http://www.bodybuilding.com/fun/amateur ... -mass.html

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Christian M skrev:Jeg kan se du har kørt back to basics i 2-3 mdr. nu, hvorfor vil du allerede have et nyt nu?
Hvad har du opnået med det indtil nu (kropsvægt ændring, stigninger dine løft)?
Hvis du vil skifte, ville jeg droppe det du linker til og taget et klassisk begynder program som Starting Strenght eller Stronglift 5x5.
Generel opfordring læs en masse. Tænk over hvilket niveau du er på og find de artikler der henvender sig til dig.
mvh
Christian

exot1cboii skrev:Hej Christian, jeg har steget med ca 5kg i vægt, ang stiginer i løft, jeg stiger hver uge med ca 2,5kg.
60kg i bænk.
62kg i squat.
55 i dødløft. (begyndte lidt sent med dødløft, ca 2-3 uger)
Grunden til at jeg vil ha et nyt er enelig fordig, mange af mine buddies siger at det er pisse mærkeligt at jeg kører b2b. Jeg forklarer dem så at ham der har lavet programmet ved altså hvad han taler om. Så tror at jeg har søgt efter et program fordi jeg har været lidt jaa hvad skal man kalde det

¤Chroz skrev:exot1cboii skrev:Hej Christian, jeg har steget med ca 5kg i vægt, ang stiginer i løft, jeg stiger hver uge med ca 2,5kg.
60kg i bænk.
62kg i squat.
55 i dødløft. (begyndte lidt sent med dødløft, ca 2-3 uger)
Grunden til at jeg vil ha et nyt er enelig fordig, mange af mine buddies siger at det er pisse mærkeligt at jeg kører b2b. Jeg forklarer dem så at ham der har lavet programmet ved altså hvad han taler om. Så tror at jeg har søgt efter et program fordi jeg har været lidt jaa hvad skal man kalde det
Fuck dine buddies. Bogstaveligt.
Spøg til side. I din situation og med de tal, uden at tage noget fra dem, ville jeg køre B2B, StrongLifts5x5 eller Starting Strength indtil lineær progression ikke længere er muligt og så overveje andre mere avancerede programmer bagefter.

Christian M skrev:Jeg synes det lyder meget fint at stige med 2,5kg pr. uge - hvad synes du?
Mht. dine venner, prøv at stille dem det samme spørgsmål - altså hvor meget stiger de i de forskellige øvelser.
- Jeg tror du får svaret "jeg tager det samme hver gang" fra et par af dem - og hvem er så fjollet?
Sidebemærkning, det er altid en god idé at notere sin træning så man kan gå tilbage at se hvordan udviklingen har været, bare hvis du ikke gør det i forvejen.
mvh
Christian M

Christian M skrev:Jeg synes det lyder meget fint at stige med 2,5kg pr. uge - hvad synes du?
Mht. dine venner, prøv at stille dem det samme spørgsmål - altså hvor meget stiger de i de forskellige øvelser.
- Jeg tror du får svaret "jeg tager det samme hver gang" fra et par af dem - og hvem er så fjollet?
Sidebemærkning, det er altid en god idé at notere sin træning så man kan gå tilbage at se hvordan udviklingen har været, bare hvis du ikke gør det i forvejen.
mvh
Christian M

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster