Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MadzP92 skrev:jeg vil anbefale phat programmet istedet for. synes simpelthen at 5split er for meget, og især når man ikke kører det hver eneste dag.
Gormez skrev:Ved du noget om periodisering?

Gormez skrev:Ved du noget om periodisering?

Kagemand123 skrev:Hvis du endelig vælger at køre et 5-split, så skal du have flere øvelser ind. 5-split programmer er for folk der har 100% styr på basisøvelserne og skal til at igang med en masse isolationsøvelser. Og når man når det punkt, så kan det være svært at nå 3-4 muskelgrupper på en dag, og der vælger man 1 muskelgruppe pr. dag.

vcook skrev:Kagemand123 skrev:Hvis du endelig vælger at køre et 5-split, så skal du have flere øvelser ind. 5-split programmer er for folk der har 100% styr på basisøvelserne og skal til at igang med en masse isolationsøvelser. Og når man når det punkt, så kan det være svært at nå 3-4 muskelgrupper på en dag, og der vælger man 1 muskelgruppe pr. dag.
Hmm... Igen er vi ude i det der med tiden og antal øvelser at skulle igennem. Ved ikke om det er noget ala det her du mener, at jeg burde dele det op i:
Mandag: OFF.
Tirsdag: Arme.
Onsdag: Overkrop.
Torsdag: Underkrop.
Fredag: OFF.
Lørdag: Ben.
Søndag: Core mm.
Og så med flere øvelser per muskelgruppe der trænes?
Umiddelbart syntes jeg nogle af mine dage ser lidt fattige ud med henblik på øvelser til de gældende muskelgrupper. Som i at jeg måske godt kunne bruge lidt flere øvelser til biceps, bryst, ryg og nakke? Føler selv at triceps, skulder, ben og mave er godt dækket ind, men ret mig endelig hvis jeg tager fejl. :-)
for at få den stimuleret nok når det nu kun er 1 gang pr. uge 

Kagemand123 skrev:Når man er ude i 5-split så vil jeg tro der skal 4-6 øvelser til pr. muskelfor at få den stimuleret nok når det nu kun er 1 gang pr. uge

vcook skrev:Gormez skrev:Ved du noget om periodisering?
Fandt periodisering frem ganske hurtigt, og det giver som sådan rigtig god mening. Men jeg frygter at jeg ikke vil have tid til at komme igennem 3-4 forskellige muskelgrupper på èen dags træning, når jeg har så lidt tid til det, som jeg nu engang har. Hypertrofiblocks ser ellers rigtig spændende ud, og er lige nu i gang med at veje dagene fra det program op imod mine dage i mit eget program. Dog syntes jeg ikke specielt godt om styrkeblocks, men tror det munder ud i at Sheiko2 programmet ligner noget en konkurrence-minded bodybuilder ville gå op i, og det er ikke lige det jeg søger.
Fortæl mig endelig hvis jeg tager fejl her, det er trods alt stadig tidligt om morgenen! (Hvis du spørger mig. :-) )

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster