Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1878
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1874

Følg bodybuilding.dk på

Whey 100 Cookies & cream

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Nogen der har prøvet den nye Cookies & Cream fra bodylab? I så fald, hvad synes i?

- Efter min mening er den, indtil videre, eneste variant der smager af noget "Ultimate Chocolate".

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

bump

Reputation point: 255

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Den er sikkert fin, når du har drukket protein pulver i nogle år begynder du at blive ligeglad med smagen.
Tjek indholdet af dit pulver og drik det pga. det og ikke smagen :-)

"Bottoms up"
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 65

Geografisk sted: Sydsjælland

Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

sund skrev:Den er sikkert fin, når du har drukket protein pulver i nogle år begynder du at blive ligeglad med smagen.

"Bottoms up"

javel ja, uvuderlig viden du smider med der. Nu har jeg benyttet mig af proteinpulver i små 14 år så mon ikke jeg har dannet min egen mening om det efterhånden.

Min kæreste spiser pulver i sin havregrød hver morgen og den eneste hun kan lide fra bodylab er "ultimate chocolate". Derfor tænkte jeg de måske havde brugt samme teknik til at lave Cookies & Cream varianten, og håbede derfor nogen ville dele deres erfaring.
Sidst rettet af FEVER 6. mar 2016, 16:03, rettet i alt 1 gang.

FEVER skrev:Nogen der har prøvet den nye Cookies & Cream fra bodylab? I så fald, hvad synes i?

- Efter min mening er den, indtil videre, eneste variant der smager af noget "Ultimate Chocolate".

Nu har jeg ikke smagt smagene "Cookies & Cream" og "Ultimate Chocolate", men har overvejet at købe dem. Bodylab proklamerer selv, at de to smage skulle være "gode" i vand. Har du selv blandet de to smage i vand, og hvis ja, hvordan er det? Bedre end de andre smage - er de nye smage virkelig så meget anderledes fra de tidligere smagsvarianter? Er normal typen, som ikke kan fordrage proteinpulver i vand pga. den vandede smag :cry:

Har næsten alle årene drukket det i vand. Har de sidste par år benyttet mig af bodylabs produkter udelukkende pga det er dansk produceret men absolut ikke pga smagen. Jeg vil dog sige at den nye "ultimate chocolate" er smagsmæssigt langt bedre end resten. De senere år har jeg dog stort set kun brugt pulver sammen med havregrød, så der vil selvfølgelig være en forskel i forhold til at drikke det for sig selv.

FEVER skrev:Har næsten alle årene drukket det i vand. Har de sidste par år benyttet mig af bodylabs produkter udelukkende pga det er dansk produceret men absolut ikke pga smagen. Jeg vil dog sige at den nye "ultimate chocolate" er smagsmæssigt langt bedre end resten. De senere år har jeg dog stort set kun brugt pulver sammen med havregrød, så der vil selvfølgelig være en forskel i forhold til at drikke det for sig selv.

Tak for svaret :D

FEVER skrev:
sund skrev:Den er sikkert fin, når du har drukket protein pulver i nogle år begynder du at blive ligeglad med smagen.

"Bottoms up"

javel ja, uvuderlig viden du smider med der. Nu har jeg benyttet mig af proteinpulver i små 14 år så mon ikke jeg har dannet min egen mening om det efterhånden.

Min kæreste spiser pulver i sin havregrød hver morgen og den eneste hun kan lide fra bodylab er "ultimate chocolate". Derfor tænkte jeg de måske havde brugt samme teknik til at lave Cookies & Cream varianten, og håbede derfor nogen ville dele deres erfaring.

Synes bare spørgsmålet er lidt dumt,, lød som et af de spørgsmål nybegynderne stiller ofte. :)

Vildt hvis du stadig går meget op i smagen efter 14 år.

Men du kender jo bodylab og er fan af dem. Deres pulver smager fint,, hvis du ikke kan lide kaffe skal du ikke tage kaffe smagen osv.
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 65

Geografisk sted: Sydsjælland

Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Synes den er meget klam og tung i smagen. Jrg drikker dog den slligevel så den ikke går til spilde
“I may look calm, but in my head I’ve killed you 3 times”

Reputation point: 80

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 210.00

sund skrev:
FEVER skrev:

"Bottoms up"

Synes bare spørgsmålet er lidt dumt,, lød som et af de spørgsmål nybegynderne stiller ofte. :)

Vildt hvis du stadig går meget op i smagen efter 14 år.

Men du kender jo bodylab og er fan af dem. Deres pulver smager fint,, hvis du ikke kan lide kaffe skal du ikke tage kaffe smagen osv.

Hvis det var et dumt spørgsmål, så får du da første pladsen helt alene for dummeste svar !

Personligt har jeg drukket proteinpulver i 25 år, smagen bliver squ da vigtige jo længere man drikker det "skidt" .
Men hvis man er erfaren, drikker man måske gerne af lokummet eller hvad [-(
Tråds starter indlæg er da yderst relevant, da der jo kommer nye smags varianter hele tiden, ganske ude mærket at få andres vurdering, så man ikke laver flere fejlkøb end højest nødvendigt.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster