ham. Han skal gå sin vej og lade være med at forpeste min computerskærm mere. Tak.

Hahah kæft så syg du er til at udtrykker dig!!
+1
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00

Tilbage til Off topic

Brugere online