Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Johnni G skrev:Tager man så ren proteinpulver ved siden af? Eller er weightgainer nok?

Johnni G skrev:Jeg takker!Men det gode ved weightgainer er vel de gratis kalorier det giver ved siden af proteinen?

Johnni G skrev:Jeg takker!Men det gode ved weightgainer er vel de gratis kalorier det giver ved siden af proteinen?

Johnni G skrev:men man tager vel mere på af det end proteinpulver?
Nick_BB skrev:Johnni G skrev:Jeg takker!Men det gode ved weightgainer er vel de gratis kalorier det giver ved siden af proteinen?
Det gode ved WG er, at det er mere energitæt end proteinpulver, hvorfor det er et godt supplement, hvis man på ingen måde er i stand til at indtage yderligere mængder fast føde.
Old school skrev:WG er som regel dyrere end prot pulver og du får mindre protein, så wg = dyrt sukker.

Legend skrev:Det er forket. 6kg Bodylab gainer koster 499, mens 5kg whey 80 koster 699.

Misterhamper skrev:Legend skrev:Det er forkert. 6kg Bodylab gainer koster 499, mens 5kg whey 80 koster 699.
Regn prisen ud pr g. i hhv proteiner og sukker og WG er noget dyrere end whey+sukker

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster