Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

KlausFaxe skrev:Jeg kender en sød fyr der hedder Thomas Bay, som jeg har lavet gym med i mange år. Og det er mit svar på den![]()
Det går fint. Stadig super fedt synes jeg. Eller dvs. pt. er jeg jo på modul 5. Hvilket er super nederen ift. hvad vi ellers har lavet. Men det ved du jo alt om. Hva med dig? Du er vel også stadig glad for det hele med studie, hostebro osv.?

Bay skrev:Fint svarJeg savner til tider stadig kicket ved at lave et eller andet vanvittig spring
Er du stadig på rep-holdet eller springer du kun konkurrence nu?
?

KlausFaxe skrev: Lavede fx. et par forsøg på dobbelt strakt forlænder md 3,5 skrue i mandags. Men bare til pomfritter dog...
Det går okay med knæet. Men det er ikke til at sige endnu, for har ik sprunget så meget, og ik mere end én gang i ugen endnu. Men kan holde til alt andet ben træning uden problemer, men slet ik det samme som det store hug de får ved gym jo...
Cool med studierelevant job? hvad er det for noget? Jeg har os lige fået job ved en fys i Århus et rigtigt, rigtigt fedt sted. Det er jeg super glad for!!

Bay skrev:Hvorfor vælger du at udmatte coren inden squat og lunges?

Giftig sprunget! Var det i gulvtrampolin?
Hvis du begynder at døje med det igen, så tjekker studierne af Mads Kongsgaard. Han er en af de førende inden for sene-forskning og har lavet en del studier op springerknæ.
http://www.ismc.dk/pages/mko
Jeg er ansat som fysisktræner for Holstebro Elitesport.Jeg varetager fysisktræning i forhold til præstationfremme og forebyggelse for en del forskellige atleter. Som det er nu, så har jeg omkring 30 atleter under vingerne lige fra spirrende talenter til landsholdsniveau.
Det lyder lækkert med arbejdet. Hvad må du leve på klinikken ind til videre?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster