Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mesomorf skrev:Det er dårligt.
Forkert øvelsesvalg, og forkert forhold mellem muskelgrupperne.

Pillepinball skrev:Vil mene der er for meget til bryst og den forreste del af skulderen. Derudover ser JM presses ud til at være lidt af en albuedræber? Jeg ville nok vælge dips eller normal close grip bænk.
Der er for lidt variation i din bentræning. Tung dødløft og squat hver gang bliver for hårdt. Brug i stedet DL + Front squat (el.lign.) den ene dag og SL DL (el.lign.) + Squat den anden dag. Drop hyperextensions og smid noget mere ryg ind i form af en row variant, shrugs, facepulls eller noget i den dur
12x8 virker absurd at køre? Vil nok egentlig bare anbefale dig at lade dig inspirere lidt mere af Back to basics programmet. Men hold endelig fast ved tanken om lidt progression, selvom den skal være anderledes end det du har stillet op

Hutch17 skrev:Pillepinball skrev:Vil mene der er for meget til bryst og den forreste del af skulderen. Derudover ser JM presses ud til at være lidt af en albuedræber? Jeg ville nok vælge dips eller normal close grip bænk.
Der er for lidt variation i din bentræning. Tung dødløft og squat hver gang bliver for hårdt. Brug i stedet DL + Front squat (el.lign.) den ene dag og SL DL (el.lign.) + Squat den anden dag. Drop hyperextensions og smid noget mere ryg ind i form af en row variant, shrugs, facepulls eller noget i den dur
12x8 virker absurd at køre? Vil nok egentlig bare anbefale dig at lade dig inspirere lidt mere af Back to basics programmet. Men hold endelig fast ved tanken om lidt progression, selvom den skal være anderledes end det du har stillet op
Mange tak, for brugbar feedback!
Shit! De 12x8 skulle have været 3x12.
Umiddelbart har jeg ikke haft problemer med at køre tung squat og dødløft hver gang, kan selvfølgelig godt være det er fordi jeg ikke løfter så vanvittig meget endnu. Men det vil helt sikkert blive genovervejet.
Mht. hyperextensions, ville det være nok at smide en ekstra rygøvelse ind udover den? Syntes den går rigtig godt i lænden, og det ville næsten være synd at "smide den væk".
JM Presses har jeg også overvejet et alternativ til, evt. dips.
Igen mange tak for feedback.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster