Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Maskinen skrev:Er det en kostant smerte eller svinger den i intensitet?
Hvor gør det ondt? (venstre/højre side, foran/bagved)
Hjælper vand og piller ?

Maskinen skrev:Læste lige det her:
http://www.medicinenet.com/script/main/ ... ekey=51909
If you're prone to headaches while exercising, your doctor may prescribe an anti-inflammatory medication such as indomethacin (sold under many brand names), which is used primarily to combat arthritis. Indomethacin, which can be taken either before or during exercise, works on the blood vessels in the body, says Newman, and is thought to also act on nitric oxide -- one of the chemicals that can cause headaches.
Migraine sufferers don't have to give up exercising, Newman says. Just start slowly, he advises, and don't overindulge. "Ten minutes at a time should do it when you're starting out. Increase your time gradually and you should be fine."

Maskinen skrev:What Newman does suggest limiting, however, is strenuous workouts such as heavy weightlifting, which can cause muscle spasms in the upper body. These spasms can bring on headaches.
"Too much stress on the body can induce a migraine," agrees George DeJohn, a Dallas-based fitness consultant and author of Three Minutes to A Strong Mind and a Fit Body.
Det hænger fint sammen med du altid træner tungt - må jeg foreslå du holder en uges dekon og så kører lidt Bill Starr med en let, medium og tung dag .

poul hansen skrev:Statiske øvelser øger blodtrykket ganske voldsomt. Derfor er det ikke så underligt, hvis du har fået symptomer efter en sådan øvelse.
Tag pausen og lav det program om bagefter. Løfter du altid tungt skulle det tilpasses alligevel. Konstant tunge træninger er ikke den smarteste vej frem.

Maskinen skrev:Lad vær med at spørg om råd hvis du ikke er interesseret i at lytte til dem.
Det er meget muligt "triggeren" har været noget andet, men derfor får du nu alligevel hovedpine når du styrkertræner tungt - dernæst er det ikke optimalt at træne tungt hver gang, og derfor bør du under alle omstændigheder skifte program. - Ja du har oplevet gode resultater med det, men du kunne højst sandsynligt have oplevet bedre resultater med et andet program som varierede.

Maskinen skrev:Så på trods af du sagde du ville tage 1 uges pause gik du ned og trænede efter 3 dage![]()

tdabberg skrev:Jeg har nu i et par uger haft præcis samme udfordring - jeg får en pludselig knaldende dyb hovedpine når når en vis intensitet i mine compound øvelser såsom bænk, skulderpres og pull-ups og den hænger som regel resten af dagen hvor den langsom aftager henover dagen.
Jeg har forsøgt ikke at tage min sædvanlige koffein inden træning, men det gør ingen forskel. Jeg har forsøgt at få lidt mere søvn hver nat også uden held.
Jeg har dog ikke forsøgt at holde en uges pause...
Fandt du en løsning?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster