Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1326
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1324

Følg bodybuilding.dk på

Weight gainer

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej. Jeg har købt weight gainer fra bodylab.dk. Jeg har taget det 2 dage og jeg tager 2 "kopper" med top om dagen (den man fik med i pakken). Det er ca. 125 g og ca. 500 kcal. Synes ikke rigtigt det er nok men hvis jeg tager mere vil det vel kun holde 12 dage. Er der nogen der vil anbefale mig at tage mere end 500 kcal om dagen eller er det nok?

Tak for nu.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

WG er et kost tilskud.. Så hvis der ikke kommer resultater, er det fordi du æder for lidt.. Resultaterne kommer heller ikke fra dag til dag. Derudover skal der flere facts på bordet, som ligevægtsindtag osv.
Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt

IG:
https://www.instagram.com/glutesngluten/
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan

The Rookie skrev:WG er et kost tilskud.. Så hvis der ikke kommer resultater, er det fordi du æder for lidt.. Resultaterne kommer heller ikke fra dag til dag. Derudover skal der flere facts på bordet, som ligevægtsindtag osv.

Ved godt dette. Det er grunden til jeg tager weight gainer men mit spørgsmål er om det er bedre at tage mere eller om det er det de fleste tager? Og hvis jeg skal poste mit ligevægtsindag. Kender du så en god side at finde det på?

Du har taget det i 2 dage. Hvad havde du regnet med?

Du bliver nødt til at væbne dig med tålmodighed i denne verden. Intet kommer over night.
Brugeravatar

Reputation point: 85

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00

MadPanda skrev:Du har taget det i 2 dage. Hvad havde du regnet med?

Du bliver nødt til at væbne dig med tålmodighed i denne verden. Intet kommer over night.

Du har misforstået. Er ikke utålmodig men vil gerne tage de rigtige doser inden halvdelen af mit weight gainer er væk.

Der er ingen rigtig dose. For en, der er i stand til at spise den ønskede mængde af kalorier igennem mad, er det ideelle slet ikke at tage noget weight gainer. Du bliver nødt til at finde ud af, hvor meget du cirka indtager om dagen i form af rigtig mad, holde dette op imod dit ligevægtsindtag og derfra kan du, hvis nødvendigt, tilføje weight gainer.

Weight gainer er bare ekstra, nemme kalorier, ingen mængde er korrekt, det afhænger 100% af, hvad du ellers indtager. Ligger din vægt stille, så kunne fx 500 ekstra kcal fra weight gainer være en ide. Tager du på uden weight gainer, er weight gainer unødvendig, hvis vægtøgningen er tilfredsstillende.

Træner her: OBBC

Mabs skrev:
MadPanda skrev:Du har taget det i 2 dage. Hvad havde du regnet med?

Du har misforstået. Er ikke utålmodig men vil gerne tage de rigtige doser inden halvdelen af mit weight gainer er væk.

Den "rigtige" dose, er individuelt. Det der står på din spand, er vejledende.

Det er som tidligere skrevet en supplement til din kost, dvs. hvis du mangler 250 kcal., for at nå de berømte +500 kcal ved bulking, skal man supplere med 250 kcal fra weightgainer. Nogle mangler 300 kcal, nogle mangler 1000 kcal. Min pointe er, at der ikke er et facit.

Er du ked af, at de gainer ryger for hurtigt, skal du spise noget mere rigtigt mad. Er du så god til at spise, kan du sikkert - uden at kende dig - undgå brug af weightgainer.
Brugeravatar

Reputation point: 85

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online