Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1772
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1770

Følg bodybuilding.dk på

Weight gainer eller proteinpulver?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej Alle

Jeg sidder lige og prøver at undersøge noget. Jeg er en dreng på 17 år som har godt styr på sin kost og godt styr på min trænning. Jeg vejer lige nu 75 kg. og forsøger at tage på i vægt, men det er noget jeg har meget svært ved. Jeg lider af Akne for tiden og for piller mod det og jeg har min weight gainer mistænkt for at gøre det være. Jeg tager weight gainer dagligt og spekuleer bare på om der er nogen der ved om Weight gainer rent faktisk kan sættes i forbindelse med akne, eller ej? Og hvis ja, gælder det så også for normalt Whey protein?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Nu ved jeg ikke helt hvad der i weight-gainer, men har set/hørt/læst om folk som er sluppet af med akne ved at fjerne alle ægge- og mælke-produkter.
"You can be half in alot of things... But don't be a half repper!"
Brugeravatar

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog

Akne kan ikke skyldes eller bekæmpes med mad. Det undrer mig, at OP ikke har fået noget information i den retning, når problemer er så stort, at der ligefrem gives piller mod det.

Jeg havde selv en del akne i den alder, og jeg fik det væk med sprit. Hver morgen vaskede jeg mit ansigt i så varmt vand, jeg kunne udholde for at åbne porerne og så gav jeg det en omgang spritbaseret aftershave. Det tog det meste af min akne i løbet af et par uger... Spritten dræber de bakterier, der ellers ville trænge ind og give akne.
På det tidspunkt havde jeg haft middelsvær akne i ca. to år..
Brugeravatar

Reputation point: 200

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

Det er sandt at mælkeprodukter kan forårsage akne hos visse personer.
Men, i dit tilfælde er det sandsynligvis din alder der er den primære faktor. (Hormonproduktionen)

Reputation point: 255

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Mr. Petersen skrev:Nu ved jeg ikke helt hvad der i weight-gainer

Oftest indeholder weight gainer bare valleproteinpulver + kulhydrater fra malede gryn eller kulhydrater fra maltodextrin. I nogle af de "hardcore" weight gainers er der en god blanding af forskellige carbs samt kasein + valleproteinpulver. Du kan evt. læse mere om weight gainer på link slettet.dk eller på Bodylab.dk, der også har en masse god information om kosttilskud http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-weig ... -658p.html
Jeg skriver guides og artikler om kosttilskud og styrketræning på http://www.sublab.dk, og styrketræner 2-3 gange ugentligt.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Herning, Danmark

Adamdragør123 skrev:Hej Alle

Jeg sidder lige og prøver at undersøge noget. Jeg er en dreng på 17 år som har godt styr på sin kost og godt styr på min trænning. Jeg vejer lige nu 75 kg. og forsøger at tage på i vægt, men det er noget jeg har meget svært ved. Jeg lider af Akne for tiden og for piller mod det og jeg har min weight gainer mistænkt for at gøre det være. Jeg tager weight gainer dagligt og spekuleer bare på om der er nogen der ved om Weight gainer rent faktisk kan sættes i forbindelse med akne, eller ej? Og hvis ja, gælder det så også for normalt Whey protein?

Jeg er ikke helt sikker på, at du har godt styr på din kost, hvis du har meget svært ved at tage på.
- Samt beskylder din kost for at forårsage akne uden at være sikker på, at det er kostens skyld.
Brugeravatar

Reputation point: 121

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster