Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Almond skrev:Jeg synes, du skal skrue væsentligt ned for antallet af øvelser.

prakash78 skrev:Almond skrev:Jeg synes, du skal skrue væsentligt ned for antallet af øvelser.
det er lige præcis det jeg skal have hjælp til, havde på fornemmelsen af at der var for mange øvelser.
hvad vil du forslå?

Almond skrev:prakash78 skrev:Almond skrev:Jeg synes, du skal skrue væsentligt ned for antallet af øvelser.
det er lige præcis det jeg skal have hjælp til, havde på fornemmelsen af at der var for mange øvelser.
hvad vil du forslå?
Jeg ville tage udgangspunkt i SL5x5 eller lign. og tilføje lidt ekstra øvelser efter lyst/behov/mål.

Buhl88 skrev:Almond skrev:prakash78 skrev:Almond skrev:Jeg synes, du skal skrue væsentligt ned for antallet af øvelser.
hvad vil du forslå?
Jeg ville tage udgangspunkt i SL5x5 eller lign. og tilføje lidt ekstra øvelser efter lyst/behov/mål.
Enig med Almond. Prøv og google SL5x5. Det her var også en mulighed: artikler/traeningsprogrammer/traeningsprogrammer/bill-starrs-fundament-program---for-all-around-masse-og-styrke.html

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster