Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1094
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1092

Følg bodybuilding.dk på

Vudering af nyt træningsprogram + spørgs.

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej håber på at få klarhed over nogle ting.
Køre back to basics programmet.
http://www.news.bodylab.dk/artikler/261 ... -to-basics
Mandag, Onsdag, Fredag kører jeg: Bryst, Skulder, Triceps og Mave delen
Tirsdag Torsdag kører jeg Ben, Ryg og Biceps delen
Lørdag Søndag fri :D
Ugen efter skifter jeg så.

1 spørgsmål. Det har ikke nogen betydning for min træning at jeg træner hver dag når det er 2 split vel, altså at jeg ikke holder nogen pause Onsdag når jeg har 2 dage pause i weekenden?
2 spørgsmål. Det nederste af min ryg (lænden) gør pænt nas men har på fornemmelsen at det er fordi jeg træner sqaut og dødløft meget hårdere end jeg har gjort tidligere. ELLER er det fordi jeg gør det forkert, min krop er slet ikke vant til den slags belastning.
3 spørgsmål. Jeg har lavet lidt justeringer i programmet, jeg har skiftet skullcrusher øvelsen ud med tricep pushdowns. Og så leder jeg efter en god mave øvelse også, kan ikke finde ud af at lave crunches med ekstra vægt, det blev noget sjusk tror bare jeg bruger nogle af mave maskinerne istedet nogle forslag?
4 spørgsmål. Skal cykle til fitness ca. 7/10 km. begge veje. Skal jeg tage min shake inden jeg går i bad eller når jeg har cyklet hjem igen?

På forhånd tak.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Kindermaxi skrev:Hej håber på at få klarhed over nogle ting.
Køre back to basics programmet.
http://www.news.bodylab.dk/artikler/261 ... -to-basics
Mandag, Onsdag, Fredag kører jeg: Bryst, Skulder, Triceps og Mave delen
Tirsdag Torsdag kører jeg Ben, Ryg og Biceps delen
Lørdag Søndag fri :D
Ugen efter skifter jeg så.

1 spørgsmål. Det har ikke nogen betydning for min træning at jeg træner hver dag når det er 2 split vel, altså at jeg ikke holder nogen pause Onsdag når jeg har 2 dage pause i weekenden?
2 spørgsmål. Det nederste af min ryg (lænden) gør pænt nas men har på fornemmelsen at det er fordi jeg træner sqaut og dødløft meget hårdere end jeg har gjort tidligere. ELLER er det fordi jeg gør det forkert, min krop er slet ikke vant til den slags belastning.
3 spørgsmål. Jeg har lavet lidt justeringer i programmet, jeg har skiftet skullcrusher øvelsen ud med tricep pushdowns. Og så leder jeg efter en god mave øvelse også, kan ikke finde ud af at lave crunches med ekstra vægt, det blev noget sjusk tror bare jeg bruger nogle af mave maskinerne istedet nogle forslag?
4 spørgsmål. Skal cykle til fitness ca. 7/10 km. begge veje. Skal jeg tage min shake inden jeg går i bad eller når jeg har cyklet hjem igen?

På forhånd tak.

1. Det kommer meget an på om du er god nok til at få spist ordentligt, sovet igennem, og i det hele er opmærksom på hvordan din krop reagerer på det. Hvis du er forholdsvis ny vil jeg foreslå dig at du holder dig til de 4 dage programmet er lagt over

2. Hvis du er i tvivl om du gør det forkert, så få en kompetent person til at kigge på det, eller læs lidt om det her på sitet (under artikelarkivet), eller søg på maxerdk på youtube

3. Hvis du ikke er klar til crunches med vægte, har du så mulighed for maskiner indtil du får mere styr på det?

4. Det ideelle ville nok være at tage den kort tid efter din træning (indenfor en ½ time)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Kostplan: Vis kostplan

Jeg sover meget og spiser rigtig meget da jeg er særligt opmærksom på det fordi jeg har fået det af vide mange gange. Har trænet i et år on / off.

Ja jeg har 4/5 forskellige maskiner til maveøvelser.

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster