Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1395
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1392

Følg bodybuilding.dk på

vudering af mit 3 spilt program

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

hej jeg har lavet et lille 3 split program med henblik på bodybuilding
spørgsmålene er om det er over træning og om der er for mage øvelser ?
har tænkt mig af lave det varieret sådan jeg starter let og slutter på sidste uge tungt. kg er kun med sådan jeg selv kan huske hvad max trænings vægt er i de forskællige øvelser.
bruger mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag,

3 split program

10 ugeres program

mandag, torsdag

bryst .triceps

bryst
bænkpræs 4x10 55 kg plus stang
incline press flyers. skrå bænk 4x10 24 kg
incline dumbbell fly. flad pænk 4x10 ? kg

triceps
over hånd rope push Dawn med fast stang 4x10 ? kg
under hånd rope push Dawn med fast stang 4x10 65 kg ikke helt sikkert på navnet
triceps kick back 4x10 ? kg

skulder
milltry press 4x10 20 kg plus stang
lateral rise 4x10 ? kg

tirsdag, fredag,

biceps. ryg

biceps
underhånd håndvægte løft 4x10 14 kg
lige hånd håndvægte løft 4x10 16 kg
stang med fast albue 4x10 20 kg plus stang

ryg
siddene rows smalt grab 4x10 ? kg
pulldawn brædtgreb 4x10 ? kg
chest supported rows med håndvægte 4x10 ? kg

onsdag, lørdag,
mave ben

mave
weighed abs 4x10 10 kg
side bøjning 4x10 ? kg
ben løft 4x10

ben
benpræs 4x10 ? kg
læg i maskine 4x10 ? kg
øvereste lår i maskine 4x10 ? kg
under side af lår i maskine 4x10 ? kg
hvorfor ikke gøre noget ved det man er utilfreds med på sin krop? :)

Reputation point: 0

Geografisk sted: hobro

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan

chris-51 skrev:hej jeg har lavet et lille 3 split program med henblik på bodybuilding
spørgsmålene er om det er over træning og om der er for mage øvelser ?

Programmet er lort.
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.
Brugeravatar

Reputation point: 300

Træner her: Team Danmark Aarhus

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 222.00
- Dødløft: 280.00

Galleri: Intet galleri

det er mit første program jeg laver selv måske kunde du komme med nogle med nået jeg kunde bruge? eller hvad skal jeg ændre?

chris-51 skrev:det er mit første program jeg laver selv måske kunde du komme med nogle med nået jeg kunde bruge? eller hvad skal jeg ændre?

Skal det være et tresplitprogram? Ellers så drop dit hjemmestrikkede program og kør det her fine tosplit: http://www.news.bodylab.dk/artikler/261 ... -to-basics

I øvrigt: "Nået" staves "noget". Normalt ville jeg ikke rette det, men så du også stavede det forkert i din signatur. Bare til en orientering :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

ntp9 skrev:
chris-51 skrev:det er mit første program jeg laver selv måske kunde du komme med nogle med nået jeg kunde bruge? eller hvad skal jeg ændre?

Skal det være et tresplitprogram? Ellers så drop dit hjemmestrikkede program og kør det her fine tosplit: http://www.news.bodylab.dk/artikler/261 ... -to-basics

I øvrigt: "Nået" staves "noget". Normalt ville jeg ikke rette det, men så du også stavede det forkert i din signatur. Bare til en orientering :)

tak tak er ordblid.
har bare fået afsvide af det ikke er nok af træne musklerne så lidt altså man skal have flere øvelser per muskel for virklig af komme frem af det var der en indstitør der sagde til mig ned i mit center

kørte nemlig et program inden som mindede om det du linkede til. og har tid nok men gide jo ikke hvis det er nyttes løst. har også skrevet et andet indlæg nemlig fordi jeg kom meget i tvivl om hvordan det lige var lige netop med varision af vægten og sådan og hvor mange gange man bør ramme samme muskel under en træning. lige netop fordi inden jeg havde snakket med ham hade jeg fået indtrykket af man skulle ramme dem en eller to tange alt efter størrelse altså ticreps og biceps 1 gang og bryst og ryg 2 gange.

chris-51 skrev:tak tak er ordblid.
har bare fået afsvide af det ikke er nok af træne musklerne så lidt altså man skal have flere øvelser per muskel for virklig af komme frem af det var der en indstitør der sagde til mig ned i mit center

Velbekomme. Installér evt. en stavekontrol i din browser, hvis det er noget, som generer dig :)

Som nybegynder skal du ikke selv kaste dig ud i selv at lave et program. Med det her tosplit rammer du hver muskelgruppe direkte to gange om ugen helt ligesom med et tresplit - blot nu fordelt på færre dage.

Hvis du udfører øvelserne ordentligt og spiser som du skal, vil du få fine resultater med det her program. Også øvelsesvalget er langt bedre end dit oplæg.
Brugeravatar

ntp9 skrev:
chris-51 skrev:tak tak er ordblid.

Velbekomme. Installér evt. en stavekontrol i din browser, hvis det er noget, som generer dig :)

Som nybegynder skal du ikke selv kaste dig ud i selv at lave et program. Med det her tosplit rammer du hver muskelgruppe direkte to gange om ugen helt ligesom med et tresplit - blot nu fordelt på færre dage.

Hvis du udfører øvelserne ordentligt og spiser som du skal, vil du få fine resultater med det her program. Også øvelsesvalget er langt bedre end dit oplæg.

okay har et pogram til det og det hjælper også en del men dog rammer det ikke alle ord.

men hvorfor siger han så jeg bør ramme samme muskel endnu flere gange? altså helt oppe i omkring 3 gange per muskel ? det var derfor jeg bliv nød til af dele sådan op på grund af tid. af det så ikke alle er nogle gode øvelser kan jo let ændres men her totalt usikker på hvor mange øvelser per muskel jeg bør have?

chris-51 skrev:men hvorfor siger han så jeg bør ramme samme muskel endnu flere gange? altså helt oppe i omkring 3 gange per muskel ? det var derfor jeg bliv nød til af dele sådan op på grund af tid. af det så ikke alle er nogle gode øvelser kan jo let ændres men her totalt usikker på hvor mange øvelser per muskel jeg bør have?

Jeg tør ikke gisne om, hvorfor din instruktør siger, som han gør.
Brugeravatar

nej okay. men du må jo kunde forstå hvorfor det sætter mig i et delema da jeg gerne vil have nået ud af min træning om jeg så skal træne alle ugens 7 dage eller om jeg kan nøjes med 4 er ligegyldigt for mig bare jeg får max ud af det og derved opnår max størrelse og udvikling.

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster