Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:DU kan starte med at læse den artikel Rasmus linkede til.
Du vil tage en lille smule fedt på, når du bygger muskler, da du er i kalorieoverskud(Bulk). Men det vil hurtig kunne cuttes væk igen, hvis det er noget slemt problem for dig![]()
Wg er et fint supplement til at nå kalorieoverskud med

Rosendal skrev:Bay skrev:DU kan starte med at læse den artikel Rasmus linkede til.
Du vil tage en lille smule fedt på, når du bygger muskler, da du er i kalorieoverskud(Bulk). Men det vil hurtig kunne cuttes væk igen, hvis det er noget slemt problem for dig![]()
Vil lige tillade mig at rette lidt..
Det er ikke sikkert han kommer i kcal overskud af WG, derfor heller ikke sikkert han vil tage på hverken fedt eller andet..
Men vil da opfordre dig til at få styr på kosten før du begynder at benytte tilskud.. Den bedste måde er nu engang "rigtig" kost..

Bay skrev:Rosendal skrev:Bay skrev:DU kan starte med at læse den artikel Rasmus linkede til.
Vil lige tillade mig at rette lidt..
Det er ikke sikkert han kommer i kcal overskud af WG, derfor heller ikke sikkert han vil tage på hverken fedt eller andet..
Men vil da opfordre dig til at få styr på kosten før du begynder at benytte tilskud.. Den bedste måde er nu engang "rigtig" kost..
Nej, det er selvefølgelig rigtig![]()
Men ja, rigtig kost er vejen frem, men en shake WG efter træning er helt kanon

aspire1360 skrev:Tak for svarene. Jeg har relativt godt styr på min kost. Og får en del proteiner og der sker da også en god fremgang. Men bliver ikke så meget større (er nu heller ikke mit mål da jeg ikke har kropsbygning til det, da jeg fra naturens side er markeret og smal) men vil da gerne vokse en lille smule. Problemer er bare at jeg arbejder meget så jeg får simpelthen ikke spist tilstrækkeligt også fordi jeg simpelthen ikke føler trangen til at spise mere, så tænkte at WG kunne give mig det ekstra boost så jeg ville vokse lidt. Vil dog meget nødig tage på i fedt og miste mine markerede muskler.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster