Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ziggy skrev:Så det er bare crème de la crème?
Skal nok være varsom med detmen prøver lige curls osv. for at se, om de kan udføres

Støttrup skrev:Jeg vil også rette de 3x12 til 2x12
Så får du 24 reps alle ugerne

Moqensen skrev:Ziggy skrev:Så det er bare crème de la crème?
Skal nok være varsom med detmen prøver lige curls osv. for at se, om de kan udføres
Kan dog ikke forstå hvorfor du falder i progression over ugerne?

TJ skrev:Støttrup skrev:Jeg vil også rette de 3x12 til 2x12
Ville da hellere stige i sæt senere hen

Støttrup skrev:TJ skrev:Støttrup skrev:Jeg vil også rette de 3x12 til 2x12
Hva mener du? Det gøre han jo også..

TJ skrev:Støttrup skrev:TJ skrev:Støttrup skrev:Jeg vil også rette de 3x12 til 2x12
Ja, men i stedet for at regulere ned i de to første uger ville jeg regulere op i de følgende, så det eksempelvis bliver
3x12
3x12
4x8
5x8
6x6
6x6
På den måde holdes der i gennemsnit 36 reps gennem alle ugerne. Det kan dog være for hårdt for nogle, så må Ziggy selv vurdere.
Ziggy:
Både og. Din krop konditioneres til at løfte vægten et bestemt antal gange, hvis du løfter den en ekstra gang vil du sålede presse kroppen lidt mere, lige ledes vil du hvis du tager lidt mere vægt på for det samme antal reps. Du kan altså således variere begge dele. Poliquin herindefra har vist haft god fremgang ved at køre med progression i øgede reps i stedet for lavere reps og mere intensitet.

Ziggy skrev:TJ skrev:Støttrup skrev:TJ skrev:Støttrup skrev:Jeg vil også rette de 3x12 til 2x12
Ja, men i stedet for at regulere ned i de to første uger ville jeg regulere op i de følgende, så det eksempelvis bliver
3x12
3x12
4x8
5x8
6x6
6x6
På den måde holdes der i gennemsnit 36 reps gennem alle ugerne. Det kan dog være for hårdt for nogle, så må Ziggy selv vurdere.
Ziggy:
Både og. Din krop konditioneres til at løfte vægten et bestemt antal gange, hvis du løfter den en ekstra gang vil du sålede presse kroppen lidt mere, lige ledes vil du hvis du tager lidt mere vægt på for det samme antal reps. Du kan altså således variere begge dele. Poliquin herindefra har vist haft god fremgang ved at køre med progression i øgede reps i stedet for lavere reps og mere intensitet.
Du har jo bare sat volumen op? Stadig det samme princip med faldene reps og øgede sæt. Kan ikke helt se forskellen
Okay, dvs. det vel er ligemeget, om jeg reducere repsne, eller jeg forøger for hver uge. Forstår ikke hvad Morgensen mener med, at jeg falder i prog. hver uge? Han mener vel volumen, men der er jo prog. i vægten

Ziggy skrev:
Du har jo bare sat volumen op? Stadig det samme princip med faldene reps og øgede sæt. Kan ikke helt se forskellen
Okay, dvs. det vel er ligemeget, om jeg reducere repsne, eller jeg forøger for hver uge. Forstår ikke hvad Morgensen mener med, at jeg falder i prog. hver uge? Han mener vel volumen, men der er jo prog. i vægten

TJ skrev:3x12
3x12
4x8
5x8
6x6
6x6

Moqensen skrev:Ziggy skrev:
Hov ja, skrev jo forkert![]()
Mente selvfølgeligt at du lå i den samme volume over ugerne.
Du har intensitets progession, men synes at volume progression er lige så vigtig.
Du kan jo få begge ting ved at smække nogle flere sæt på. Måske bare de to midterste uger.
Men det du har sat op skal selvfølgeligt nok fungere![]()
Det her er bare min mening

Ziggy skrev:Moqensen skrev:Ziggy skrev:
Du har intensitets progession, men synes at volume progression er lige så vigtig.
Du kan jo få begge ting ved at smække nogle flere sæt på. Måske bare de to midterste uger.
Ja okayLyder selvfølgelig mere fornuftigt med begge prog. former, havde jeg ikke (aldrig) lige tænkt
Hvaså med
2x12 (uge 1-2)
4x8 (uge 3-4)
6x6 (uge 4-6)
Og så skulle jeg måske skære lidt ned i øvelserne, eller måske bare skærer i dem i de sidste uger? Ellers må det da tage en evighed

Moqensen skrev:Ziggy skrev:Moqensen skrev:Ziggy skrev:
Ja okayLyder selvfølgelig mere fornuftigt med begge prog. former, havde jeg ikke (aldrig) lige tænkt
Hvaså med
2x12 (uge 1-2)
4x8 (uge 3-4)
6x6 (uge 4-6)
Og så skulle jeg måske skære lidt ned i øvelserne, eller måske bare skærer i dem i de sidste uger? Ellers må det da tage en evighed
6x6 er efter min mening for voldsomt.
Tænkte mere på
2x12
3x10
4x8
Men hvis du kører så voldsomt mange sæt (6x6) ville jeg også skære alle isolations øvelser fra.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster