Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

cl1nt skrev:få styr på din kost, før du begynder at smide en masse penge i kosttilskud.

Issey skrev:Jeg har mere eller mindre styr på kost. Dvs. Jeg har en fornemmelse af hvorvidt jeg rammer mit ligevægtsindtag (ca. 3000), men benægter ikke at jeg af og til hopper lidt ved siden af.
Hvad vil ellers - mere eller mindre - kunne substituere protein drikken? Bananer? Rosiner?

mikkel_baech skrev:Issey skrev:Jeg har mere eller mindre styr på kost. Dvs. Jeg har en fornemmelse af hvorvidt jeg rammer mit ligevægtsindtag (ca. 3000), men benægter ikke at jeg af og til hopper lidt ved siden af.
Hvad vil ellers - mere eller mindre - kunne substituere protein drikken? Bananer? Rosiner?
hvis du ikke ved hvad du skal bruge sammen med eller istedet for protein pulver så vil jeg vove at du ikke har styr på din kost eller ved nok om emnet til at vurdere det.

Weightgainer er i øvrigt proteinpulver, blot med kulhydrater i... Og man tager ikke på af weightgainer...

peter1993 skrev:Weightgainer er i øvrigt proteinpulver, blot med kulhydrater i... Og man tager ikke på af weightgainer...
HommkufH, kan du forklare mig hvorfor det hedder weightgainer=vægtforøger, nu når du påstår at man ikke kan tage på at det:).
der er kcal i weightganier som kan hjælpe en med at tage på ?

Lystfiskeren skrev:peter1993 skrev:Weightgainer er i øvrigt proteinpulver, blot med kulhydrater i... Og man tager ikke på af weightgainer...
HommkufH, kan du forklare mig hvorfor det hedder weightgainer=vægtforøger, nu når du påstår at man ikke kan tage på at det:).
Ja men du tager jo ikke på af weightgainer. Det kan da ikke være så svært at forstå. Du tager på af kcal overskud.

Padi skrev:Lystfiskeren skrev:peter1993 skrev:Weightgainer er i øvrigt proteinpulver, blot med kulhydrater i... Og man tager ikke på af weightgainer...
Ja men du tager jo ikke på af weightgainer. Det kan da ikke være så svært at forstå. Du tager på af kcal overskud.
Du KAN tage på af WG.
Men at indtage en shake, sikrer dig ikke en vægtforøgning.
Kalorieoverskud, som sagt.

peter1993 skrev:Weightgainer er i øvrigt proteinpulver, blot med kulhydrater i... Og man tager ikke på af weightgainer...

Lystfiskeren skrev:Padi skrev:Lystfiskeren skrev:peter1993 skrev:Weightgainer er i øvrigt proteinpulver, blot med kulhydrater i... Og man tager ikke på af weightgainer...
Du KAN tage på af WG.
Men at indtage en shake, sikrer dig ikke en vægtforøgning.
Kalorieoverskud, som sagt.
Du kan også tage på af æbler.

Mathias20 skrev:Altså selvfølgelig er en proteinshake god til efter træning - Med mindre du få et ordentlig proteinfyldt måltid mad lige efter din træning.
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:Mathias20 skrev:Altså selvfølgelig er en proteinshake god til efter træning - Med mindre du få et ordentlig proteinfyldt måltid mad lige efter din træning.
et måltid er ikke godt nok, man skal have hurtige proteiner jo ? det nytter ikke at spise et måltid som først bliver optaget efter 2 timer da man skal stimulere musklerne med protein lige efter træning
valle protein.

Padi skrev:merijaan skrev:Mathias20 skrev:Altså selvfølgelig er en proteinshake god til efter træning - Med mindre du få et ordentlig proteinfyldt måltid mad lige efter din træning.
et måltid er ikke godt nok, man skal have hurtige proteiner jo ? det nytter ikke at spise et måltid som først bliver optaget efter 2 timer da man skal stimulere musklerne med protein lige efter træning
valle protein.
Forskning/forsøg er blevet lavet, hvori de fremlagde et resultat, at et godt stort måltid mad efter træning (og før) er mindst ligeså godt, som en shake.
Mener jeg.

Lystfiskeren skrev:Padi skrev:merijaan skrev:Mathias20 skrev:Altså selvfølgelig er en proteinshake god til efter træning - Med mindre du få et ordentlig proteinfyldt måltid mad lige efter din træning.
valle protein.
Forskning/forsøg er blevet lavet, hvori de fremlagde et resultat, at et godt stort måltid mad efter træning (og før) er mindst ligeså godt, som en shake.
Mener jeg.
+1

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:hvis du spiser en dåse tun efter træning vil den først blive optaget efter ca 1:30 time ?
forstår ikke hvordan et måltid efter træning, fx rugbrød + tun skulle kunne erstatte en hurtig optagelig shake

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster