Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1350
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1348

Følg bodybuilding.dk på

Vokser ikke

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej, jeg har nu trænet i godt 3 måneder, 4 gange om ugen. Jeg føler at jeg presser mig selv så vidt muligt til hver træning, og har dog også taget næsten 3kg på, og kan løfte lidt højere vægte end da jeg begyndte, men føler ikke det er tilstrækkeligt, når jeg kigger mig i spejlet, syntes jeg ikke jeg kan se nogen form for ændring, har altid været lidt undervægtig, og haft svært ved at tage på, men nogle der kan komme med nogen gode råd for dette? For har nemlig hørt om en del folk som har trænet i flere år, men aldrig rigtigt vokset, kun blevet markeret. Det er ikke det, som er mit mål med min træning, ihvertfald ikke endnu. Jeg har prøvet at følge lidt en kostplan, men har simpelthen ikke tid nok til at holde styr på alt mad jeg indtager. Ved godt man nødvendigvis heller ikke lige vokser på 3 måneder, men føler ikke rigtigt det kommer til at ske lige pt. Jeg tager dagligt 9 af bodylab's kreatin piller, og en protein shake efter hver træning.

Tak på forhånd! :-)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Kig på din kost - får du nok kcal? Intet kcal overskud, ingen muskelmasse!
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Du skal finde dit ligevægtsindtag og derefter lægge en kostplan hvor du ligger i kalorieoverskud, det er individuelt hvor meget, men en god tommelfingerregel er 500 kalorier. Kost er det vigtigste, sørg desuden også for at du får nok protein.

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Det er også det jeg høre normalt. Problemet er bare, at det er meget svært for mig at skulle tælle kalorier i alt jeg spiser, for det er meget forskelligt for mig, hvornår jeg gør det, og hvad jeg spiser. Men ja, det er vel bare noget jeg kan blive nød til, hvis jeg skal vokse :-)

Så sørg for at æde igennem, jeg har aldrig tælt kcal under bulk. Hvis det er et problem for dig at spise nok, er flydende måltider en god måde at få de ekstra kcal på.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Hm, det lyder godt! Mener du ting som suppe osv, eller havregryn osv? :-)

Og lige en ekstra ting, hvis du har nogen form for erfaringer med kreatin, gør det så noget, om det er forskelligt hvornår på dagen jeg får taget pillerne? Altså nogen gange tager jeg 4 stykker om morgenen, 3 om eftermiddagen og 2 om aftenen, andre gange er det 5 om eftermiddagen og 4 om aftenen eller noget helt andet. Det svinger meget.. :-)

nysgerrigfyr1 skrev:Hm, det lyder godt! Mener du ting som suppe osv, eller havregryn osv? :-)

Og lige en ekstra ting, hvis du har nogen form for erfaringer med kreatin, gør det så noget, om det er forskelligt hvornår på dagen jeg får taget pillerne? Altså nogen gange tager jeg 4 stykker om morgenen, 3 om eftermiddagen og 2 om aftenen, andre gange er det 5 om eftermiddagen og 4 om aftenen eller noget helt andet. Det svinger meget.. :-)

Sødmælk, Fløde, flere shakes ...
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

Reputation point: 415

Geografisk sted: Aarhus

Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

Nu ved jeg ikke hvad dine komplikationer er med det, men for mange er det en prioteringssag. Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, hvad du går og laver, men jeg vil mene du nok kan finde tid til det. Hvis du stadig bor hjemme og derfor tænker det er et problem med hensyn til aftensmad, er det måske en god ide at skide hul i hvad du spiser til aften, men så kigge på det du kan styre. Det du spiser til morgenmad, frokost og andre mellemmåltider (Formoder at det er noget du kan styre uden for meget besvær, hvis du ikke allerede gør det). Hvis du har et ligevægtsindtag på 3000kcal, så sørg for at inden du spiser aftensmad måske har fået 2800 kcal, så du er sikker på kalorieoverskudet. Den letteste måde at styre dit indtag på er at leve efter en kostplan, lav en kostplan lev efter den og se resultater. Du kan også tage den på "gehfülen" og slå det du spiser ind på "myfitnesspall" eller "shapeup" etc. (hvis du har smartphone)

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

http://articles.elitefts.com/training-a ... tting-big/

Måske lidt ekstremt, men det skal nok virke da..

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster