Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 817
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 814

Følg bodybuilding.dk på

What to do?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg har brug for nogle friske øjne.

Siden august 2012 er jeg gået fra 72 kg. Til 57. Jeg er kvinde, 22 år, 167 cm. høj.
Har for nyligt fået målt fedtprocent til omkring 18. Både via prof. Impedans, fedttang og målebånd. Alle metoder er ret enige. Jeg har siden december trænet 2-split 4-5 gange i ugen. Øvelser for maven er hanging legraises, decline situps, vacuums og side bends med 18 kg. 4 sæt af 10 reps i alle øvelser. Jeg søger en vinkel på om det simpelthen stadig er fedtprocenten der er for høj til synlige abs eller om det nu er et spørgsmål om at bygge på mine abs og ligge i kalorieoverskud? Alle råd tages imod med kyshånd!

Jeg har rimelig let ved at gaine både fedt og muskler - men disponere tydeligvis fedt på mavsen! :(

Billede
Hvis billedet ikke virker er det her:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=459253830838405&set=a.432341536862968.1073741825.432338946863227&type=3&theater
Train insane or remain the same. You can have excuses or results - Not both! :strong:

http://www.facebook.com/julesfitdk - Hvis nogen skulle føle sig nysgerrige. :wink:
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Humlebæk

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det er en blanding, fedtprocenten har meget at sige når vi snakker synlige abdominals. Men hvis dine abs ikke er af nævneværdig størrelse, betyder det åbenlyst også noget.

men regardless, hvis det eneste du leder efter er synlige abs, er fedtprocenten det du vil sigte efter at droppe. Jeg ville dog personligt mene, at du ville blive meget pænere, hvis du gik efter at gaine lidt muskler.

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 191.00
- Dødløft: 250.00

Hvis ens abs ikke er synelige nok, er det som du selv nærmere enten på grund af manglede størrelse på mavemusklerne eller en for høj fedtprocent.

Ud fra billedet virker det for mig som om du mangler størrelse på mavemusklerne, da du tydeligvis er meget tynd og synes en fedtprocent på 18 er for højt sat, men hvis dine målinger er foretaget rigtig, så passer det vel.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)

Cocofantasy skrev:Jeg har brug for nogle friske øjne.

Siden august 2012 er jeg gået fra 72 kg. Til 57. Jeg er kvinde, 22 år, 167 cm. høj.
Har for nyligt fået målt fedtprocent til omkring 18. Både via prof. Impedans, fedttang og målebånd. Alle metoder er ret enige. Jeg har siden december trænet 2-split 4-5 gange i ugen. Øvelser for maven er hanging legraises, decline situps, vacuums og side bends med 18 kg. 4 sæt af 10 reps i alle øvelser. Jeg søger en vinkel på om det simpelthen stadig er fedtprocenten der er for høj til synlige abs eller om det nu er et spørgsmål om at bygge på mine abs og ligge i kalorieoverskud? Alle råd tages imod med kyshånd!

Jeg har rimelig let ved at gaine både fedt og muskler - men disponere tydeligvis fedt på mavsen! :(

Billede
Hvis billedet ikke virker er det her:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=459253830838405&set=a.432341536862968.1073741825.432338946863227&type=3&theater

I mine øjne ser det ikke ud som om du bør tabe dig mere. IMO skal du træne videre i overskud og så cutte når du er ved at have nået fornuftige resultater :P
Det kan godt være jeg har små arme, men de er fandme også slappe.

Geografisk sted: Nordjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Ingen logbog

Det jeg går efter er dels synlige abs men bestemt også en flot og veltrænet krop!
Nu har min mave bare altid været primære fokus og en undren over markeringen er så lang tid undervejs :roll: .
Så det er dejligt at høre andre synsvinkler (udover familiens som synes jeg er for tynd) .. :)
Train insane or remain the same. You can have excuses or results - Not both! :strong:

http://www.facebook.com/julesfitdk - Hvis nogen skulle føle sig nysgerrige. :wink:
Brugeravatar

En lavere fedtprocent vil få dine abs til at fremstå tydeligere. Men spørgsmålet er, om du har masse nok til at bære den lavere fedtprocent. :)
Brugeravatar

Reputation point: 145

Det er virkelig skønt i gider bruge tid på at give mig second point of view :)
Mange tak! Jeg forstår at jeg skal ændre sporet og gå for gains :king:

Brugeravatar

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster