blev dog lige nødt til at skubbe mit fedt ned haha... lol.. ej... der er sgu ikk så meget tilbage mere efter jeg er begyndt med en del cardio... så... 1 måned till... så er den der 

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69644 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
blev dog lige nødt til at skubbe mit fedt ned haha... lol.. ej... der er sgu ikk så meget tilbage mere efter jeg er begyndt med en del cardio... så... 1 måned till... så er den der 

DeagleDyr skrev:yep... med mit tempo smider jeg ca 150kcal på 15 minz..

DeagleDyr skrev:hehe vejer 60kg... er 165høj +1-2 cm... niveau 9 på en step maskine... det er bedre end at løbe 5 minuter på løbenånd og kun tabe sig de små 45kcal? (9km/t)

Jakob skrev:Jeg løber 5 minutter 3 gange ugenligt plus ekstra tilfældig cardio om søndagen. På de 5 minutter når jeg at løbe 1 km (12 km/t)

jbh0007 skrev:FLOT MESTER !

Jakob skrev:jbh0007 skrev:FLOT MESTER !
Øhh okay ?
Jeg ved ikke lige hvad jeg taber og det er heller ikke af den grund jeg løber. Men min kondition har bare set bedre dage, så bliver nødt til at træne hjertet lidt.

DeagleDyr skrev:jeg er også vækmen jeg er glad for mine resultater og så sviner i min tråd til med nonesence sort snak
SKAM JER!

og jeg ville ikke kunne finde ud af at lave en log... ved ikke hvad jeg skal skrive ind... og har ikk nogen kostplan så hvad skulle det hjælpe i sidste ende?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 144 gæster