Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Juul DK skrev:Før i begynder at brokke jer over manglende bentræning, så har jeg valgt ikke at træne ben, da jeg for det første får ondt i knæet, og for det andet ikke vil have trætte ben når jeg skal spille fodbold. Derfor har jeg fjernet Squat. Får dog stadig en smule bentræning igennem dødløft.
Hvis du får ondt i knæene, så er det sikkert din teknik den er galt med, evt din knævandring.

Active skrev:Juul DK skrev:Før i begynder at brokke jer over manglende bentræning, så har jeg valgt ikke at træne ben, da jeg for det første får ondt i knæet, og for det andet ikke vil have trætte ben når jeg skal spille fodbold. Derfor har jeg fjernet Squat. Får dog stadig en smule bentræning igennem dødløft.
Du kan lave eksplosive halve squats, det gjorde jeg da jeg dyrkede atletik og jeg blev trodsalt u20/junior danmarks mester her i sommer i 400 meter sprint, så en fordel til dit fodboldHvis du får ondt i knæene, så er det sikkert din teknik den er galt med, evt din knævandring.

Steendahl skrev:du kan smide noget som bulgarian split squats eller lunges ind for stadig at ramme quads hvis din squat teknik ikke er optimal

Pind skrev:Så må du jo hellere stoppe med at spille fodbold også når det er så slemt.
](./images/smilies/wallbash.gif)

thaden skrev:Hvordan kan du lave tung dødløft hvis du har problemer med at lave øvelser som er ud over kropsvægt? Det kommer da til at gå i knææ ligeså, hvis du kører tungt som du skriver :/

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster