Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Balboa skrev:Nogen der har noget at sige, starter nemlig i dag?

Marco- skrev:Balboa skrev:Nogen der har noget at sige, starter nemlig i dag?
Hvorfor ikke bare som normalt bill star, som den ligger her på siden?

Balboa skrev:Marco- skrev:Balboa skrev:Nogen der har noget at sige, starter nemlig i dag?
Det er det næsten også bortset fra medium dag. Men øsnker at have fokus på de 3 store så derfor bruger jeg dem på tung og medium dag. På den lette dag bruges der nogle løft som ligner de 3 store.

Marco- skrev:Balboa skrev:Marco- skrev:Balboa skrev:Nogen der har noget at sige, starter nemlig i dag?
Det er det næsten også bortset fra medium dag. Men øsnker at have fokus på de 3 store så derfor bruger jeg dem på tung og medium dag. På den lette dag bruges der nogle løft som ligner de 3 store.
Okay, jamen så synes jeg da ikke der er noget galt i det. Kører du "beach-work" øvelserne udover, eftersom du ikke har skrevet dem ind?
magic-MJ-Music skrev:Tung dødløft, squat, bænkpress samme dag..
Held og lykke

Magic-MJ-Music skrev:Tung dødløft, squat, bænkpress samme dag..
Held og lykke
Old school skrev:kører du op til et tungt sæt eller samme vægt på alle sæt??
Jeg syns det ser ganske fornuftigt ud...

Balboa skrev:Old school skrev:kører du op til et tungt sæt eller samme vægt på alle sæt??
Jeg kører efter Bill starr's metode. Altså op til et tungt sæt.
Hva er din holdning til at køre singles i dødløft istedet for 5 reps? Altså hvor man også bygger op til en tung single. Jeg skal bare have nogle kilo på stangen og styrke + jeg hader at reppe i dødløft.
Old school skrev:Balboa skrev:Old school skrev:kører du op til et tungt sæt eller samme vægt på alle sæt??
Jeg kører efter Bill starr's metode. Altså op til et tungt sæt.
Hva er din holdning til at køre singles i dødløft istedet for 5 reps? Altså hvor man også bygger op til en tung single. Jeg skal bare have nogle kilo på stangen og styrke + jeg hader at reppe i dødløft.
jeg syns du skal fortsætte med at køre Bill Starr modellen med et tungt sæt, så kan du altid køre noget singles når du er blevet stærkere

Old school skrev:er også kun hvad jeg vil anbefale, jeg steg voldsomt meget i bla dl da jeg kørte alm Bill Starr.
Har dog også altid kørt mine dl med et par sec pause mellem hver rep

p0ulsen skrev:Jeg har ikke læst Bill Stars program, men umiddelbart lyder det hårdt med de tre store på én dag - især den tunge dag. Men intet negativt herfra. Jeg er selv tilhænger af denne slags hårde træniger - jeg har bare ikke hørt om dette program før!![]()
Jeg håber du vil føre logbog over dette, for vil helt sikkert følge med!
Good luck, champ

Balboa skrev:p0ulsen skrev:Jeg har ikke læst Bill Stars program, men umiddelbart lyder det hårdt med de tre store på én dag - især den tunge dag. Men intet negativt herfra. Jeg er selv tilhænger af denne slags hårde træniger - jeg har bare ikke hørt om dette program før!![]()
Jeg håber du vil føre logbog over dette, for vil helt sikkert følge med!
Good luck, champ
Her er en god artikel omkring Bill Starr:
http://stronglifts.com/bill-starrs-stre ... big-three/
Jeg ved Thomas Jagd og Old School er store fortalere for Bill Starrs programmer.
Jo jeg fører skam log over det
Kan se du indtil videre kun har ét indlæg i din log, he he, men held og lykke!
Old school skrev:pOulsen
har for ikk så længe siden lavet et emne med op imod 50 Starr artikler, så bare gå i krig hvis det er

Old school skrev:er også kun hvad jeg vil anbefale, jeg steg voldsomt meget i bla dl da jeg kørte alm Bill Starr.

Balboa skrev:Old school skrev:er også kun hvad jeg vil anbefale, jeg steg voldsomt meget i bla dl da jeg kørte alm Bill Starr.
Tror jeg vælger at køre med 3 reps i dødløft, men det skulle der jo heller ik være noget galt i så længe man følger de samme principper for Bill starr
Old school skrev:Balboa skrev:Old school skrev:er også kun hvad jeg vil anbefale, jeg steg voldsomt meget i bla dl da jeg kørte alm Bill Starr.
Tror jeg vælger at køre med 3 reps i dødløft, men det skulle der jo heller ik være noget galt i så længe man følger de samme principper for Bill starr
nu findes der mange andre metoder end starr der virker, men prøv dig frem er nok det bedste råd der er

Balboa skrev:lige et dumt spørgsmål vedr. Bill Starr.
Er det ikke fuldstændig lige godt, hvordan ens første 4 sæt ser ud, bare man med det 5. sæt slår forrige træning (hvis man kan)? Og at medium dagen altid er 5-10 kg lavere?
Det er vel kun det sidste sæt der er vigtigst?
Old school skrev:Balboa skrev:lige et dumt spørgsmål vedr. Bill Starr.
Er det ikke fuldstændig lige godt, hvordan ens første 4 sæt ser ud, bare man med det 5. sæt slår forrige træning (hvis man kan)? Og at medium dagen altid er 5-10 kg lavere?
nej er ikk lige meget, da de alle tæller i den samlede workload. Bill Starr anbefaler man stiger 10-15% fra sæt til sæt

Balboa skrev:Old school skrev:Balboa skrev:lige et dumt spørgsmål vedr. Bill Starr.
nej er ikk lige meget, da de alle tæller i den samlede workload. Bill Starr anbefaler man stiger 10-15% fra sæt til sæt
Det gør jeg også. Mente bare om det ik var lidt ligegyldigt om jeg den ene dag startede på 45 kg og en anden 50 kg. Ikke sikkert du forstår.
hva syns du i øvrigt om Texas Method? prøvet det?

Balboa skrev:ændrede lige på mit sidste indlæg
Men stiger kun med 5 kilo i starten, grundet de lave kilo.
http://stronglifts.com/the-texas-method ... e-lifters/
hva syns du om det?
Old school skrev:Balboa skrev:ændrede lige på mit sidste indlæg
Men stiger kun med 5 kilo i starten, grundet de lave kilo.
http://stronglifts.com/the-texas-method ... e-lifters/
hva syns du om det?
hvorfor ikk bare følge standard Starr som du har besluttet og så evt kaste dig over det her bagefter??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster