Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1545
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1542

Følg bodybuilding.dk på

weightgainer og proteinpulver.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej alle..

Jeg er en af de såkaldte "Hardgainers".. Har svært ved at tage på. Troede det var umuligt for mig, men nu har jeg læst nogen af artiklerne og er blevet overbevist om at jeg simpelthen bare må spise mere.

Jeg har en bøtte proteinpulver stående herhjemme, samt kreatin.
Det jeg gerne vil gøre er at købe noget weightgainer.

Alder: 19
Højde: 174
Vægt: 72

Har følgende spørgsmål:
1) Nogen som har et link til weightgainer af høj kvalitet?
2) Hvilke tidspunkter om dagen skal man spise weightgainer, samt hvor meget skal en gut som mig indtage.
3) Når jeg spiser weightgainer, det indeholder jo også proteiner, skal jeg så droppe de 35ish gram proteinpulvertilskud som jeg tager lige efter træningen?
4) Har hørt om folk som spiser proteinpulver og weightgainer om morgnen, altså blander det med deres morgenmad.. Jeg synes det lidt svært, altså at vide om man ender med at få alt, alt for mange proteiner eller kcal i kroppen eller ej. Det ret besværligt at udregne kcal-ligevægten synes jeg, samt uoverskueligt.. så hvad kan jeg egentlig gøre på det her punkt, bare for at få en fornemmelse af hvor meget jeg ska indtage og sådan?
5) Er det usundt for kroppen hvis jeg indtager kreatin, proteinpulver samt weightgainer.. altså alle 3 på en gang. Tænker, at kosttilskuddene et eller andet sted ikke er "naturlige".. som det at indtage prot, kalorier m.m. via mad.

På forhånd tak.
Simon

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Køb Weightgainer på bodylab.dk det skulle være godt.

Træner her: Fitnessone

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 135.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

hvad med de andre spørgsmål jeg havde?: (

Styrkeliste

1. Bodylab er god kvalitet. Der er dog andre hjemmesider også. Søg!
2. Det er umuligt at sige, da det kommer an på hvor meget du ellers spiser og hvor aktiv du er. Men lige efter træning vil nok være bedst... man skal ikke leve af pulver, det er jo KUN kosttilskud
3. Ja, jeg ville ikke indtage ekstra protein ved siden af efter træning, da du for en god mængde via WG
4. Du kan bruge MOL's ligevægts indtagelse udregner. Den er dog ikke helt præcis.
5. Mad vil ALTID være prioteret over kosttilskud. Men det er ikke usundt at indtage 2-3 forskellige kosttilskud på en gang. Gør jeg selv

- Jeg syntes du skulle tage og læse artiklerne på forummet, da du ville kunne få svar på alle de ting du lige har spurgt om. Og det vil på længere sigt også gavne dig at du har en grundviden selv. Tro mig
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009

Reputation point: 5

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS

Kostplan: Vis kostplan

Schade skrev:hvad med de andre spørgsmål jeg havde?: (

ro på, det kunne jo være du selv skulle ud og søge nogle svar, mange af dem kan du finde her på siden
men hurtigt oprids, den bedste effekt ved weight gainer er lige efter træning, og ved en 25/75 kulhy/protein fordeling så er det vel 150-200 gram du skal op på. men generelt er alle dine spørgsmål meget individuelle og umuligt for os at svare på

men ja du kan sagtens både tage weight gainer, proteinp og kreatin
Brugeravatar

Reputation point: 245

okay tak for det..
Så blot et spørgsmål.
Hvis jeg nu ikke skal indtage de 35 gram proteinpulver efter træningen pga jeg istedet indtager weightgainer, så er det vel bare at indtage lidt proteinpulver f.eks. til morgenmaden og sådan i stedet, altså i løbet af dagen så jeg er sikker på jeg når op og får den mængde proteiner som nu skal have.. Og vel det samme med weightgainer. F.eks. lave en weightgainer/proteinpulver shake til om morgnen så jeg ved jeg ligger i kcal + og har nok proteiner.

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster