Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

har du været inde under nybegynder og læse lidt om kost ? 
Taekwondo body skrev:Du får 4 gram protein pr kg, det lyder lige i overkantenhar du været inde under nybegynder og læse lidt om kost ?
Det første jeg ligger mærke til er der er 0 fisk ?

thaden skrev:Taekwondo body skrev:Du får 4 gram protein pr kg, det lyder lige i overkantenhar du været inde under nybegynder og læse lidt om kost ?
Hvorfor er det i overkanten? De protein han ikke optager, kommer ud igen.
- Ja jeg spiser ingen fisk, simpelthen fordi jeg hader det, og når jeg får nok omega3 og sundt fedt fra peanutbutter og mandler, ka jeg ikke se hvorfor jeg sku æde fisk 

thaden skrev:Macros ser fine ud.
Jeg ville nok hellere skifte dit 16-18 ud med noget rigtigt mad, så spare de kcal om morgenen, eller dit middagsmåltid, og så smide dem i 4 større måltider over dagen hvis det kan lade sig gøre mht dit måltid efter træning/før træning
Måske flere grøntsager.

Deuass skrev:thaden skrev:Macros ser fine ud.
Jeg ville nok hellere skifte dit 16-18 ud med noget rigtigt mad, så spare de kcal om morgenen, eller dit middagsmåltid, og så smide dem i 4 større måltider over dagen hvis det kan lade sig gøre mht dit måltid efter træning/før træning
Måske flere grøntsager.
Sådan det er sat op pt, er det der passer bedst mht. mit job og vores pauser, har leget med rundt med det allerede.
Du nævner flere grøntsager, hvorfor det? der er self en masse næringsstoffer i, men ellers nogen grund?
- Det var en af de få ting jeg lagde mærke til, så tænkte jeg hellere ville speak up end at intet sige 

thaden skrev:Deuass skrev:thaden skrev:Macros ser fine ud.
Måske flere grøntsager.
Sådan det er sat op pt, er det der passer bedst mht. mit job og vores pauser, har leget med rundt med det allerede.
Du nævner flere grøntsager, hvorfor det? der er self en masse næringsstoffer i, men ellers nogen grund?
De grove grøntsager gør fint med fibre og en masse mineraler. Og så mætter det også mere- Det var en af de få ting jeg lagde mærke til, så tænkte jeg hellere ville speak up end at intet sige

Mikael skrev:ekstremt højt proteinindtag.

thaden skrev:Taekwondo body skrev:Du får 4 gram protein pr kg, det lyder lige i overkantenhar du været inde under nybegynder og læse lidt om kost ?

Taekwondo body skrev:thaden skrev:Taekwondo body skrev:Du får 4 gram protein pr kg, det lyder lige i overkantenhar du været inde under nybegynder og læse lidt om kost ?
Siger ikk der noget galt med det, jeg havde bare prioriteret kulhydrater mere da du helt sikkert ikke mangler protein, og mere er ikke nødvendigvis bedre

Kudos skrev:thaden skrev:Taekwondo body skrev:Du får 4 gram protein pr kg, det lyder lige i overkantenhar du været inde under nybegynder og læse lidt om kost ?
Hvordan kommer de ud igen? Forudsætter trådstarter ikke er nyresyg.

Deuass skrev:Kudos skrev:thaden skrev:Taekwondo body skrev:Du får 4 gram protein pr kg, det lyder lige i overkantenhar du været inde under nybegynder og læse lidt om kost ?
Jeg vil gætte på de kommer ud, på toiletbesøg?

Kudos skrev:Deuass skrev:Kudos skrev:thaden skrev:Taekwondo body skrev:Du får 4 gram protein pr kg, det lyder lige i overkantenhar du været inde under nybegynder og læse lidt om kost ?
Det gør de med garanti ikke, medmindre du er nyresyg.

Active skrev:Jeg synes du burde få noget mere kulhydrat, og gå under 300 gram i protein.
- Så skal du bare se hvad der sker i centeret ;)

Deuass skrev:Active skrev:Jeg synes du burde få noget mere kulhydrat, og gå under 300 gram i protein.
Ok mere ris, mindre kylling?
- Jeg er bange for at ta for meget på i fedt, og gør jeg ikke det af at forhøje mit kulhydrat indtag?
Hvad er det reelt, der sætter sig på sidebenene? Kulhydrat? sundt/usundt fedt? whatever??

Active skrev:Deuass skrev:Active skrev:Jeg synes du burde få noget mere kulhydrat, og gå under 300 gram i protein.
- Jeg er bange for at ta for meget på i fedt, og gør jeg ikke det af at forhøje mit kulhydrat indtag?
Hvad er det reelt, der sætter sig på sidebenene? Kulhydrat? sundt/usundt fedt? whatever??
Ja det kunne være en måde at gøre det på![]()
Tror du har misforstået noget. Du kommer ikke til at tage på i fedt af at få meget kulhydrat, det hele handler om du kommer i kalorieroverskud eller ikke. Du kunne spise 10 gram kulhydrat om dagen, og stadig blive federe, hvis du får for mange kalorier samlet set. Kulhydrat er din ven, ikke din fjende![]()
Synes du skal læse lidt op på det (y)

Deuass skrev:Active skrev:Deuass skrev:Active skrev:Jeg synes du burde få noget mere kulhydrat, og gå under 300 gram i protein.
Ja det kunne være en måde at gøre det på![]()
Tror du har misforstået noget. Du kommer ikke til at tage på i fedt af at få meget kulhydrat, det hele handler om du kommer i kalorieroverskud eller ikke. Du kunne spise 10 gram kulhydrat om dagen, og stadig blive federe, hvis du får for mange kalorier samlet set. Kulhydrat er din ven, ikke din fjende![]()
Synes du skal læse lidt op på det (y)
Jae det er jeg egentlig godt klar over, at khyl er din ven, men på den anden side, når du vil cutte, skruer du jo egentlig KUN ned på khyl, for at tabe fedt, så gik jeg stærkt ud fra, at man OGSÅ tog på i fedt af khyl

thaden skrev:Kudos skrev:Deuass skrev:Kudos skrev:thaden skrev:Taekwondo body skrev:Du får 4 gram protein pr kg, det lyder lige i overkantenhar du været inde under nybegynder og læse lidt om kost ?
Det gør de med garanti ikke, medmindre du er nyresyg.
Det protein du ikke optager, bliver omdannet til kulhydrat. Er du glad nu Kudos? :-) Det må åbenbart have holdt dig vågen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster