Var blevet lokket ud og spille fodbold klokken meget tidligt og var derfor allerede oppe kl. 08 på en søndag.
Det hele forløber planmæssigt og jeg får guffet mine obligatoriske havregryn, mandler og rosiner med mælk, inden turen går mod Valby Idrætspark.
Niveauet er heldigvis ikke voldsomt højt og vi vinder 2-0. Lå op til et mål og scorede et, så det må siges at være en godkendt debut efter en meget lang periode uden fodbold.
Desværre har jeg ikke taget højde for at mine ændrede spisevaner har ændret min appetit i høj grad og kan allerede efter kampen mærke den første sult.
11:32 sulten har taget til, men er heldigvis næsten hjemme
11:38 træder ind af døren og går straks til køleskabet. Der konstateres at intet kan spises direkte..
11:39 har endevendt mit madskab, stadig intet held..
11:39 desperationen breder sig... har ingredienser til lasagne, men lige nu virker 45min fremme i tiden meget uoverskueligt
11:40 maven foreslår at spise hakkekødet råt og drikke morney saucen til
11:41 mavens forslag opnåede ikke flertal og lasagne tilberedningen bliver påbegyndt
11:44 løg og hvidløg er blevet turbo hakket og svitset sammen med kødet og grønsager
11:44 maven er slet ikke tilfreds med aromaen i køkkenet og kræver mad
11:45 prøver at dumle maven med et glas vand
11:45 maven er glad for vandet og virker mere glad
11:47 maven er igen svært utilfreds og er begyndt at snævre sig sammen
11:48 sovs, morney og lasagne plader bliver hurtigt lagt ud i et fad og kastet i ovnen
11:49 35min virker som en evighed
11:51 de første aromaer fra ovnen er begyndt at bredde sig i køkkenet
11:51 maven er svært utilfreds og indsnævringen øges
11:53 sidder og stirre ind i ovnen, tiden går langsomt... meget langsomt
11:54 indsnævringen har nu nået et punkt, hvor frygten for implosion er reel
11:55 beslutningen om at holde op med at stirre ind i ovnen og prøve at få tankerne på noget andet bliver endelig taget
11:58 ser et stærkt hvidt lys
11:59 holder op med at stirre ind i en halogen pære
12:03 implosions truslen er definitivt blæst af, da maven ikke kan trækkes længere sammen
12:07 onde ånder begynder at dukke op og råbe forskellige ting
12:09 "Giv mig kage..."
12:13 "Giv mig MERE kage!!!111one"
12:15 "Muuuuhhh"
12:16 jeg undre mig over hvorfor den sidste ånd var en ko?
12:19 kan ikke vente længere og tager lasagnen ud af ovnen
12:20 brænder mig på den alt for varme lasagne
12:25 efter nøje nedkøling af lasagnen, sket ved hjælp af meget fokuseret pustning, er den første store portion lasagne forsvundet ned i løgneren
12:26 maven stadig svært utilfreds
12:36 anden store portion lasagne er sat til livs
12:37 har spist alt for meget, maven er igen utilfreds med på en ny måde
12:37 Well played stomach, well played indeed...
12:38 note til mig selv: Skal du ud og spille fodbold og er væk længere tid end 3timer, husk da madpakke