Jeg er 33 år, 1,88 høj og vejer idag 88 kg. Kender ikke min fedt%, men tror den er OK, har tabt mig fra 98 kg. Har altid haft let ved at tage på, men har "for det meste" (
Trænede rimeligt meget i center i 8 år fra jeg var ca. 18 til ca. 26. Så kom der kone/kæreste børn osv. og der var ikke tid til at komme i centeret mere.
Opgav ikke helt tæningen fra den ene dag til anden, men fik købt udstyr til kælderen istedet. Men det var knapt med tiden.
MEN NU, er jeg stærkt igang igen. Stadig i kælderen, men meget bedre end ingenting.
Startede op igen i februar 2008, og er fra slut maj 2008 gået på "fuld damp".
Jeg træner 4, helst 5 gange om ugen. Kører 2-split program efter fulgt af én hviledag, og så forfra.
Tager normalt 3 sæt af hver øvelse med 6 til 10 gentagelser. Kører ca. 6 forskellige øvelser på en træningsdag + mave. Det betyder at trænning for mig tager mellem 45 og 60 minutter.
Spiser Kreatin (2+4g om dagen) og er lige begyndt på Bodylab's proteinpulver Whey80 (2 X 35g om dagen).
Mit udstyr i kælderen:
Bænkpres med bred løs vægtstang, ryg kan være flad eller let skrå.
1 sæt tunge hændvægte ca. 20 kg. stk.
1 sæt lette håndvægte ca. 11 kg. stk
1 curl stang ca. 30 kg.
Mangler ca. 50 kg. skiver da jeg er kommet op i styrke, og har derved rippet curl stangen.. må vist snart ud og shoppe, men det jern er sgu dyrt. Så hvis du ligger inde med nogle brugte skiver i diverse størelser så sig til.
Det var alt for nu, vender tilbage med flere detaljer snarest, men ville lige igang med logbogen!
Hyg
Warrior

ikke at jeg ikke glæder mig til ferien, men ærger mig over at få 15 dage uden træning (og så med ekstra meget indenbords af både vådt og tørt)...