Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

laki skrev:Jeg ville bare spare de 10 kr der er at spare på kg, ved at bruge druesukker istedet for maltodextriner. Er det da meget bedre at bruge matodextriner og hvis det er hvorfor?

MC skrev:laki skrev:Jeg ville bare spare de 10 kr der er at spare på kg, ved at bruge druesukker istedet for maltodextriner. Er det da meget bedre at bruge matodextriner og hvis det er hvorfor?
Imo. er det langt NEMMERE at købe en spand fremfor at skulle købe 40 små poser.
Kan ikke helt huske forskellen, men mener bestemt at moltodroxin er bedre end alm. druesukker.

laki skrev:Jamen, hvis jeg nu skulle bruge den til at få lidt ekstra kcal, iløbet af dagen, så er hurtigheden på optagelsen jo ligegyldig.
Det er jo ikke 40 små poser jeg skal købe. Det er 6 og jeg sparer 60 kr +59 kr i forsendelse da der er lang tid til jeg skal have varer igen. Det syntes jeg da er værd at tage med, hvis forskellen ikke er særlig stor.
Så jeg kan altså godt gøre det og det vil virke? Druesukker er ikke bare tomme kalorier som normalt sukker er?

laki skrev:Hvad så med dem der drikker en weightgainer, som en slags måltids erstatning, der vil druesukkeret, intet formål have?

laki skrev:Og de kalorier kan mine muskler bruge til at vokse med. Altså fuldstændig som spiste jeg en banan?

laki skrev:Hvad f.eks? Altså noget jeg kan blande sammen. Ved godt havregryn, spaghetti osv. er godt, men findes der noget der er bedre i pulverform?

laki skrev:Okay sidste spørgsmål: Vil du mene jeg kan bruge en sådan weightgainer til noget, druesukke og whey80, eller er den kun brugbar til efter træning?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster