Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1278
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1276

Følg bodybuilding.dk på

20, tyk og træt af nederlag

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Dagens træning

40 minutters cardio:
30 minutter skiftevis gang/løb på treadmill. Gang 7 km/t. Løb 10 km/t.
Ved ikke hvor længe jeg løber og hvor længe jeg går, men ca. 2 sanges varighed gang og 1 sangs varighed løb :p.
+
55 minutters Stram Op hold

Jeg har dog ikke gennemført træningen endnu, men jeg er så latterligt demotiveret for tiden .. til alt… Så jeg tænker, at hvis jeg skriver den ind nu, bliver jeg nødt til det pga. I læser med og forventer det. Forvent det lige af mig, tak! :lol:

Jeg ved ikke hvad der sker, jeg er så ked af det fordi jeg gerne vil være slank og opnå det udseende som jeg føler passer bedre til mig. Jeg har en alt for sprudlende personlighed til at være hende den tykke, deprimerede pige ovre i hjørnet, der er bange for at sige noget for så vil folk se hende og se hvor tyk hun er… Jeg vil bare have, at jeg udadtil udstråler det jeg føler indeni. Og at kunne passe mine fucking skinny jeans!

Jeg ved ikke, hvor min motivation er blevet af. Jeg holder træningen men overspiser som om verdens madbeholdning stopper, og jeg skulle hamstre for resten af livet! Er der nogen, der har lidt ekstra motivation jeg må låne?
Sjovt nok er min vægt også kun steget og det slår mig bare ud hver gang. Jeg har taget mig selv i at tænke "jeg er ikke stærk nok". Og diskuteret med mig selv, om det egentlig er så slemt at være overvægtig.. Og om jeg ikke bare kan være god fra i morgen af..
I dag har været den eneste gode dag læææænge!

Jeg bliver nødt til at fortælle jer om min meget lille, men alligevel betydningsfulde sejr. Jeg blev 2 gange idag overvældet af lysten til bare at spise løs af alt, hvad der nu er i huset. Første gang ville jeg endda droppe min træning. Det var så tæt på, at jeg bare sagde fuck it - men fordi jeg har meldt mig på et fitness hold i aften og det var for sent at aflyse, og jeg derfor måtte erkende at jeg altså skal træne senere, drak jeg en flaske vand og forligede mig med tanken, om at jeg ikke kan gå amok i ædeflip idag. Derefter fik jeg virkelig lyst til at sætte mig foran fjernsynet og bare liiige spise et par madder, som altid ender med at jeg binger en hel pakke rugbrød/boller/knækbrød/whatever med smør og pålæg… Jeg diskuterede med mig selv, og trods ikke-eksisterende motivation for at forfølge mine drømme om et sundere liv idag, tog jeg mig et lille mellemmåltid og sidder nu her. Og jeg har ikke lyst til at spise!!
Endnu bedre er det, at jeg snart skal afsted til træning og jeg derfor ikke er hjemme igen før halv otte - for sent til at gå amok i mad, for der er min mor hjemme og jeg synes det er flovt hvis hun skal se, hvor meget jeg spiser!

Jeg er glad, og jeg føler mig bare en lille smule sejere! Fuck tomme kalorier - træning og at spise sundt giver mig så meget mere glæde og selvtillid. Jeg håber jeg kan fortsætte med at være stærk. (Nævnte jeg, at jeg endda modstod den Toblerone, jeg ved ligger ude i køkkenet)

Smutter i fitness! :wub:

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hov! Til min træning glemte jeg da at skrive 10 minutter på stairmaster, niveau 20

?!!
Der Weg ist das Ziel

U mirin brah?

#TEAM HARDEN

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.
Brugeravatar

Reputation point: 115

Geografisk sted: Fuarkistan

Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 40.00
- Dødløft: 65.00

Kostplan: Ingen kostplan

Beklager det længerevarende fravær her i logbogen! :(

Jeg har haft meget om ørene, så har fuldstændig nedprioriteret træning.. hvilket jeg fortryder bittert nu. Har ingen viljestyrke haft til at træne og intet overskud til at tænke over kosten. Masser af problemer, masser af skænderier, masser af tårer.
Jeg er ved at få styr på det hele igen, men jeg har stadig ikke ville skrive herinde i logbogen eller kostplanen, da jeg ved der vil komme kommentarer om min kost.

Men denne uge og sidste uge er træningen gået godt. Jeg "snyder" mig selv og melder mig til hold i Fitness, så jeg har en grund til at tage afsted og ikke bare kan baile så let. Har tabt så meget muskelmasse i min off-periode, men vil have det tilbage igen og mere til! Overvejer også nyt fitnessgrej, bare for yderligere motivation.

10 dage i bikini i Spanien er en angstprovokerende tanke i skrivende stund :embaress:

It's good to be back.

Du Skal træne fordi du kan lide det, ikke fordi du skal !!!. Ting bliver automatisk meget sjovere når man har lysten til til det og modsat, jeg vll nu stadig holde på du burde få noget hjælp så du kan komme videre.

Reputation point: 5

Jyden fra hobro skrev:Du Skal træne fordi du kan lide det, ikke fordi du skal !!!. Ting bliver automatisk meget sjovere når man har lysten til til det og modsat, jeg vll nu stadig holde på du burde få noget hjælp så du kan komme videre.

Ja, det har du helt ret i, mit problem er bare at jeg nogle gange slet ikke orker, men jeg bliver altid glad for at jeg gjorde det efterfølgende.. Det prøver jeg bare at huske mig selv på :)
Søgte faktisk hjælp, men min læge ville bare have mig på lykkepiller

Hej Louise, hvis du har problemer med energien til at komme ned og træne, kan du altid prøve at anskaffe nogle koffein piller, de har altid hjulpet mig på energien, du skal bare ikke tage dem alt for sent, for så kan du ikke sove.

hvis du har en masse spørgsmål om at nå målene med vægttab, er du altid velkommen til at skrive, jeg har selv tabt 45 kg på 1 år og 3 måneder da jeg var 17 år:)

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 95.00
- Dødløft: 140.00

Man "skal" ikke træne fordi man kan lide det. Overordnet set kan jeg også lide at træne, men jeg har da også dage hvor jeg virkelig ikke gider. Sådanne dage skal man bare have overstået.

Jeg har aldrig brudt mig om at skulle anvende medicin. Det virker for mig som en måde at holde problemerne hen, uden egentlig at løse dem. Det er dog ikke et område jeg vil kloge mig på, men hvis jeg var dig ville jeg så vidt muligt undgå lykkepiller o. lign. hvis jeg kan overkomme problemerne uden.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1330

Geografisk sted: Mother Russia

Dobermann skrev:Hej Louise, hvis du har problemer med energien til at komme ned og træne, kan du altid prøve at anskaffe nogle koffein piller, de har altid hjulpet mig på energien, du skal bare ikke tage dem alt for sent, for så kan du ikke sove.

hvis du har en masse spørgsmål om at nå målene med vægttab, er du altid velkommen til at skrive, jeg har selv tabt 45 kg på 1 år og 3 måneder da jeg var 17 år:)

Hold da op, det var godt nok et flot vægttab! Hvor er du sej :) Og mange tak, det vil jeg huske til fremover, der skal helt sikkert nok komme nogle spørgsmål.

Jeg har allerede koffeinpiller, og jeg er stor fan! :)

Træning inden en 11 timers vagt på arbejdet, var lige at overvurdere mig selv. Jeg har godt nok ømme ben! :lol:

Må indrømme jeg kan mærke min styrke er blevet væsentligt dårligere, i den tid jeg har været et skvat og ikke kommet afsted til fitness. Især skulderpres er det jo helt pinligt, hvor meget jeg er gået ned i vægtbelastning, måtte jeg erkende i morges.
Jeg opbygger faktisk hurtigt muskelmasse, så mon ikke det er til at træne op igen [-o<

Er det forresten kun mig der har svært ved at finde balancen mellem træning, studie, arbejde, familie, venner og de tusind andre ting man lige skal i løbet af en dag..?
Jeg aflyste et fitnesshold + fitnessdate med mig selv i onsdags fordi studiet trak ud til kl 17 og mit hold startede 17.30. Jeg kunne ikke baile min studiegruppe men sad med ekstremt dårlig samvittighed overfor mig selv, at jeg skippede træning. Mit studie burde jo komme i første række, men jeg vil til enhver tid hellere bruge min dag i fitnesscenteret end i skolen :thumpup:

Hvad med at få en gym-buddy. Så er man jo forpligtet til at komme :) engang kom jeg kl syv om morgenen for at træne, da det var en hård eksamensperiode og vi øvede dagen lang i studiegruppen. Mellem 20 og 22 var der kærestetid. Om fredagen hed det arbejde, så var afsted fra 0515 til 1930. Det ville aldrig have gået uden en buddy til at tvinge mig ned i gym'en
Brugeravatar

Reputation point: 200

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Ingen logbog

Bosse101 skrev:Hvad med at få en gym-buddy. Så er man jo forpligtet til at komme :) engang kom jeg kl syv om morgenen for at træne, da det var en hård eksamensperiode og vi øvede dagen lang i studiegruppen. Mellem 20 og 22 var der kærestetid. Om fredagen hed det arbejde, så var afsted fra 0515 til 1930. Det ville aldrig have gået uden en buddy til at tvinge mig ned i gym'en

Jeg har faktisk spurgt en del af mine venner og veninder, som jeg ved træner eller har nævnt de gerne ville. Men de er fuld af dårlige undskyldninger alle sammen. Bor også langt fra samtlige af dem, så at mødes ville blive lidt besværligt.
Er nok nødt til at køre mit eget show :)

Det går også helt fint med at komme op kl 6 for at nå at træne inden skole, men det er også fordi jeg udmærket godt ved, at når jeg har fri kl 17 og er hjemme tidligt 18, har jeg ikke energi til at træne. Har underligt meget overskud om morgenen, og så giver træningen mig også energi resten af dagen

Loulou skrev:
Bosse101 skrev:Hvad med at få en gym-buddy. Så er man jo forpligtet til at komme :) engang kom jeg kl syv om morgenen for at træne, da det var en hård eksamensperiode og vi øvede dagen lang i studiegruppen. Mellem 20 og 22 var der kærestetid. Om fredagen hed det arbejde, så var afsted fra 0515 til 1930. Det ville aldrig have gået uden en buddy til at tvinge mig ned i gym'en

Jeg har faktisk spurgt en del af mine venner og veninder, som jeg ved træner eller har nævnt de gerne ville. Men de er fuld af dårlige undskyldninger alle sammen. Bor også langt fra samtlige af dem, så at mødes ville blive lidt besværligt.
Er nok nødt til at køre mit eget show :)

Det går også helt fint med at komme op kl 6 for at nå at træne inden skole, men det er også fordi jeg udmærket godt ved, at når jeg har fri kl 17 og er hjemme tidligt 18, har jeg ikke energi til at træne. Har underligt meget overskud om morgenen, og så giver træningen mig også energi resten af dagen

Ja det kræver jo selvfølgelig, at ens makker har noget ansvarsfølelse og respekt. Du kan evt blive venner med nogle af de andre i centeret og få en makker ad den vej?
Brugeravatar

Styrkeliste

Med en vægt på 72 er du i øvrigt ikke tyk. Du er ikke engang overvægtig, sådan rent bmi-mæssigt. Så ro på drengen :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Bosse101 skrev:Med en vægt på 72 er du i øvrigt ikke tyk. Du er ikke engang overvægtig, sådan rent bmi-mæssigt. Så ro på drengen :)

Nej, men jeg er heller ikke slank, man kan sagtens se at der er for meget og det er ikke bare lidt. Det må være min kropsform eller højde, jeg ved det ikke men drømmen om en lean krop er langt væk pt :p

Tjoeh, det var måske en mulighed med en træningsven fra fitness :) Må spotte nogle der kommer regelmæssigt ligesom jeg.

Loulou skrev:
Bosse101 skrev:Med en vægt på 72 er du i øvrigt ikke tyk. Du er ikke engang overvægtig, sådan rent bmi-mæssigt. Så ro på drengen :)

Nej, men jeg er heller ikke slank, man kan sagtens se at der er for meget og det er ikke bare lidt. Det må være min kropsform eller højde, jeg ved det ikke men drømmen om en lean krop er langt væk pt :p

Tjoeh, det var måske en mulighed med en træningsven fra fitness :) Må spotte nogle der kommer regelmæssigt ligesom jeg.

Det er ikke meget mere end 7 kg, hvis ud skal ligge i midten af normalvægtsområdet (igen - bmi). Og du ligger jo pt i normalvægtsområdet allerede.

Din løsning er en mindre livsstilsændring, som du bør kunne få hjælp til af fagpersoner jf. dine tidligere indlæg om overspisning. Du må lære at holde mere af dig selv og din krop. Jeg tror ærligt talt ikke, at du egner dig særlig godt til denne type sport, som trods alt kræver, at man både kan hvile i sig selv og samtidig stræbe efter en "bedre" krop, uden at få problemer, før du har arbejdet med noget af det, du roder med. Hvis du prøver at følge en rigid kost- og træningsplan, og hele tiden "falder i", får du en masse nederlag, som du for det første ikke selv er skyld i pga. dine problemer, og som for det andet trækker dig ind i en negativ spiral fordi du bebrejder dig selv.
Dit fokus bør under alle omstændigheder ikke være et helt urealistisk mål om, at komme til at veje 55 kg (eller hvor lidt det nu er, du forestiller dig at komme til at veje).
Brugeravatar

Styrkeliste

Bosse101 skrev:
Loulou skrev:

Det er ikke meget mere end 7 kg, hvis ud skal ligge i midten af normalvægtsområdet (igen - bmi). Og du ligger jo pt i normalvægtsområdet allerede.

Din løsning er en mindre livsstilsændring, som du bør kunne få hjælp til af fagpersoner jf. dine tidligere indlæg om overspisning. Du må lære at holde mere af dig selv og din krop. Jeg tror ærligt talt ikke, at du egner dig særlig godt til denne type sport, som trods alt kræver, at man både kan hvile i sig selv og samtidig stræbe efter en "bedre" krop, uden at få problemer, før du har arbejdet med noget af det, du roder med. Hvis du prøver at følge en rigid kost- og træningsplan, og hele tiden "falder i", får du en masse nederlag, som du for det første ikke selv er skyld i pga. dine problemer, og som for det andet trækker dig ind i en negativ spiral fordi du bebrejder dig selv.
Dit fokus bør under alle omstændigheder ikke være et helt urealistisk mål om, at komme til at veje 55 kg (eller hvor lidt det nu er, du forestiller dig at komme til at veje).

Det tror jeg du har ret i. Jeg har for tiden heller ikke tid til at træne så fokuseret og intensivt, som jeg ville skulle for at kunne opnå de hjernedøde resultater man kan. Jeg har heller ikke ambitioner om, at blive bodybuilder som sådan. Lavede profil her på siden, for at få tips og læse artikler og så synes jeg det er fedt at kunne føre denne logbog, så man selv kan holde styr på sin fremgang :)

Foregående

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster