Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Muskelpianisten skrev:Vi ligner hinanden lidt. Hvad siger vægt/højde?

Norup skrev:Muskelpianisten skrev:Vi ligner hinanden lidt. Hvad siger vægt/højde?
højden siger 179, med en vægt på 73 kg

Muskelpianisten skrev:Norup skrev:Muskelpianisten skrev:Vi ligner hinanden lidt. Hvad siger vægt/højde?
højden siger 179, med en vægt på 73 kg
Har du cuttet så? Der står 80 på le profil

HolgerDanske1995 skrev:Hvorfor har du malet dig i hovedet?

HolgerDanske1995 skrev:Mener bare at du har delt din instagram som jo er offentlig...Så det er bare sådan en 50/50 løsning du har lavet?

Søren pedersen skrev:15-18 stykker.
Mvh

Valeurvaleur skrev:Søren pedersen skrev:15-18 stykker.
Mvh
Du er sådan en dejlig troll. 4 synlige abs på 18%.

hjalte97 skrev:og du overvejer at tage roids? :O

Norup skrev:hjalte97 skrev:og du overvejer at tage roids? :O
rimelig off topic aligevel

Magnuskvib skrev:Din fedtprocent er ca. 12 stykker. Fint udgangspunkt. Spis, træn, sov (og pas din skole) God proces

hjalte97 skrev:Norup skrev:hjalte97 skrev:og du overvejer at tage roids? :O
rimelig off topic aligevel
undskyld undskyld. Men du skal da bulke.
men du kan jo altid få målt med en fedttang?

Norup skrev:Magnuskvib skrev:Din fedtprocent er ca. 12 stykker. Fint udgangspunkt. Spis, træn, sov (og pas din skole) God proces
jo tak, regner med lige at smide noget mere fedt inden jeg vil køre noget lean bulk.
pas min skole, jamen skal ske. selvom jeg er på grundforløb som mekaniker hvor vi har fri kl 12 storset hverdag så det er da til at overkomme
Det er du naturligvis selv herrer over. Men jeg kan, med den fedtprocent du holder dig, ikke retfærdiggøre andet et et lean bulk. Hvis du endnu ikke har gjort det, så strik en ordentlig kostplan sammen og så vil vi (mig selv inkl) give dig konstruktiv kritik. Lær at løfte nogle tunge vægte og jeg tør love dig de gains du opnår i kombinationen heraf vil overskygge hvad du end måtte opnå af hurtige alternative smutveje. 

Magnuskvib skrev:Norup skrev:Magnuskvib skrev:Din fedtprocent er ca. 12 stykker. Fint udgangspunkt. Spis, træn, sov (og pas din skole) God proces
jo tak, regner med lige at smide noget mere fedt inden jeg vil køre noget lean bulk.
pas min skole, jamen skal ske. selvom jeg er på grundforløb som mekaniker hvor vi har fri kl 12 storset hverdag så det er da til at overkomme
Så er der al mulig grund til at give den gas, når du er der. Husk der også er et liv ved siden af, det bliver du glad for senere henDet er du naturligvis selv herrer over. Men jeg kan, med den fedtprocent du holder dig, ikke retfærdiggøre andet et et lean bulk. Hvis du endnu ikke har gjort det, så strik en ordentlig kostplan sammen og så vil vi (mig selv inkl) give dig konstruktiv kritik. Lær at løfte nogle tunge vægte og jeg tør love dig de gains du opnår i kombinationen heraf vil overskygge hvad du end måtte opnå af hurtige alternative smutveje.

Norup skrev:Magnuskvib skrev:Norup skrev:Magnuskvib skrev:Din fedtprocent er ca. 12 stykker. Fint udgangspunkt. Spis, træn, sov (og pas din skole) God proces
Så er der al mulig grund til at give den gas, når du er der. Husk der også er et liv ved siden af, det bliver du glad for senere henDet er du naturligvis selv herrer over. Men jeg kan, med den fedtprocent du holder dig, ikke retfærdiggøre andet et et lean bulk. Hvis du endnu ikke har gjort det, så strik en ordentlig kostplan sammen og så vil vi (mig selv inkl) give dig konstruktiv kritik. Lær at løfte nogle tunge vægte og jeg tør love dig de gains du opnår i kombinationen heraf vil overskygge hvad du end måtte opnå af hurtige alternative smutveje.
jo tak har både styr på træning og kosten, kan godt smide nogle screenshots op af hvordan jeg har spist idag hvis det er noget du er intrasseret spiser efter iffym(if it fits you macros)

Magnuskvib skrev:Det er svært, at give kritik når det kun er muligt at se halvdelen af kostplanen. Få den sidste halvdel med eller endnu bedre skriv det ind i kostplan her på siden og upload den i stedet for.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster